Juni 2008 stoppers deel 5!!

@Liss: nee wij hebben geen combinatietest laten doen omdat wij niet in de risicogroep vallen en ook omdat een kindje met het syndroom van Down nog steeds hardstikke welkom is bij ons. En jullie?

@ eva, nee wij ook niet want zo denk ik er ook over!!!

heb jij een website toevallig van die curssusen?

-X-

@Liss: ik had van mijn verloskundige een lijst met telefoonnummers gehad waar die van Vitras dus ook op stond. Die hebben ook een website: www.vitras.nl (dan onder het kopje voorlichting en cursussen).
Hier in de buurt vind je verder alleen nog maar zwangerschapsyoga en dat is niet echt iets voor mij.

heb jij je toevallig aangemeld bij: la vita nova in fokkesteeg?

doe je de cursus alleen en 1x met partner of helemaal met je partner?

@Liss: Die had ik nog niet gevonden, net even op de site gekeken. Die is vergeleken met Vitras wel prijzig. Je betaalt bij Vitras 85 euro voor 10 lessen voor de bevalling en 5 wkn na en bij die 10 lessen voor is er 1tje met partner. Dus 15 lessen van 1 uur voor 85 euro. Deze is voor 6 avonden van 1 1/2 uur ook 85 euro.
Ik vind 1 uur per week ook wel genoeg, helemaal als het op een dag is dat ik moet werken. En ik heb van een vriendin van ons veel goede dingen gehoord over Vitras.
Ik zie mijn mannetje echt niet volledig meedoen aan zo'n cursus, wat dat betreft is 1 keer met man wel genoeg haha!

Die babymassage en "bolle buik in het gips" daar zien er wel erg leuk uit  

Dat is idd wel een prijsverschil!!!
ja leuk he die buiken! nou zie ik het ook wel in winkels dat je het zelf kan doen
heb jij al een leuke winkel gevonden voor positie kleding?

hebben andere zwangeren trouwens de combitest gedaan?

Ik ga vanavond trouwens naar de dirty dancing musical

-X-

@Liss: Ik heb nu een aantal dingen bij de prenatal gekocht en bij de Noppies winkel (toen we in Antwerpen waren). Ik zie online ook heel veel leuke dingen!
Leuke buikbanden op www.buikbanden.com
Leuke shirts op www.supermom.nl
Aanrader van Janneke: www.esprit.nl     Er zijn zo veel leuke dingen!
Gisteren een leuke site gevonden met kinderkleding: www.billy-lilly.nl
Lang leve het internet haha!

Terug
Bovenaan