Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hoi meiden,

Christy wat erg voor je, Ik leef erg met je mee. Ik heb er gewoon geen woorden voor.

Liss, hopelijk gaat zoals je hoopt.

Janien, wat erg voor je overgrootopa, hopelijk heeft hij een "mooi"leven  achter de rug en niet te  veel pijn gehad. Dat  gaf mij wat troost bij mij opa's en oma's. En  in de natuur  brengt  dood ook weel nieuw leven en laat te bij  jullie op het  geval zijn.  

Ryanne, wat leuk toch nog een huwelijksaanzoek. Wat mooi.  

Sylvia, wat  fijn dat jou echo goed gegaanis.  

Salsa,  hopelijk voel je al iets beterder en nu je echo. Spannend?  

Nu nieuws van mij kant, ik was  een 4 dagen misselijk en 1 keer overgeven, borsten voelde anders  aan. Zaterdagavond nieuwsjaarsborrel in de buurt, kraag je te horen die ie zwanger en en die ook. van de 60  huizen zijn  er nu 11 zwanger. en  net 4 baby's in de maand december. en gisteren de nieuwjaarsborrel van de familie, 1 baby en 2  op komst en ik voelen  mij niet echt goed, en gisteren nog niets ik denk dat gaat goed. Maar  vanochtend ik voelde het en ik was maar net op tijd en dus niet. Ik voel mij nu even leeg en eenzaam, mij vriend is aan een afspraak en  ik ben nog  steeds misselijk. en kan er met  niemand over praten wat dat wil mijn vriend niet. Ik had er deze keer echt op  gehoopd,  zeker 2 weken vakantie gehad met kerst en doen druk bezig geweest daar kan het echt niet aan gelegen hebben.  

Ik wil nu gaan tempaturen maar  hebben jullie daar ervaring in, ik ben april overig jaar gestopd met de pil, en nu is het janauri en ze zeggen wel eens als je bij een dokter komt heb je de temperatuur van de afgelopen 3 maanden  bij gehouden. Dus ik dacht nu  moet ik daat mee beginnen. als ik dan ik april nog niet zwanger ben dan kan ik  naar de dokter gaan.  

Even over de maand juni,  eerst  nog veilig 2 maanden om de cylcus  even  te  kijken hoeveel dagen.

Ik ga nu proberen te werken, als ik niet bij mij vriend  werkte dan was ik naar huis gegaan  met buikgriep. ik kan zo overgeven als het moet.  

Groetjes maaike

Hallo Meiden

Chris wat verschrikkelijk!
Ik leef echt met je mee. En wat een klap is dat geweest. Dat bij 9 weken, bijna 10. Ik snap dat je misschien wat afstand wil nemen. Is te begrijpen. Goed uithuilen meid. Ik heb er verder geen woorden voor. Is misschien een beetje afgezaagd om te zeggen ik weet wat jew voelt maar het is zo. Ik denk aan je!

Maaike jammer jammer. Ik snap dat je er graag met iemand over wilt praten. Dat kan altijd hier hoor!

x

Ach Chris! Wat een verschrikkelijk nieuws meis! Hè bah, dat had je toch niet gehoopt hè? Heel naar voor jullie.

Heel veel sterkte en neem de tijd om dit alles een plekje te kunnen geven

Knuf
Sylvia

@Janien: gecondoleerd meis. Ik snap dat die gedachtes je troosten. Nu hopen dat het uitkomt!

@Chris: meis wat vreselijk! Ik leef met jullie mee! Ik snap dat je even afstand wil nemen. Als je even je verhaal kwijt wil dan zijn we er voor je. Heel veel sterkte!!!

@Ryanne: de romantiek druipt van je hyves foto's af. En mooie ring!

@Janneke: al foto's gemaakt van de kinderkamer?

Liefs Eva

Hey

Christy!! Jeetje ik had zooo gehoopt voor je dat alles goed zou gaan!
We hadden het er laatst nog over... Neem de tijd!

liefs Janien

O meiden wat een vreemde dag heb ik vandaag gehad, daarover zo meer.

En nu lees ik ook nog het verhaal van Christy.

@ Christy,   meis wat een vreselijke nachtmerrie. Daar denk je soms wel aan maar je verwacht het uiteindelijk natuurlijk helemaal niet. Ik snap het heel goed dat je even afstand wil nemen en wens je het allerbeste toe!

Dikke knuffel Salsa

@Jannien heel veel sterkte met het verlies van je overgrootopa. Het is allemaal zo dubbel, nieuw leven en de dood staan zo dichtbij elkaar.

@Maaike o meis ik kan me voorstellen dat je je verhaal heel graag kwijt wil! wel heel erg balen dat je RD'tjes weer gekomen zijn. Je wordt er soms zo wanhopig van. Maar ik duim weer voor je voor de volgende ronde.

Zelf werd ik vanmorgen wakker gebeld door m'n oom dat m'n oma was overleden. Ik was echt zoooo verdrietig. Ik wist dat ze niet lang meer had want ze had non-hodgkin. Maar ik wou graag afgelopen weekend bij haar langs (het was al weer zo lang geleden dat ik haar had gezien) alleen vond m'n tante dat niet zo'n goed idee omdat het anders te druk voor haar zou worden. Ik was afhankelijk van de weekenden omdat ik niet mag auto rijden met de zitpillen die ik gebruik en mijn vriend dus moest rijden. Nou zouden we dus a.s. weekend gaan maar dat bleek dus te laat.....Heel erg jammer!

We zijn er na de echo nog wel even geweest omdat ze niet opgebaard wou worden en dit dus de laatste gelegenheid was dat ik haar zou zien.

Maar daarnaast ook goed nieuws (voelt wel even heel dubbel na wat ik hier lees): we hebben de echo gehad en alles leek voorals nog goed.

Het hartje klopte goed  en het had armpjes en beentjes dus alles erop en eraan.

Hij/zij bewoog zelf de hele tijd met de armpjes! Ik was er helemaal stil van. zo veel emotie op een dag....

Ben helemaal kapot nu en ga vroeg op bed.

Volgens de verloskundige kon er niet veel meer mis gaan maar goed het blijft spannend en afwachten.

Liefs Salsa

Hey meiden!

Hier ben ik dan eindelijk weer! Ik had gisteren al een bericht op Hyves achter gelaten, maar had nog geen tijd gehad om op iedereen te reageren.

We zijn gisteren terug gekomen van een heerlijke wintersport!! Lekker weer gehad en ik heb (voorzichtig) geskied. Met de zwangerschap gaat alles prima! Buikje begint nu goed te groeien. Heb vorige week wel een keer overgegeven, maar verder niet misselijk meer geweest. Donderdag hebben we alweer de tweede echo! Oh, ik  zou ook nog een foto op Hyves plaatsten van de eerste echo, maar ben echt nog nergens aan toe gekomen.

Verder heb ik dus voor de vakantie m'n scriptie ingeleverd en heb ik volgende week vrijdag m'n eindgesprek. Spannend!! Dan ben ik dus echt afgestudeerd. Ik heb vandaag weer in die orthopedagogenpraktijk gewerkt en heb vandaag m'n werkgeefster ingelicht over m'n zwangerschap. Omdat ik er nu nog onbetaald werk, op proef, vond ik dat erg spannend. Wie weet zou het haar keuze beinvloeden om me een contract aan te bieden!? Maar ze reageerde hartstikke positief en is super blij voor me. Ook liet ze doorschemeren dat ze vindt dat ik het er goed doe en dat het contract er aan zit te komen. Ze had het er zelfs al over dat de kleine wel mee kan naar de praktijk als ik een keer geen oppas heb. Nou, daar zou ze het niet over hebben als ze het niet met me ziet zitten. Ook hebben we besproken dat ik de maandag, dinsdag en donderdag daar kom werken. Alles komt dus mooi op z'n pootjes terecht!!  Ik verwacht daar zeker vanaf maart op contract te komen. Dus vanaf dan kan ik ook eindelijk met m'n bijbaan, het callcentre, stoppen. Heb het zo gehad met de avonden en de zaterdagen werken!

Zo, tot dusver dus hoe het met mij gaat. Nogmaals sorry dat ik voor m'n vakantie niet meer heb geschreven, had er echt geen kans meer voor. Daardoor was het voor jullie misschien niet helemaal duidelijk waar ik gebleven was. Heb jullie gemist en vanaf nu ben ik er weer! Nu ga ik eerst alles van jullie terug lezen en straks reageren.

En ook nog voor iedereen de beste wensen!!! Dat 2009 maar een heel mooi jaar mag worden met voor ieder van ons een positieve zwangerschapstest!!!!

Liefs en dikke kus, ikke

Terug
Bovenaan