Juni 2008 stoppers deel 5!!

@Liss: hoe is het met je mannetje? Al weer een beetje opgeknapt?

@Bionda: nog maar 3 dagen meis, duim voor je!!

@Missx: wat super dat de kleine zo actief was! Met 16 wkn krijg je trouwens meestal gewoon controle: hartje luisteren, even voelen aan je buik, wegen etc..

@Rianne: spannend meis! Heb je vandaag al een test gedaan?

@Chris: Wat fijn, even met je mannetje er tussenuit. En wat een lief  kaartje.  Doe rustig aan, ook met je werk.. neemt even goed te tijd!

@Memke: ik had ook helemaal geen klachten hoor in het begin, dus maak je geen zorgen. 3 februari duurt nog wel lang, ik hoop voor je dat de tijd voorbij vliegt!

@Janneke: wat leuk zeg, weer wat foto's van je mannetje erbij! En wat super dat alles goed is met hem!

@Sylvia: oeh, dat is schrikken!! Wat fijn dat je woensdag voor een extra echo kan! Ik duim hier heel hard voor je mee!!  Ik ga ook naar de 9-maanden beurs, samen met een vriendin die ook zwanger is. Wij gaan 19 februari. Wij hebben de Mutsy4-rider gekocht, echt een fijne wagen!

Mijn mannetje gaat zo een begin maken aan de kinderkamer, alle muren even voorstrijken aangezien de muren een paar weken geleden gestuct zijn. Ik heb op onze hyves ook een foto van mijn buik(je) geplaatst.

Liefs Eva

hey

Net vrij van werk, wat een hectische ochtend zeg!!
Ging van alles mis en enorm druk!
Balen!
Vanavond lekker uit eten met collega's. Afscheidsetentje van mn beste vriendin.
Ze heeft nieuw werk gevonden.

Silvia das schrikken zeg!! Hopelijk is alles wel goed met de kleine.
Zal voor je duimen hoor!

Puk, wij hebben ook een witgouden ring, ook vrij strak. Bovenop een klein vierkant diamantje en daarom heen een heel dun geelgoud randje. kost wel wat maar dan heb je ook wat! haha

Nou nu nog w88.... nog 6 dagen te gaan!

liefs

Hoi meiden.
Wat is het stil hier zeg.

@ Hopje & Puk: duim voor jullie meiden!!
@ Rianne: al een nieuwe test gedaan???
@ Mex: morgen eerste echo, spannend!

Wij hebben gisteren een box besteld, bij de baby-dump. Die komen ze
gelijk brengen met de kinderkamer en de kinderwagen. Alles komt dan in
week 9 of 10

Mijn man heeft de smaak te pakken en is nu bezig om het plafond te
witten. Vanmiddag gaan we bij vrienden van ons eten, gezellig!!

Liefs Eva

Hoi meiden

Ben net terug van de bios. We zijn naar Oorlogswinter geweest. M'n mannetje en ik gaan op zondag altijd graag naar de film, zeker met zulk somber weer.

@Sylvia: Vervelend dat je van de trap gevallen bent. Gelukkig mag je snel komen voor een echo. Hopelijk is alles goed met je kindje.

@Janien: De trouwringen waren zeker prijzig. We zijn dan ook over ons budget heen gegaan. Maar ja, zoals m'n mannetje zei 'Je moet er je hele leven mee doen, dus kan je maar beter iets moois en goeds kopen'. Volgens mij betaal je voor alles waar het woordje trouw bij staat sowieso meer dan normaal.

@Eva: Leuk hoor dat jullie bezig zijn met de babykamer. Kreeg er ook helemaal zin in na het lezen van je verhaal. Hopelijk kunnen wij er ook snel aan gaan beginnen!

X Puk

@Hopje en Rianne: Hoe is het met jullie? Ik duim voor jullie hoor!

Hallo Meiden

Puk hoe is het met jou dan? Volgens mij vroeg jij naar mijn cursus? Maar ik doe de cursus handelinsplannen maken. Dat IBIS hotel is dat dicht bj de jaarbeurs want daar ben ik de de dag ervoor op de onderwijstentoonstelling.

Hopje is het doorgezet of nog niet?

Sylvia hoe voel je je nu? Ik duim voor je hoor? schrikken of niet? Rustig aan doen hoor!

Janien nog een paar dagen spannend hoor!

Ik heb gisteren weer getest. Hij was dik positief. Maar ik denk dat het alweer misgaat. Ik heb een hele zere onderrug en dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden. Ook heb ik ongipijnen in mijn buik. We wachten maar af. Zet me maar niet bij het zwangerlijstje hoor. Daar ben ik nog veel te onzeker voor. Deze week maar eens even doorkomen en daarna de gyn. bellen. Ook die durf ik nog niet te bellen. Vorige keer moest ik hem de dag erna weer afbellen. Pffff wel een beetje gezeur he? Ben je zwanger klaag je erover, maar zo bedoel ik het niet hoor. ..... Ik hou jullie op de hoogte!

x

Hi meiden,

Rianne: dat betekent dus dat je voor de 3e keer zwanger bent, wil je graag feliciteren maar ik snap heel goed dat je zo onzeker bent dat jij het eerst allemaal wil zien en dan pas geloven. Ik duim voor je meid, 3 keer is scheepsrecht!

Sylvia: das even schrikken zeg die val... Ze zeggen altijd dat de baarmoeder zo'n goed stootkussen is en dat je beebie er wellicht niet veel van merkt maar ik begrijp dat je zekerheid wil, logisch! Fijn dat je voor een extra echo mag komen!
9 maandenbeurs, nee, ik ga er niet heen. Ten eerste heb ik beetje hekel aan beurzen en ten tweede kan ik niet heel erg ver lopen op t moment. Maar voor degenen die gaat tzt: have fun!

Puk en Hopje: spannend meiden, zou leuk zijn als jullie ook zwanger blijken te zijn!

Hier alles ok, vandaag alweer 30 weken. Gaat zo hard! Heb nog wel veel last van mn bekken maar heb wel meer rust, dat is heel fijn. Nog 4 weken werken, aftellen is begonnen! Over 2 weken begint mijn vervangster al dus dat gaat enorm hard!

Groetjes Janneke

Goedemorgen meiden,

Nou hier zijn de RD'tjes gisterochtend in alle hevigheid doorgebroken.
Oh meiden, ik baal er zo ontzettend van. Krijg steeds meer het gevoel dat het bij mij nooit gaat lukken.

@Rianne: ooh spannend meid, ik duim heel hard voor je! Dit keer gaat alles goed! Dat is je zooooo onwijs gegund!!!!

Ik heb het lijstje weer aangepast.

X hopje

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Puk
28
20  januari
7