Juni 2008 stoppers deel 5!!

he meiden

hier even snel een berichtje voor ik ga werken..

@rianne spannend meid het is je echt gegunt toch ga ik je voorzichtig feliciteren geniet ervan meid en ik weet precies hoe je je voelt..

@syl hoe is het nu met jou??? nog ergens last van??

nou hier gaat het wel redelijk veel misselijk en heeel erg moe en nou ben ik sinds vrijdag nog eens verkouden geworden dus het gaat weer lekker..
morgen is onze echo echt heel spannend ik hoop zo dat alles goed mag zijn!!!
nou meiden ik ga even stomen en dan opmaken..

ik kom vanavond nog wel even..

xxbion

Hoi hoi

Aanhhh Hopje meen je!! Wat ongelooflijk kut zeg! Snap helemaal hoe je je voelt.
Zeg anders ga je ook gewoon beginnen met temperaturen, kan natuurlijk helemaal geen kwaad en als je dan straks wel een jaar bezig bent kun je naar de huisarts met een temperatuurlijst. Gewoon een tip hoor, want ik ga het denk ik wel doen als ik deze ronde niet zwanger ben.

PUK ik DUIM voor je!!!!!!

Rianne.. ik snap dat het heel vervelend is dat je niet zo goed weet waar je aan toe bent. Lijkt me erg onzekere periode. Hoop zooo dat je deze keer geluk hebt!

Bionda succes morgen bij de verloskundige. Ik hoop voor je dat goed nieuws krijgt te horen!

meiden ik ga even boodschappen doen.

doei doei!!

Hey Janien,

Stomme vraag misschien, maar hoe werkt dat temperaturen eigenlijk? En gebruik jij ovulatietesten? Sorry, heb je misschien al vaak verteld, maar ik weet het even niet meer. En zo ja, ben je daar tevreden over?

X hopje

Hi meiden,

Vandaag eindelijk mn eerste echo gehad. Ik vond het best wel spannend maar gelukkig was alles in orde. Ik moest ons kleintje even wakker schudden door met mijn heupen te schudden...haha. Hij lag heel diep maar daarna lag íe lekker te spartelen. Volgende week weer naar de vk.

@Hopje: wat vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat je je een beetje hopeloos gaat voelen. Een schrale troost is dat heel veel koppels er bijna een jaar over doen. Maar ik kan me voorstellen dat je daar nu niets aan hebt.

@Bionda: Ik hoop dat je morgen een hele mooie echo krijgt.

@Rianne: Ik had de eerste dagen van mijn zwangerschap ook veel last van ongipijnen. Dat maakte me erg onzeker. Heb het gegoogled en kwam erachter dat het heel normaal is. Je baarmoeder rekt op dus veel mensen blijken er last van te hebben. Ik hoop van harte dat alles goed gaat deze keer en dat je snel kunt gaan genieten.

@Eva: leuk he, al die nieuwe spullen kopen. Zal wel raar zijn deze keer voor ons want wij hebben alles al. Ik vind vast wel een excuus om nog iets nieuws te kopen. Gebruik je die angelsound nog vaak? Heb je wel eens gehad dat je het hartje niet kon vinden of gaat het heel makkelijk?

@Sylvia: Fijn dat je woensdag voor een echo kan komen. Dat is echt ff schrikken. Mijn dochtertje heeft de nijging om boven op mn buik te springen als ik op de bank lig. Daar moet ik wel even mee oppassen. Heeft jouw zoontje ook van die stoeinijgingen?

@MissX: wij hebben een dochtertje. Ze wordt eind volgende maand alweer 2. Van dat wc-rolletje. Ik heb het opgezocht maar weet niet meer precies waar ik het had gelezen. Wat ik me kan herinneren iig niet voor de 30e week. Misschien weet je vk het. Het was altijd heel leuk en we gaan het deze keer zeker weer doen.

hallo allemaal!

Jeetje, allemaal weer echo's leuk!!!!!

Wat fijn dat je een goede echo had Mex! Toch lekker hè? Tot hoeveel weken mag je blijven werken? Mijn zoontje is idd ook een echte stoeikont, maar gelukkig laat ie m'n buik wel redelijk met rust.

Biona!!!! Morgen je echo! Ik ben zo benieuwd voor je!! Laat je het snel weten?

En rianne, wat spannend joh! Ik hoop zo voor je dat het goed is!

Dit was ff snel van mij. Mn mannetje komt net thuis.
Later meer!

Groetjes
sylvia

Hoi meiden

Morgen m'n NOD. Altijd weer spannend wat er gaat gebeuren. Heb wel kwaaltjes, maar die heb ik altijd als ik ongi ga worden. Wel vanmorgen veel afscheiding. Ik houd jullie op de hoogte.

@Rianne: Wat spannend voor jou zeg! In ieder geval wel een goed teken dat je positief getest hebt. Ik duim heel hard voor je dat alles deze keer goed gaat!
Is je cursus leuk? Bij welke organisatie volg je 'm? Ik moet voor m'n werk ook regelmatig handelingsplannen schrijven.
Als je van de jaarbeurs naar het Ibishotel gaat, kun je het beste teruggaan naar het station en daar naar de stadsbussen gaan. Als je lijn 5 richting Kanaleneiland pakt, kun je voor het hotel uitstappen. Leuk trouwens dat je naar de onderwijstentoonstelling gaat. Heb er ook nog aan zitten denken om te gaan, maar aangezien ik pas naar een congres ben geweest mag waarschijnlijk een andere collega.

@Janneke: Dat schiet echt al op bij jou. Al bijna met verlof! Ik kan me echt niet voorstellen dat ik al net zo ver als jou had kunnen zijn. Wel leuk om naar uit te kijken: de eerste baby van dit forum!

@Hopje: O meis, wat balen dat je ongi geworden bent! Wel goed om steeds te lezen dat het normaal is om een jaar bezig te zijn, maar leuk is anders he. Toch maar weer met goede moed naar de volgende ronde!
Over dat temperaturen staat trouwens info op deze site. En ik geloof dat Maaike een goede tip had over een grafiek.

@Janien: IK DUIM OOK VOOR JOU HOOR!!!!! Hopelijk wordt voor ons ronde 7 een mooie ronde!!!!!!!

@Mex: Gefeliciteerd met je mooie echo! Geniet ervan!

X Puk

Hallo Meiden

Bionda kom je snel vertellen hoe het gegaan is? Ik houd het forum in de gaten.

Puk nou al wat tekens van je RDtjes? Ben heel nieuwsgierig. Ik duim zo voor je! Ik heb er een goed gevoel over en jij zelf?
Ik volg hem via Son, in de dislocatie van de hogeschool Domstad. Ja ik maak ook veel HP, maar vind een HP maken op gedrag nog zo moeilijk. is niet echt meetbaar he? Dus hoop dat ik daar wat meer van leer. Ik heb zin om naar de NOT te gaan. Vind het altijd erg gezellig. En je doet altijd weer leuke ideeen op!

Hopje wat balen meid. Ik snap dat je erg teleurgesteld bent. En ja had zoveel goede hoop toch? Ik heb ook ovulatietesten gebruikt. Het klopt op zich wel maar ik heb nooit gehad dat de 2 strepen echt gelijk van kleur waren. Maar het kan in ieder geval geen kwaad toch? je krijgt wel een inzicht in je cyclus. Ik heb ze toen besteld via sensitest. Zijn ze ook nog wel betaalbaar.

Janien voel jij al wat? Nog maar 4 dagen toch? Spannend he?

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Krijg wel steeds minder klachten. Gister nog hele zere borsten en dat wordt al weer minder. Dus ben er wel bang voor. Breng een groot gedeelte van de dag door op het toilet. Even kijken of ik niks roods zie. Vind het zooooooo eng!
Mocht het goed gaan deze week, ga ik vrijdag denk ik de gyn. bellen.

X

Hey

Rianne.. Ja spannend idd. Ik heb alleen een iets dikkere buik dan normaal. Iets opgezetter, dus ik ben bang dat het voor mij deze ronde niet raak is.
Ik heb verder helemaal nergens last van... Maar goed we w88 gewoon af. Als ik vrijdag niet ongesteld ben dan ga ik denk ik zondag of maandag testen. Dan zullen we wel zien.
Trouwens wat balen zeg dat je er zelf zo'n slecht gevoel over hebt!

Puk spannend... ben je ook al aan het aftellen..???

Hopje. Ik ben zelf niet zo van de ovulatietesten. Ik heb ze een keer gebruikt maar ik ben er eigenlijk niks uit wijs geworden helaas. Zoals ik begrepen heb moet je je elke dag temperaturen. Het liefste 's ochtends voordat je opstaat volgens mij. Rond je eisprong of op de dag van je eisprong dan je is je temperatuur 0.3 0.5 graden hoger.
Je moet alles dan gewoon noteren in een soort agenda, dagboek.
Ik ben er nog niet mee begonnen maar als ik deze ronde niet zwanger blijk te zijn dan ga ik dat wel doen.

Bionda... hoe staat het bij jou?

Janneke kun je het nog een beetje volhouden? Spannend zeg dat je nog maar zo kort hoeft te werken. Alles komt dan ineens wel heel dicht bij! Ben je al zenuwachtig voor de bevalling? Wil je trouwens thuis bevallen of in het ziekenhuis?

groetjes!!

Terug
Bovenaan