Hoi meiden
Ben net terug van de tandarts. Gelukkig geen gaatjes, alleen wat tandsteen. Net even kip op het vuur gezet. Kan het lekker pruttelen. Het ruikt nu al lekker.
En m'n NOD natuurlijk vandaag. Nog geen RD'tjes en ik voel ze ook nog niet aankomen. Dat is een goed teken. Maar ik voel me ook niet zwanger, dus ik weet het niet. Wel vandaag weer een aantal keer doorzichtige afscheiding. Vannacht de droom van de positieve zwangerschapstest gehad. Was wel teleurgesteld toen ik wakker werd en het een droom bleek te zijn. Hopelijk is deze droom geen bedrog.
@Rianne: Meestal voel ik de RD'tjes wel aankomen door ongibuikpijn, maar dat heb ik nog niet. Leuk om te lezen dat jij er een goed gevoel over hebt. Zelf weet ik het niet hoor. Voel me echt niet zwanger ofzo. Weet natuurlijk niet hoe dat voelt maar goed.
Ik heb op de locatie Domstad de RT opleiding gevolgd maar dan van Fontys. Inderdaad moeilijk een handelingsplan over gedrag. Als je nog handige dingen leert, hoor ik ze graag. Domstad is trouwens vlakbij de wijk waar ik woon. Kom er ongeveer langs als ik richting centrum ga.
Ik snap dat je bang bent dat het weer mis gaat, maar probeer niet teveel te stressen he. Ik hoop zo voor je dat het deze keer goed gaat! Moed houden hoor! Ik duim voor je!
@Janien: Lastig he dat wachten! Elke dag geen tekenen van RD'tjes is weer meer hoop op een zwangerschap. Ik duim heel hard voor ons!
X Puk