Hey meiden!!
Vind het super vervelend, maar ik red het echt niet meer om zo vaak te komen schrijven als eerst. Werk nu best veel en ben 's avonds vaa echt te moe om nog achter de computer te kruipen!
@Rianne, meis GEFELICITEERD!!! Wat super!!!! Oh meis, 3 keer is vast scheepsrecht! En die rugpijn en dat ongigevoel, daar heb ik ook heel erg last van gehad. Maar dat schijnt heel erg normaal te zijn hoor! Echt al een beetje genieten hoor! Vrijdag lekker de gyn bellen!!!
@Chris, fijn dat je hier nog langskomt! En wat lief van je man zeg dat schaap. Weet ook zeker dat jullie tijd gaat komen, dat moet gewoon! Ik weet het niet zeker, maar volgens mij gaat een mk gepaard met best hevig bloedverlies. Zou het dus even in de gaten houden en anders bellen. Moet ook niet te lang duren denk ik...
@Memke, meis 3 februari is al zo! Wat zal dat bijzonder zijn, de eerste echo!
@Janneke, wat fijn dat de groeiecho goed was zeg! En je werkt nu halve dagen, heel verstandig!
@Shanna, wat sneu van je kat! Wat een dier al niet met je kan doen he.. Vreselijk! Ik begrijp je reden trouwens helemaal om naar de gyn te gaan hoor! En ik geef je groot gelijk. Je moet gewoon lekker doen waar je een goed gevoel bij hebt! In jullie situatie had ik hetzelfde gedaan!
@Janien, haha, moet lachen om je verhaal over Ladies Night, leuk is dat he!? Ik ben toen ook naar de wc gegaan ja... Maar vond het tien keer niks! Was een heel onprettig gevoel! Haha, ik hoor de andere meiden hier denken: waar gaat het over? Nou, de consulente van ladies night had een potje met vloeibaar spul op het toilet gezet. Je moest daar heel iets van op je schaamstreek smeren en dat zou dan een prettig gevoel moeten geven. Haha! Nou, niets voor mij dus! Wat vond jij ervan? En bijna je NOD! Dit keer met goed nieuws komen he!? Ik duim en duim en duim en duim...
@Puk, oh die droom heb ik ook gehad en hij kwam uit!!! Moet je eens nagaan hoe erg je ermee bezig bent, wat natuurlijk logisch is! En doorzichtig slijm, heb je dat normaal ook als je ongi moet worden? Bij mij stopte dat altijd en dan werd ik ongesteld. Maar de keer dat ik zwanger was, bleef het wel komen, en doorzichtig. Dus wie weet een goed teken! Ik hoop het zo voor je!
@Bion, joepie!!!! Alles was goed!! Wat ben ik blij voor je zeg! En 9-9-2009 is een heeeele mooie datum! Gaat het een beetje met de misselijkheid? Gele vla helpt!
@Jolanda, GEFELICITEERD! Hartstikke fijn zeg. En na 7 maanden, dat geeft denk ik moed voor velen hier! Top! Hoe voel je je?
@Salsa, was zeker een opluchtug toen ik het op het werk verteld had! Ze was heel erg enthousiast en nog steeds. Wilde ook erg graag de echo op dvd zien en ze begint er vaak over. Wat schit dat je nog steeds zo misselijk bent! Hoe is het met je gewicht? Begin je alweer wat aan te komen? Groot gelijk dat je het werk rustig opbouwt!
@Sylvia, meis hoe was het bij de gyn? Jeetje dat is schrikken he!? Hoop dat alles goed is. Als het zo klein is en nog zo goed weggestopt, kan het vaak wel tegen een stootje toch? Laat je het gauw weten? Ik ga trouwens ook naar de negen maanden beurs! Heb het vandaag van een vriendin cadeau gekregen.
@Eva, wat een mooie buik heb je! Mooi aan de voorkant, of niet? En leuk dat jullie met de kinderkamer bezig zijn. En ook al een box besteld: goed bezig jullie!
@Hopje, wat klote zeg! Ja sorry hoor, maar zo is het gewoon: klote! Baal zo ontzettend voor je! Oh wat vreselijk dat je het gevoel hebt dat het niet gaat lukken. Ben je al begonnen met temperaturen? Stel dat je straks naar de gyn wilt gaan, dan moet je dat ook doen (geloof ik). Kun je het maar beter vast gedaan hebben. Ik wil je zo graag moed in spreken, maar kan me voorstellen dat je daar nu niet zo op zit te wachten. We zijn er voor je meis!
@Mex, een mooie echo gehad, geweldig! Zo leuk om het te zien spartelen he?! Hielp dat ja? Het schudden met de heupen? En is 3 augustus nog steeds jullie uitgerekende datum? De vk kwam bij mij op 4 augustus uit, dus twee dagen later dan wat ik zelf berekend had. Ik zal het nog even aanpassen in het lijstje. Heb je ook een dvd opnamen van de echo? Konden we doen voor 10 euro. Zo leuk om het thuis nog eens terug te zien!
@Liss, voel je je alweer beter? Ik voel me ook flink beroerd nu. Alles zit dicht en keelpijn. Maar ik neem ook maar geen paracetamol. Mocht het nou echt niet meer te houden zijn... Maar zover is het nog lang niet. Hoe staat het met jullie nieuwe huis?
Hier gaat het goed. Ben af en toe nog misselijk, maar heb het al twee weken weten binnen te houden. Zit nog een kilo onder m'n eigen gewicht, maar dat komt er straks vast heel hard allemaal weer aan! Ik heb naar een kdv hier in de buurt gebeld en we krijgen daar woensdag een rondleiding. Dat is voor ons de dichtstbijzijnde, alleen moet je daar volgens mij minimaal 1 dag in de week je kindje brengen en dat gaat voor ons niet op. De ene week is het voor ons nodig van ongeveer 8.30 tot 14.45 uur en de andere week van 14.00 uur tot 18.15 uur. Dus niet een hele dag. Moet nog even verder informeren naar hoe en wat. Vanmiddag gaan we (toevallig) mijn kleine nichtje ophalen bij een ander kinderdagverblijf. We mogen daar ook meteen even rondkijken en wie weet kunnen we al wat informatie meekrijgen. Dat zijn ook de twee kdv waar we tussen twijfelen. Maar komt vast goed! Kraamhulp is nu geregeld.
Verder heb ik de gemeente gebeld en gaan we 16 februari een geregistreerd partnerschap aan! Aankomende woensdag al in 'ondertrouw'. We doen het puur om alles goed geregeld te hebben straks, dus gewoon gratis op een maandagochtend. Ik heb m'n beste vriendin als getuige gevraagd en ze wil heel graag! M'n vriend gaat z'n zus vragen. Ik heb een broer en zus (zus in buitenland) en wilde niet tussen hen kiezen. Mijn beste vriendin wilde ik sowieso als getuige. Je mag er twee, maar ik kan ook echt niet tussen m'n ouders kiezen, dus vandaar dat ik gekozen heb voor alleen m'n beste vriendin. Gelukkig zijn m'n ouders hartstikke blij voor ons en vinden ze het helemaal niet erg! In de toekomst laten we het geregistreerde partnerschap dan omzetten in een huwelijk. Maar dan ook met alles erop en eraan (ceremonie, jurk, ringen, groot feest en veel gasten). Dat is nu nog niet mogelijk voor ons, dus dan maar eerst zo. Moeten daarna nog wel erkenning aanvragen. Maar dat is zo geregeld...
Hier een link over geregistreerd partnerschap, voor de geinteresseerden:
http://www.xs4all.nl/~advocare/folder102.htm
Verder zijn we de 12 weken voorbij (gisteren), dus ben super blij!!! Vrijdag heb ik m'n eindgesprek en studeer ik af!! Joepie!!!
Liefs en dikke kus, ikke
NOD :
Naam:
Leeftijd:
Datum:
Ronde:
Kindje:
Puk
28
20 januari
7
1