Juni 2008 stoppers deel 5!!

Goedemiddag!

Puk: van harte meid!!!! Onwijs gefeliciteerd, echt! Geniet ervan maar het zal wel even duren voordat het nieuws is geland. Gelukkig heb je nog een maand of 8 om aan t idee te wennen ;). Dag van de echte doorbraak schijnt inderdaad het beste te zijn, maar als je de termijnecho hebt (meestal rond de 9-10-11-12 weken) dan kunnen ze het exact bepalen. Spannend!!!

Janien: balen meid dat je ongi bent geworden, verdorie! Ik weet van een hoop kennissen en vrienden dat de huisarts vaak pas tot actie overgaat als je minimaal een jaar - anderhalf jaar bezig bent. In de MMM terecht komen is namelijk ook geen feest maar snap dat sommigen van jullie t somber inzien na een maand of 6-9! Je kunt altijd tegen je HA zeggen dat je langer bezig bent uiteraard, onder de noemer " leugentje om bestwil", maar goed hopelijk is het voor niemand hier nodig! En ik weet ik heb heel makkelijk praten! Maar temperaturen schijnt goed te werken, wie weet ontdek je wel ineens hele andere dingen.

Ladies fijn weekend!

Groetjes Janneke

Hey meiden!

Even kort berichtje, helaas niet zo veel tijd, wat een week, druk druk druk.... 42 uur gewerkt, 3 van de 5 avonden vergadering of iets s' avonds gehad... Maar nu dan eindelijk WEEKEND!! (en dan weer druk met huishouden, maar ja daar hoef ik jullie natuurlijk ook niets over te vertellen! )

@ Rianne: Wow meid wat geweldig nieuws!!! Ik ga echt heel hard voor je hopen dat alles goed gaat en blijft gaan!!! Ik gun het jullie onwijs!! Doe het inderdaad maar lekker 'hennig an' !!! Geniet ervan en ik ben heel blij voor jullie!!!

@ Puk; Gelukkig bij jou ook zulk goed nieuws!!! Fantastisch, dromen dus toch   niet altijd bedrog!!! Ook voor jou natuurlijk onwijs blij!! super!!

Blij nieuws dus hier, en dames bedankt voor de glitters!!!

@ Janien en Hopje: wat balen voor jullie... dat de RD-tjes zijn doorgebroken.... echt rot voor jullie... het wordt onderhand wat afgezaagd, maar  duim voor jullie nieuwe ronde!!!!

Het lijstje van NOD's wordt nu in ieder geval snel korter en korter!! Erg mooi natuurlijk, maar vind het stiekem ook wel beetje zorgelijk lijken... sta er wel mooi tussen als 'koploper' met m'n 8 rondjes....
Maar goed, ik maak me vooralsnog geen zorgen eigenlijk.... ik hou me vast aan het idee dat het gemiddeld 9 maand duurt en ook best een jaar kan duren! Maar denk dat wij, net als Hopje, ook juni wel aanhouden om dan toch maar eens naar de huisarts te stappen. Maar juni duurt nog de nodige maandjes!! Moed houden!!!

Met vriendin gaat het wel redelijk... ze is nu een weekendje weg met haar man, was al gepland, beetje tot zichzelf komen. Nog wel heel zwakjes, door het grote bloedverlies vooral. Vorige week dus wel gelijk even langs geweest met een knuffel, letterlijk en figuurlijk! Ze weet inderdaad van onze plannen, maar dat vond ik juist wel fijn eigenlijk. Ze gaf ook gelijk al aan dat ze het hoe dan ook fijn zou vinden te horen dat het ons zou gaan lukken en dat vond ik erg lief en toch fijn om te horen!

Ow Janien en MissX; wij hebben laatst dus inderdaad ook zo'n ladies night gehouden bij een vriendin van mij, ken het flesje op het toilet dus ook haha erg grappig en gezellig zo'n avond!!! Had ook niet gedacht dat ik iets zou bestellen, maar dus toch wel, eigenlijk iedereen had wel iets besteld die avond! Erg grappig alle discussies rond de tafel met spulletjes!

Allemaal heel  fijn weekend!!!

Liefs Luxx!

Hey meiden,

Hier ben ik  ook even snel. Ik was zo benieuwd naar Puk.

@Puk: YEAH!!!  Gefeliciteerd meid!!! Wat een geweldig nieuws! Geniet ervan!

@Janien: wat ontzettend balen meid. Ik weet precies hoe je je voelt. Wij zijn zo'n beetje de enige  twee  van het allereerste begin die nog niet zwanger zijn. Dat voelt erg kl*te hè. Maar meid we houden de moed er in en februari wordt gewoon onze maand.

Meiden, ik ga er weer vandoor. Ik wens jullie allemaal een heel goed weekend!

X hopje

Hey meiden,

Hier ben ik  ook even snel. Ik was zo benieuwd naar Puk.

@Puk: YEAH!!!  Gefeliciteerd meid!!! Wat een geweldig nieuws! Geniet ervan!

@Janien: wat ontzettend balen meid. Ik weet precies hoe je je voelt. Wij zijn zo'n beetje de enige  twee  van het allereerste begin die nog niet zwanger zijn. Dat voelt erg kl*te hè. Maar meid we houden de moed er in en februari wordt gewoon onze maand.

Meiden, ik ga er weer vandoor. Ik wens jullie allemaal een heel goed weekend!

X hopje

sorry, maar om de een of andere reden is mijn bericht 2x geplaatst.

X hopje

YES puk wat gaaaaaf! Gefeliciteerd!!!!!!!
Super hoor! We hadden op de zelfde dag onze NOD en ik kom op de 26 ste uit!
Gaaf gaaf!

En Janien wat balen voor jou weer! Dat is wel heel erg tegenstrijdig he? Maar ik hoop dat je de moed er in houdt!

Ik krijg ook wat meer vertrouwen op een goede afloo .Heb alleen helemaal nergens meer last van! Alleen wat afscheding en alleen als ik erop druk zere borsten. Maar ga me zelf toch maar eens n het lijstje plaatsen. Heb ook MvM gbeld de komen volgende week langs.

x Rianne

Hey Meiden,

Eff checken hoe het met  Puk is...

@uk  meid gefeliciteerd!!!! YEAH

Het is in het begin ook zo onwerkelijk omdat je verder vaak niets voelt en ziet.

Maar met als bewijs natuurlijk wel de zwangerschapstest!

Trouwens ik weet niet wat voor test je hebt maar als je blanke nagellak over het test venster doet kan je de test bewaren en dan blijven de streepjes zichtbaar, erg leuk als herinnering! Maar goed het nieuws moet dus nog landen, hoewel ik dat pas had na de echo.

Volgens mij berekenen ze je uitgerekende datum adhv je laatste menstruatie en het gemiddelde aantal dagen van je cyclus. Maar bij mij is het ook twee keer verschoven van 4 naar 7 aug en pas na de echo was het duidelijk dat het pas 10 aug zou worden. Maar op internet kan je de (ongeveer) datum wel vast berekenen.

@Janien o meis toch wel weer balen! Maar je hebt wel gelijk dat 8 mnd nog niet super lang is.

Dat vertelde mijn verloskundige ook al. Maar wel moeilijk als hier om je heen wel het een en ander gebeurt. In de volgende ronde ga je het gewoon doen, het gaat je gewoon gebeuren.

daar gaan we  met z'n allen voor duimen!

@Luxx Ja ook voor jou gaan we gewoon weer super flink duimen. En juni duurd echt nog wel even dus nog gewoon even door oefenen. Wat trouwens dat je vriendin zo begripvol reageerd. Wel heftig hoor dat ze zo veel bloed verloren heeft.

@Liss Getver wat balen dat jij de griep hebt overgenomen van je vriend. Gaat het weer een beetje?

Het gaat idd wel heftig rond op het moment.

@Ryanne Ja jeetje jij hebt helemaal veel te reglen zo. Maar gelukkig zijn het idd allemaal leuke dingen die je moet regelen. Maar dan is een lijstje vaak wel handig, helemaal als je zwanger bent. Ik weet niet hoe het bij jou zit maar mijn hoofd is af en toe echt een zeef.

@Eva Super leuk lijkt me dat zo'n angelsound. Dan ga ik binnenkort eens kijken bij de kijkshop.

Vooral leuk voor m'n vriend want die krijgt er zo weinig van mee nu (hoewel hij het wel echt geweldig vind). Maar zo kun je er samen wat van genieten lijkt mij.

Ik zou het trouwens ook maar even bespreken met de verloskundige dat je last van je bekken hebt. Misschien is het wel instabiliteit ofzo. Nou voorzichtig en rustig aan maar.

@Chris Hoe is het met je? Misschien wordt je ook wel gek van die vraag, maar ik hoop zo dat je het verdriet wel een beetje aan kan. Meis doe het rustig aan. Knuffels en liefs van mij!

@Missx Hoe is het met jou? Ik hoop dat je af en toe wel wat rust kan inbrengen in je week. want het leek nogal hectisch wat je beschreef met baantjes enz. Je bent natuurlijk wel zwanger! Maar ja soms moet je ook gewoon even door. Ik geloof dat je het straks met een baan weer wat rustiger kreeg.

Wanneer begon je ook al weer?

Nou vandaag even bij de babydump gekeken en ik denk dat er wel wat leuks tussen zit voor ons, maar ik wacht nog even af (vind het gevoelsmatig nog een beetje vroeg voor een babykamer).

Heb trouwens nu al meegroei bh's gekocht omdat m'n eigen bh's gek genoeg al te klein zijn.

Maar heb er wel een beetje moeite mee, ze zien er erg oncharmant uit en ook nog eens zonder beugels. Maar volgens m'n zusje is het beter voor je borsten dus dan maar dragen....

Nou meiden een heeeeeel fijn weekend en geniet ervan.

Terug
Bovenaan