A
Anoniem
Guest
Hey
Liss blij dat je weer wat beter bent. Duurt nog wel een tijdje voor je je weer helemaal 100% voelt hoor. Gaat namelijk goed rond. Bij ons op het werk zijn er ook veel ziek en nu er op tv te horen is geweest dat er een griepepidimie is, zijn er opeens nog veel meer mensen ziek. haha rarara hoe kan dat toch?
Leuk trouwens dat je een kinderwagen hebt. Lijkt me zo leuk om achter al die dingen aan te gaan!
Puk!!!! MELDPLICHT!! Heb je al getest..?????????
Hier nog geen RD'tjes... spannend heb alleen wel last van de onderrug...
Dus aan de ene kant vind ik het best wel eng, want heb er daardoor niet zo'n goed gevoel meer over als wat ik had. Wat kan een dag dan lang duren zeg! Bababa
nou ik denk dat ik vanmiddag nog wel even weer langskom.
Trouwens iemand nog iets van Sabien gehoord, of moeten we haar eruit halen?
Ze kan er altijd zo weer bij!
liefs
Liss blij dat je weer wat beter bent. Duurt nog wel een tijdje voor je je weer helemaal 100% voelt hoor. Gaat namelijk goed rond. Bij ons op het werk zijn er ook veel ziek en nu er op tv te horen is geweest dat er een griepepidimie is, zijn er opeens nog veel meer mensen ziek. haha rarara hoe kan dat toch?
Leuk trouwens dat je een kinderwagen hebt. Lijkt me zo leuk om achter al die dingen aan te gaan!
Puk!!!! MELDPLICHT!! Heb je al getest..?????????
Hier nog geen RD'tjes... spannend heb alleen wel last van de onderrug...
Dus aan de ene kant vind ik het best wel eng, want heb er daardoor niet zo'n goed gevoel meer over als wat ik had. Wat kan een dag dan lang duren zeg! Bababa
nou ik denk dat ik vanmiddag nog wel even weer langskom.
Trouwens iemand nog iets van Sabien gehoord, of moeten we haar eruit halen?
Ze kan er altijd zo weer bij!
liefs