Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey

Liss blij dat je weer wat beter bent. Duurt nog wel een tijdje voor je je weer helemaal 100% voelt hoor. Gaat namelijk goed rond. Bij ons op het werk zijn er ook veel ziek en nu er op tv te horen is geweest dat er een griepepidimie is, zijn er opeens nog veel meer mensen ziek. haha rarara hoe kan dat toch?
Leuk trouwens dat je een kinderwagen hebt. Lijkt me zo leuk om achter al die dingen aan te gaan!

Puk!!!! MELDPLICHT!! Heb je al getest..?????????

Hier nog geen RD'tjes... spannend heb alleen wel last van de onderrug...
Dus aan de ene kant vind ik het best wel eng, want heb er daardoor niet zo'n goed gevoel meer over als wat ik had. Wat kan een dag dan lang duren zeg! Bababa

nou ik denk dat ik vanmiddag nog wel even weer langskom.

Trouwens iemand nog iets van Sabien gehoord, of moeten we haar eruit halen?
Ze kan er altijd zo weer bij!

liefs

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Puk
28
20  januari
7
1

Janien
22
23 januari
7
1

LuxX
27
31 januari
8
1

Shanna
27
14 februari
5
1

Maaike
29
9 of 10 februari
5 (Na MK)
1

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Hopje
28
21 februari
7
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Rianne31
27
zwanger?????
2 na 2 MK
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
9    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
29  jan
19 feb
pret  echo
20 wkn echo
17 wkn
20 wkn
19.00 uur
10.30 uur

MissX
18 febr
controle, echo??
16  wkn en  1 dag
15.30 uur

Mex
19 jan
1e echo
.......
9:15 uur

Salsa
12 jan
1e echo
10 wkn en 3 dgn
13:15 uur

Sylvia
12 feb
2e echo
.....  wkn
09.55 uur

Bionda
20 jan
2e  echo
10weken en 5dagen  
16:45   uur

Memke
3 feb
1e echo
7 weken en 6 dagen   wkn
14.00 uur

Ik heb mezelf even op de 23e gezet want ik weet zeker dat ik 2week terug op vrijdag mn eisprong heb gevoeld.
Heb Sabien er maar uitgehaald. horen vanzelf wel hoe het met haar gaat en dan kan ze der zo weer in.

liefs

Hoi meiden

Hier nog steeds geen RD'tjes! Ga vaak naar de wc om te checken maar tot nu toe nog niks. Wel af en toe buik- en rugpijn, zere (.)(.) en afscheiding. Als de RD'tjes wegblijven, ga ik morgenochtend testen.

@Amber: Leuk dat je bijna met zwemmen gaat beginnen. Ik heb een hele tijd aquarobic gedaan en dan zag ik het zwangere groepje weleens. Inderdaad wel allemaal dikke buiken.
Succes volgende week met werken. Hopelijk gaat het goed en kan je tot je verlof blijven werken.

@Hopje: De vorige ronde had ik een beetje rare cyclus. De langste ook, 35 dagen, en pas op dag 41 brak het echt door. Weet nu niet precies vanaf wanneer ik moet tellen. Zit dus op dag 37 of 31. Ook heb ik 2 keer een eispronggevoel gehad. Ben met m'n NOD uitgegaan van de tweede en ben ik dus 3 dagen overtijd. Maar als ik van de eerste uitga ben ik al 11 dagen overtijd. Echt veel kan ik er dus niet over zeggen.

@Janien: Ik had een keer voor een gala van die partyfeet voor in je schoenen gekocht. Kreeg ik er een of ander tintelcondoom bij. Dat leek dus ook net op pepermunt. Wij vonden het ook niks.
Lastig he dat de kwaaltjes van ongi en zwanger zo op elkaar lijken. Ik heb dezelfde klachten als jij. Mijn borsten en tepelhoven zitten onder de blauwe aders, maar dat heb ik al een aantal rondes na m'n ei.
Ik blijf duimen dat we dit weekend allebei positief testen!

@Liss: Fijn dat je je weer beter voelt! Welke kleur is je kinderwagen?

Ik ga nog maar eens even een verslag schrijven. Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen hier.

X Puk

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Janien
22
23 januari
7
1

LuxX
27
31 januari
8
1

Shanna
27
14 februari
5
1

Maaike
29
9 of 10 februari
5 (Na MK)
1

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Hopje
28
21 februari
7
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Rianne31
27
zwanger?????
2 na 2 MK
1

Puk
28
nod 20 januari
7
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
9    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
29  jan
19 feb
pret  echo
20 wkn echo
17 wkn
20 wkn
19.00 uur
10.30 uur

MissX
18 febr
controle, echo??
16  wkn en  1 dag
15.30 uur

Mex
19 jan
1e echo
.......
9:15 uur

Salsa
12 jan
1e echo
10 wkn en 3 dgn
13:15 uur

Sylvia
12 feb
2e echo
.....  wkn
09.55 uur

Bionda
20 jan
2e  echo
10weken en 5dagen  
16:45   uur

Memke
3 feb
1e echo
7 weken en 6 dagen   wkn
14.00 uur

Hey Puk,

Spannend!!!! Waarom test je vandaag niet al dan? 3 dagen overtijd is een hoop!
Je houdt ons wel in spanning zeg!

X hopje

Hoi Hopje

Ik wil graag samen met m'n man testen. Hij is doordeweeks meestal al naar zijn werk als ik wakker word. En in het weekend hebben we alle tijd. Wil ook graag 's ochtends testen, omdat ik dan meer zekerheid heb.
Ik vind het zelf ook heel erg spannend. Dit is pas de tweede keer dat ik echt overtijd ben. De eerste keer was bij de tweede ronde, maar dat kwam doordat m'n eerste cyclus erg kort was: 23 dagen. Da andere keren 'overtijd', had ik wel steeds bruinverlies vanaf m'n NOD. Dat is nu niet zo.
Ik hoop dat je nog even geduld hebt!

Groetjes Puk

Hoi hoi,

Het is weer even een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb..... Ik lees wel iedere dag mee, maar ik heb ook niet altijd wat te vertellen.

Nou, afgelopen dinsdag zijn we in ondertrouw gegaan. Stelt ook niks voor. Meteen even de trouwzaal gezien en 's middags hebben we trouwringen uitgezocht. Ze zijn witgoud voor mij met een klein briljantje en voor mijn vriend gewoon een gladde.
In het weekend komen  alle getuigen even bij ons samen om wat dingetjes door te spreken en gaan we ook het feest regelen. De proefdruk voor de kaartjes zijn binnen, even nog de laatste aanpassingen en dan is dat ook weer geregeld.

We hebben ook een babykamer gekocht. Wel 2ehands, via marktplaats. We zijn bij 2 adresjes wezen kijken en de 1e is het geworden. Zij hebben nu het kamertje nog in gebruik en hebben geen haast(gelukkig). Kunnen wij eerst rustig de zolder afmaken en dan de kamer die babykamer wordt leeghalen en dan kunnen daar de meubeltjes in!!

Het is wel raar nu. Met vanalles tegelijk bezig, zoveel regelen... ik ben al bezig met lijstjes te maken wat ik allemaal moet doen, maar wel leuk!

Jolanda: Gefeliciteerd meid!!!!

Bionda: Super dat je een goede echo hebt gehad, joehoe!!

Sylvia: Gelukkig is alles goed!!

Rianne: Gefeliciteerd meid. 3 keer is scheepsrecht he? Ik heb mijn eerste echo wel gehad met 5 weken en 6 dagen. Er was niet heel veel te zien, maar een superduidelijk kloppend hartje. Maar als je langer kan wachten tot de echo is er natuurlijk ook meer te zien.

Salsa: Ja, komt best veel op je af nu he, met al dat geregel. Ik weet hoe het voelt en nu helemaal. Maar wel leuk om te regelen!

Chris: Balen dat het nog niet echt doorzet. Mijn miskraam is gewoon 2,5 week een soort ongi geweest. Met wat heftiger dagen en wat minder heftige. Ik hoor voor jou dat het snel los komt. Sterkte meid.

Janien/Puk/Hopje: Ik duim heeeeeeel erg hard voor jullie!!!!

Missx: Gefeliciteerd met je partnerschap en je ondertrouw! En lekker dat je nu de 12 weken voorbij bent! Geniet ervan.

Eva: Hoe is het? Ik heb vanochtend nog maar een positiebroek voor mijn werk en  war shirtjes gekocht. Begint nu aardig te groeien. En is de stad is nog sale........   dus was het nog een beetje betaalbaar! Ik zal ook binnenkort een foto van mijn buik plaatsen. Wordt nu aardig zichtbaar.

Liss: Gelukkig weer wat beter? Mooi! welke quinni heb jij? Wij hebben een quinni speedi sx. Ik vind het super. Lijkt me echt leuk om er straks achter te lopen!!

Nou, ik ga weer aan het werk!

Liefs
Ryanne

Hey meiden,

@Puk: ja sorry, ik kom een beetje dwingend over hè, Vind het zo spannend voor je! Veel succes morgen met testen. Ik blijf voor je duimen.

@Ryanne: gefeliciteerd met je ondertrouw!

@MissX: ik lees ineens in het stukje van Ryanne dat jij ook in ondertrouw bent gegaan. Dat heb ik helemaal gemist. Ik ga meteen even goed teruglezen. Heb nu op mijn werk toch niks te doen. Hoe gaat het verder met je?

Ik wens iedereen alvast een fijn weekend!

X hopje

@Ryanne: Gefeliciteerd met je ondertrouw! Stelt inderdaad niks voor. Wij vonden het alleen wel grappig dat toen we aankwamen al door de portier werden gefeliciteerd. We hadden echt zoiets van 'met wat dan?'.
Jouw ring klinkt wel een beetje hetzelfde als de mijne, alleen heb ik 3 steentjes. Jij hebt nu super veel regeldingen: en voor de bruiloft en voor de baby. Dat eerste vond ik erg leuk, dat tweede lijkt me heeeel leuk.

@Hopje: Ik vind je niet dwingend overkomen hoor! Vind het alleen maar leuk dat je zo meeleeft!

X Puk

Terug
Bovenaan