Lieve meiden
Bedankt voor alle felicitaties. Extra leuk om nu al reacties te hebben, omdat we het verder nog aan niemand willen vertellen. Gisterenavond hadden we een etentje bij een vriendin en ik was nog zo vol van het grote nieuws dat ik het moeilijk vond m'n mond te houden. Het is me wel gelukt, al moest ik natuurlijk wel wijn weigeren. Bij een eerder etentje, waarbij ik ook geen wijn wilde, had de betreffende vriendin aan een andere vriendin gevraagd of ik misschien zwanger was. Misschien dat het daarom gisteren minder opviel.
Als alles goed gaat willen we het over 2 weken aan onze ouders vertellen. Ik kan het dan als cadeautje voor de trouwdag van mijn ouders geven. Heb de lijstjes al gekocht.
Verder blijft het nog steeds erg onwerkelijk. Kijk ook steeds weer even naar de zwangerschapstest of de streep er wel echt staat. Tot nu toe heb ik nog weinig kwaaltjes. Alleen die pijn in m'n onderrug, zere (.)(.) en af en toe, vooral 's avonds, krampen in m'n buik.
@Rianne: Leuk he, dat we ongeveer gelijk lopen! Ik blijf ook lekker hier schrijven, want vind dit zo'n leuke groep. Wel leuk dat er meer septembermama's zijn. Ik ga me zo ook maar eens inschrijven bij MvM. Zeker nu ik diverse mensen ken, waarbij het zwanger worden niet lukt, vind ik het een erg goed doel.
Fijn dat je een positiever gevoel hebt over de zwangerschap! Ik hoop voor je dat de tijd voor de echo snel voorbij gaat en het allemaal goed blijft gaan!
Veel plezier in Utrecht deze week!
@Salsa: Ik heb de test van Sensitest gebruikt, dus weet niet of de nagellakproef daarbij werkt. Ik heb de positieve test wel op de foto gezet.
Ik heb me ook al afgevraagd wanneer ik nieuwe bh's moet gaan kopen. Heb namelijk minder last van zere borsten zonder bh. Ik heb van mezelf al een grote cupmaat (F/G), dus hoop niet dat m'n borsten heel veel gaan groeien.
Leuk dat je naar babykamers gekeken hebt. Ik probeer me ook nog maar een tijdje in te houden. Alles is zo leuk en schattig he?!
@Luxx: Je NOD komt er alweer aan! Ik duim voor je dat je deze maand met een positieve test gaat afsluiten.
@Chris: Ik duim voor je dat het bloeden snel stopt en je mk voorbij is. Fijn dat je morgen naar de vk mag en hopelijk meer duidelijkheid hebt. Doe rustig aan he!
Liefs Puk