Juni 2008 stoppers deel 5!!

Ik krijg ons schema niet voor elkaar, krijg iedere keer de melding dat het HTML element niet is toegestaan. Kan iemad voor mij het aanpassen. Rianne 27 jaar ronde 2 na 2 mk 1 kindje 26 sept 09 uitgerekend. Ik wil graag weten wat het wordt mijn mannetje niet. Wordt dus nog over onderhandeld. Ik heb op 12 feb. om 08.40 de eerste echo.
Alvast bedankt

x

@  Puk, van harte met je goede nieuws!! Gefeliciteerd!

@ Janien, balen meid, ons rijtje met nods/niet zwangeren wordt al snel kleiner. Gelukkig heb je niet zo'n hele lange cyclus, dus vol goede moed de volgende ronde in!

Ben zelf met ovutesten bezig. Als het goed is zit m'n ei er aan te komen, dus goed bezig.

Liefs Shanna

Goedemorgen!

Puk: GEFELICITEERD!! Joehoe, weer een zwangere erbij! Geniet ervan.

Janien: Balen meid, dat de rd-tjes weer zijn gekomen. Wel goed dat je nu gaat temperaturen. Mocht je dan naar de dokter gaan dan kun je in ieder geval zeggen dat je er alles aan gedaan hebt.

Nou, dit is even snel. Ik ben aan het werk. Vanmiddag komen alle getuigen bij ons samen en gaan we alles voor de feestavond doorspreken!! Ik ben benieuwd. Fijne zondag allemaal!

Liefs
Ryanne
alweer 18 weken en 4 dagen!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

LuxX
27
31 januari
8
1

Shanna
27
14 februari
5
1

Maaike
29
9 of 10 februari
5 (Na MK)
1

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Hopje
28
21 februari
7
1

Janien
22
23 februari
8
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
9    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Puk
28
7e
1
23/29 sep 09

Rianne31
27
2e na 2 mk
1
sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
29  jan
19 feb
pret  echo
20 wkn echo
17 wkn
20 wkn
19.00 uur
10.30 uur

MissX
18 febr
controle, echo??
16  wkn en  1 dag
15.30 uur

Mex
19 jan
1e echo
.......
9:15 uur

Salsa
12 jan
1e echo
10 wkn en 3 dgn
13:15 uur

Sylvia
12 feb
2e echo
.....  wkn
09.55 uur

Bionda
20 jan
2e  echo
10weken en 5dagen  
16:45   uur

Memke
3 feb
1e echo
7 weken en 6 dagen   wkn
14.00 uur

Rianne31
12 feb
1e echo
???????
8:40 uur

hey meiden,

was ik weer even.

@Rianne31, ik heb het lijstje voor je aangepast hoop dat het zo goed is?

@Puk, wat ontzettend goed joh. Van harte GEFELICITEERD. het is je gegunt meis.

@Janien, voor jou dan weer de andere kant he?!? echt balen van je rdtjes. je had nog wel zo'n goede moed. ik zou het nog even afwachten denk ik met naar de HA gaan. kan me je frustratie wel voorstellen en als je het echt niet uithoudt dan zeg je toch gewoon dat jullie al langer bezig zijn. Zoals Janneke zegt: een leugentje om bestwil.

@MissX, ik las op hyves dat je afgestudeerd bent. Van harte meis. dat is in ieder geval alvast een zorg minder.

hier is mijn miskraam begonnen. eigenlijk al een week, maar ik vraag me echt af of dit het is. het is gewoon te vergelijken met een ongesteldheid alleen duurt het wat langer.
morgen moet ik om 9:00 uur bij de VK terug zijn dus ben benieuwd wat ze zal zeggen.

verder zit ik toch weer in de ziektewet. ik had 3 dagen gewerkt en 1 dag cursus gehad en toen ik afgelopen donderdag weer op het werk kwam toen lukte het niet meer. kreeg weer een enorme jankbui en het ging gewoon niet even niet meer. mijn leidinggevende heeft me naar huis gestuurd.
nu dus eerst morgen bij de VK maar eens afwachten. maar jeetje het valt me allemaal erg zwaar tegen moet ik zeggen. ik dacht altijd als iemand een mk had gehad: wees blij dat je zwanger kunt raken en natuurlijk is dat ook zo maar het heeft toch wel een impact op je leven hoor. valt echt niet mee. ik begrijp nu ook echt hoe sommige van jullie zich moeten voelen. ben echt weer een ervaring rijker in mijn leven.

wat een verhaal weer he? sorry moest het even kwijt.
allemaal nog een fijne zondag, ga nu even ontbijten.
liefs Christy

Janien,
zag dat je nieuwe NOD op 23 februari is?
mooie datum, ben ik namelijk jarig. die dag brengt vast geluk. moed houden he!?
liefs

Lieve meiden

Bedankt voor alle felicitaties. Extra leuk om nu al reacties te hebben, omdat we het verder nog aan niemand willen vertellen. Gisterenavond hadden we een etentje bij een vriendin en ik was nog zo vol van het grote nieuws dat ik het moeilijk vond m'n mond te houden. Het is me wel gelukt, al moest ik natuurlijk wel wijn weigeren. Bij een eerder etentje, waarbij ik ook geen wijn wilde, had de betreffende vriendin aan een andere vriendin gevraagd of ik misschien zwanger was. Misschien dat het daarom gisteren minder opviel.
Als alles goed gaat willen we het over 2 weken aan onze ouders vertellen. Ik kan het dan als cadeautje voor de trouwdag van mijn ouders geven. Heb de lijstjes al gekocht.
Verder blijft het nog steeds erg onwerkelijk. Kijk ook steeds weer even naar de zwangerschapstest of de streep er wel echt staat. Tot nu toe heb ik nog weinig kwaaltjes. Alleen die pijn in m'n onderrug, zere (.)(.)  en af en toe, vooral 's avonds,  krampen in m'n buik.

@Rianne: Leuk he, dat we ongeveer gelijk lopen! Ik blijf ook lekker hier schrijven, want vind dit zo'n leuke groep. Wel leuk dat er meer septembermama's zijn. Ik ga me zo ook maar eens inschrijven bij MvM. Zeker nu ik diverse mensen ken, waarbij het zwanger worden niet lukt, vind ik het een erg goed doel.
Fijn dat je een positiever gevoel hebt over de zwangerschap! Ik hoop voor je dat de tijd  voor de echo snel voorbij gaat en het allemaal goed blijft gaan!
Veel plezier in Utrecht deze week!

@Salsa: Ik heb de test van Sensitest gebruikt, dus weet niet of de nagellakproef daarbij werkt. Ik heb de positieve test wel op de foto gezet.
Ik heb me ook al afgevraagd wanneer ik nieuwe bh's moet gaan kopen. Heb namelijk minder last van zere borsten zonder bh. Ik heb van mezelf al een grote cupmaat (F/G), dus hoop niet dat m'n borsten heel veel gaan groeien.
Leuk dat je naar babykamers gekeken hebt. Ik probeer me ook nog maar een tijdje in te houden. Alles is zo leuk en schattig he?!

@Luxx: Je NOD komt er alweer aan! Ik duim voor je dat je deze maand met een positieve test gaat afsluiten.

@Chris:  Ik duim voor je dat het bloeden snel stopt en je mk voorbij is. Fijn dat je morgen naar de vk mag en hopelijk meer duidelijkheid hebt. Doe rustig aan he!

Liefs Puk

Lieverds

Wat ben ik toch blij dat er zoiets als een forum bestaat!
Ook al hebben we elkaar toch nog nooit in t echie gezien, wat fijn om te weten dat ik hier mn verhaal kwijt kan!

Puk, wat een ontzettend lief berichtje zeg!!
Krijg er echt tranen van in mn ogen. Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen, want het is je enorm gegund!!! Geniet er maar met volle teugen van hoor!
Ik ga nu gewoon beginnen en als ik in maand 10 nog niet zwanger ben dan ga ik gewoon naar de huisarts.
Net zoals Janneke brei ik er dan gewoon een verhaal aan dat we al langer bezig zijn om zwanger te worden. Maar goed ik ga er gewoon van uit dat ik voor die tijd zwanger want we moeten wel hoop houden!

Chris, laten we hopen dat die datum idd geluk brengt! Zou heel fijn zeg.

Luxx ja jij bent ook al een tijdje bezig. Als jij nu als eerste weer zwanger wordt, dan volgen Hopje en ik daarna. lijkt me een goed plan! Dan wel onze eerst volgende NOD natuurlijk.Haha

liefs

Terug
Bovenaan