Juni 2008 stoppers deel 5!!

Jeetje Puk, spannend hoor! Ik ben benieuwd!

Janneke, jij bestelde toen toch ook van die alcoholvrije rosé? Was die lekker en welke van de twee merken heb jij besteld?
Ik hou van fris, fruitig en een beetje droog, niet te zoet dus.
Hoe is het verder met je? het gaat opschieten voor jou!

Hi ladies,

MissX: ik zie dat je eindgesprek goed is gegaan, nu dus helemaal, officieel klaar en afgestudeerd? Van harte!

Puk: spannend hoor maar heel begrijpelijk dat je wil testen waar je man bij is. Succes morgenvroeg, zal voor je duimen. Wel even melden hier he... ;-)

Rianne: het gaat hard met jullie plannen, te gek hoor! Ondertrouw stelt idd niks voor maar wij hebben er een superleuke dag van gemaakt, het leven is en blijft een feestje! ;-)

Ryanne: nu dus echt zwanger? Heel spannend voor je... jij verdient nu wel een goede zwangerschap meid. Iedereen natuurlijk maar 2 miskramen achter elkaar is vreselijk.

Sylvia: ik heb ze besteld bij www.alcoholvrij.com Ik heb de witte sparkling wine en rose sparklink wine besteld en die zijn lekker, van Vini Vinci of zoiets. Ik heb ze zelf niet geprobeerd maar hoor wel eens dat de gewone wijnen ook lekker zijn.

Chris: meid hoe gaat ie met je? Nog steeds aan t wachten? Pfffff zo ja dan zullen de dagen wel lang uren. neem de tijd hoor, echt! Loop jezelf aub niet voorbij want je zult pas naderhand merken hoeveel impact dit heeft. Met ander woorden: luister naar je lichaam en naar je gevoel! Volgens mij heb je al wat bloed verloren dus ik hoop dat het nog vanzelf komt.

Jolanda: jij ook zwanger: van harte! Te gek joh! Geniet ervan!

Hier alles ok. Werk dus halve dagen en dat gaat nu goed, heb gelukkig niet zoveel pijn meer. Ik slaap elke middag minimaal een uur en ik probeer weinig te doen maar soms is dat lastig, maar wel t beste. Ben maandag al 31 weken, gaat hard.... Yoga is fijn, fysio helpt, kamertje is klaar op wat leuke accessoires na en alles is gewassen en gestreken. Zo'n kamertje is echt geweldig! Ons mannetje schopt eigenlijk de hele dag door en dat is erg fijn maar door t vele vruchtwater soms wel pijnlijk zelfs. Ik voel soms echt een been of kont verplaatst worden, das erg bijzonder maar ook een rare gewaarwording! Hij wordt natuurlijk groter en groter. We zijn inmiddels erg benieuwd naar hem, maar hij moet nog even blijven zitten! Nog 3 weekjes werken (lees 15 halve dagen!) en dan heb ik verlof. Fijn idee maar halve dagen is voor nu ideaal. Weken vliegen voorbij! Vrijdag weer controle bij de assistent gynaecoloog, inwendige en uitwendige echo.
Door mn rust heb ik nu wat meer puf en energie dus we gaan morgen hapje eten en zondag voor de laatste keer - en nu echt - een dagje naar de sauna. Zin in!

Ladies: fijn weekend!

Groetjes Janneke
30 weken en  4 dagen

Hoi meiden

Ik ben ZWANGER!!!!!!! Vanmorgen rond kwart over 8 een test gedaan. Normaal gesproken trekt de kleur altijd snel richting controlestreeep, maar nu bleef ie in het hartje en zag  ik al meteen een ophoping van kleur op de plaats waar de streep moet komen. Test op het nachtkastje gelegd en m'n mannetje wakker gemaakt en toch maar 10 minuten het licht uitgelaten. En toen was er dus een hele dikke streep zichtbaar! Het is allemaal nog zo onwerkelijk! We zijn erg blij, maar vinden het ook een beetje raar dat we zwanger zijn.
Als alles goed gaat ben ik eind september uitgerekend. Weet alleen niet of ik nu de datum van m'n bruinverlies (17 dec) moet aanhouden of dat m'n laatste ongi echt doorgebroken is (23 dec). Dat scheelt 6 dagen. Iemand enig idee? Volgens mij zeggen ze de tweede datum, maar ik heb al sinds eind december pijn in m'n onderrug en dan zou de eerste datum beter kloppen.
Hierbij de glitters voor de meiden die nog niet zwanger zijn. Hopelijk geeft het jullie geluk en moed dat het bij mij ook pas in ronde 7 raak is.
Komen ze:

@Janien: Hoe is het met jou? Ik heb je op het wachtbankje gezet. Ik duim voor je hoor!

Liefs Puk  

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

LuxX
27
31 januari
8
1

Shanna
27
14 februari
5
1

Maaike
29
9 of 10 februari
5 (Na MK)
1

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Hopje
28
21 februari
7
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Rianne31
27
zwanger?????
2 na 2 MK
1

Janien
22
nod 23 januari
7
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
9    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Puk
28
7e
1
23/29 sep 09

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
29  jan
19 feb
pret  echo
20 wkn echo
17 wkn
20 wkn
19.00 uur
10.30 uur

MissX
18 febr
controle, echo??
16  wkn en  1 dag
15.30 uur

Mex
19 jan
1e echo
.......
9:15 uur

Salsa
12 jan
1e echo
10 wkn en 3 dgn
13:15 uur

Sylvia
12 feb
2e echo
.....  wkn
09.55 uur

Bionda
20 jan
2e  echo
10weken en 5dagen  
16:45   uur

Memke
3 feb
1e echo
7 weken en 6 dagen   wkn
14.00 uur

PUK GEFELICITEERD!!!!!!!!! Wat super zeg!!!! Geniet ervan met je mannetje!
Ik had zelf ook 2 dgn bruinverlies voordat het echt doorbrak en heb inderdaad gewoon de dag dat het doorbrak aangehouden. En dat klopte uiteindelijk ook. Maar weet niet hoe het bij jou berekend word aangezien het 6 dagen verschil is. Dat zou de verloskundige dan even moeten bekijken. Maar voor nu: geniet ervan!!!!

Hallo meiden.

@Salsa: de angelsound kan je al gebruiken als je 12 weken zwanger bent. Ik heb het van mijn man gehad, die had het gekocht bij de kijkshop. Hoe is het verder met jou? Kan me voorstellen dat je het thuis zitten een beetje zat bent. Werkse dinsdag en doe rustig aan!

@Liss: haha, jij dus ook naar de lekbrug..  Zal wat zijn als we elkaar een keer tegenkomen haha! Ik vind het zelf een fijne praktijk (ok. heb geen vergelijkingsmateriaal maar toch). Ik heb nu Marielle 1 x gehad en Elke 2 x . Ik ga aanstaande donderdag weer voor controle. Jij dus goed ziekgeweest zeg, hoop dat je snel weer de oude bent.

@Janien: en, al nieuws???

@Ryanne: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! En een kamertje gekocht, leuk he!!! Welke  hebben jullie gekocht? Mooi, een witgouden ring! Ik heb zelf ook witgoud met een klein randje goud erop en daar een diamantje in. Leuk dat je buik goed groeit. Ik heb zelf nu ook al het een en ander aan positiekleding liggen.

@Janneke: wat fijn dat je wat minder pijn hebt en al weer bijna verlof! Lijkt me zo lekker dat alles af is voor de komst van de kleine! Lijkt me inderdaad erg vreemd om je kleine zo te voelen haha. Ik kan niet wachten! Veel plezier vanavond met het eten en morgen in de sauna!

Vrienden van Amstel was erg leuk en gezellig. Goede artiesten, leuk sfeertje! Wij hadden zitplaatsen en zaten helemaal bovenin. Het voordeel daarvan was dat als ik even 1 trede omhoog ging ik helemaal bovenin stond en daar dus een genoeg ruimte was om even te lopen/dansen want helaas word de gevoeligheid in de heupen niet minder. Ik voel het vooral als ik wat langer zit. Ik heb donderdag een afspraak bij de verloskundige dus zou het dan wel even met haar over hebben.
Verder gaat alles goed. Dit weekend helemaal niks gepland, heerlijk!

Liefs Eva

Goedemorgen

Puk wat geweldig nieuws voor je!!!! Ben zooooo blij voor je!

Super lief dat je me op het wachtbankje hebt gezet hoor Puk  maar is nergens voor nodig helaas. Want ik ben vannacht ongesteld geworden. Ik had gisteravond echt enorme buikpijn.. Dus ik wist dat het eraan zat te komen.
Ik baal er zooooo van nu alweer op naar ronde 8. Ik ga morgen direct beginnen met temperaturen. Aan de ene kant wil ik ook wel graag naar de huisarts toe, maar tsja 8 maand is opzich nog niet zo ontzettend lang, maar nu iedereen hier al zo'n beetje zwanger is krijg ik er steeds meer behoefte aan.

Dus Hopje we gaan weer gezellig verder....

Ik ga nu gewoon uit van een cyclus van 31 dagen. Was de vorige keer ook zo, dus laten we dat dan maar aanhouden.

liefs

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

LuxX
27
31 januari
8
1

Shanna
27
14 februari
5
1

Maaike
29
9 of 10 februari
5 (Na MK)
1

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Hopje
28
21 februari
7
1

Janien
22
23 februari
8
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Rianne31
27
zwanger?????
2 na 2 MK
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
9    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Puk
28
7e
1
23/29 sep 09

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
29  jan
19 feb
pret  echo
20 wkn echo
17 wkn
20 wkn
19.00 uur
10.30 uur

MissX
18 febr
controle, echo??
16  wkn en  1 dag
15.30 uur

Mex
19 jan
1e echo
.......
9:15 uur

Salsa
12 jan
1e echo
10 wkn en 3 dgn
13:15 uur

Sylvia
12 feb
2e echo
.....  wkn
09.55 uur

Bionda
20 jan
2e  echo
10weken en 5dagen  
16:45   uur

Memke
3 feb
1e echo
7 weken en 6 dagen   wkn
14.00 uur

Lieve Janien

Wat ontzettend balen dat je ongi geworden bent. Kom ik met m'n goede nieuws. Sorry, had het jou ook zo gegund!
Ik zou inderdaad maar beginnen met temperaturen. Volgens mij moet je daar dan vandaag mee beginnen. Kan de dokter je daarvoor niet meer terug sturen. Ik zou zelf niet te lang wachten met naar de huisarts gaan. Zat zelf aan 10 maanden te denken. Kreeg toevallig gisteren een mailtje van een van de vriendinnen die in de MM terecht gekomen is, dat ze na een laatste onderzoek afgelopen week nu op een wachtlijst staat voor de echte behandeling. Wist zelf eigenlijk niet dat er wachtlijsten voor waren maar goed. Zoals het er nu naar uit ziet, beginnen de behandelingen een half jaar na het eerste bezoek aan de huisarts. Ik weet natuurlijk niet of dit gebruikelijk is, maar vond het tegenvallen.
Maar je moet natuurlijk doen waar je je goed bijvoelt. Ik las toevallig net op de website van een verloskundigepraktijk dat ze ook een kinderwensspreekuur hebben. Wist niet eens dat dat bestond. Misschien een idee om te kijken of er bij jullie in de buurt ook zoiets is. Wel toevallig dat de betreffende praktijk vandaag open dag heeft: Zwangere Zaterdag. We vinden het nog een beetje te vroeg om te gaan, maar wel toevallig.
Lieve Janien, ik hoop dat je de volgende ronde gewoon zwanger wordt zonder medische toestanden. Je ziet aan mij dat het nog steeds spontaan kan.

Liefs Puk

Terug
Bovenaan