Hi ladies,
MissX: ik zie dat je eindgesprek goed is gegaan, nu dus helemaal, officieel klaar en afgestudeerd? Van harte!
Puk: spannend hoor maar heel begrijpelijk dat je wil testen waar je man bij is. Succes morgenvroeg, zal voor je duimen. Wel even melden hier he... ;-)
Rianne: het gaat hard met jullie plannen, te gek hoor! Ondertrouw stelt idd niks voor maar wij hebben er een superleuke dag van gemaakt, het leven is en blijft een feestje! ;-)
Ryanne: nu dus echt zwanger? Heel spannend voor je... jij verdient nu wel een goede zwangerschap meid. Iedereen natuurlijk maar 2 miskramen achter elkaar is vreselijk.
Sylvia: ik heb ze besteld bij www.alcoholvrij.com Ik heb de witte sparkling wine en rose sparklink wine besteld en die zijn lekker, van Vini Vinci of zoiets. Ik heb ze zelf niet geprobeerd maar hoor wel eens dat de gewone wijnen ook lekker zijn.
Chris: meid hoe gaat ie met je? Nog steeds aan t wachten? Pfffff zo ja dan zullen de dagen wel lang uren. neem de tijd hoor, echt! Loop jezelf aub niet voorbij want je zult pas naderhand merken hoeveel impact dit heeft. Met ander woorden: luister naar je lichaam en naar je gevoel! Volgens mij heb je al wat bloed verloren dus ik hoop dat het nog vanzelf komt.
Jolanda: jij ook zwanger: van harte! Te gek joh! Geniet ervan!
Hier alles ok. Werk dus halve dagen en dat gaat nu goed, heb gelukkig niet zoveel pijn meer. Ik slaap elke middag minimaal een uur en ik probeer weinig te doen maar soms is dat lastig, maar wel t beste. Ben maandag al 31 weken, gaat hard.... Yoga is fijn, fysio helpt, kamertje is klaar op wat leuke accessoires na en alles is gewassen en gestreken. Zo'n kamertje is echt geweldig! Ons mannetje schopt eigenlijk de hele dag door en dat is erg fijn maar door t vele vruchtwater soms wel pijnlijk zelfs. Ik voel soms echt een been of kont verplaatst worden, das erg bijzonder maar ook een rare gewaarwording! Hij wordt natuurlijk groter en groter. We zijn inmiddels erg benieuwd naar hem, maar hij moet nog even blijven zitten! Nog 3 weekjes werken (lees 15 halve dagen!) en dan heb ik verlof. Fijn idee maar halve dagen is voor nu ideaal. Weken vliegen voorbij! Vrijdag weer controle bij de assistent gynaecoloog, inwendige en uitwendige echo.
Door mn rust heb ik nu wat meer puf en energie dus we gaan morgen hapje eten en zondag voor de laatste keer - en nu echt - een dagje naar de sauna. Zin in!
Ladies: fijn weekend!
Groetjes Janneke
30 weken en 4 dagen