Hoi Meiden,
Puk, gefelicitteerd, wat er geweldig nieuws. Ben je al
Ik hoop dat wij ons snel bij jullie kunnen aansluiten in de rij met zwangeren. Hij lijstje begint wel korter te worden.
janien verveeld van de rd's hopelijk zijn ze goed door gekomen en heb je er niet te veel last van. Dan inderdaad weer een ronde verder. succes.
Ik ben druk aan het temperaturen, nu 2 weken bezig maar ik heb nog niet zo duidelijk beeld ervan. Ik ben natuurlijk ziek geweest maar mij temperatuur is bijna elke ochtend anders. En deze zou gelijk moeten zijn tot na de eisprong, en dan moet hij stijgen. Maar ik ben mij voorgenomen als ik over 2 weken nog geen duidelijkheid heb er van, dat i dan naar de dokter ga om de vragen of ik iets niet goed doe. Ik voel sinds de mk mijn eisprong niet meer, en daarvoor wel. Voor mij is dat ook een reden dat ik nu ben gaan temperaturen, en ik ben nu al lang genoeg gestopd met de pil. Ik was al 9 maanden gestopd voordat mijn vriend en ik besloten er echt voor te gaan. We hadden in die 9 maanden niet zo'n actief sex leven en ik dacht als ik zwanger raak zien we dan wel. Maar nu na 9 maanden echt proberen. en een mk verder. Is bij mij de moet een beetje in mij schoenen gezakt. IK heb het wel tegen mij vriend verder dat ik graag naar de dokter wel. maar hij vind het onzin. Hij weet niet dat ik daarvoor al 9 maanden de pil niet geslild heb. Maar van geen sex word je ook niet zwanger he. En we waren toen zo druk met kantoor en zo. IK weet het dat het niet goed is dat is dat niet tegen mijn vriend verteld heb, maar ik moest het verhaal een keertje kwijt. Hij vertelt mij ook niet alles. En dat is wel belangrijk als je samen verder wilt. dat weet ik. Maar hoe moet ik het zeggen. Ik hoop gewoon dat ik snel zwanger raak en dan is dat voor mij en afgesloten hoofdstuk en kan ik met een nieuw hoofdstuk beginnen.
Sorry voor een lang verhaal over mij, maar ik moest het even kwijt en ik weet het het niet goed is. Maar mijn vriend is kantoor zijn kindje en ik wil ook graag een kindje,
Groetjes maaike