Hoi meiden,
Rosalien , wat geweldig nieuws. Gefeliciteerd.
Sylvia; fijne voor je dat de echo goed gegaan is. Een foto os leuk maar niet het belangrijkste toch. Bedank voor het uitleggen van de achtbanen.
Hopje, hopelijk is het raak, ik weet niet wat de pijn is, Ik moet tot maandag op de bloed uitslag wachten, maar als bij mij is als de rd zijn begonnen de pijn minder / weg en deze komen wer terug naar een dag of 10 ( rond de tijd van mijn eisprong) Ik weet het ook niet.
Rianne, wat fijne voor je, een kloppende hartje, dat is een mooie echo.
Eva: een jongen wat leuk, het wordt zo wel een ik krijg een jongen topit.
Ryanne, een tweeling, wat een nieuws, hopelijk komt er bij de gynoloog niet nog een verrassing bij. Maar leuk zeg,
Mex, gaat alles goed bij jullie? De oudste al naar de peuterspeelzaal. Het zal wel een stap zijn.
Janien: hoe gaat het met temperaturen? ik heb nog niet helemaal een duidelijk beeld. En wat erg zeg, wiegendood. mijn oom en tante zijn zo ook een nichtje van mij krijg geraakd, ik was maar een 1 oudere en het zijn mijn peetoom en peettante, dus het is nu nog moeilijk voor zi als ze mij zien. Ik wens je veel sterkte.
Janneke: nog 1 dag nu. en dan lekker je verlof in. Geniet ervan. Ze hebben dat niet voor niet voor de zwanger vrouwen voro geschreven.
Miss: Leuk dat je bent geslaagd voro kleding. Ik ben nog niet zwanger maar toch denk ik ik koop maar niet te veel nieuw voor de lente en zomer, misschien moet ik wel andere kleren kopen.
Ik weet niet of je het snel ziet en of merkt, Ik ben vrij slank, 165 cm en 51 kg maar maatje 34. dus ik ben bang dat als ik zwnager ben dat je het snel gaat zien. als ik ongesteld moet worden is mijn buik al zo dik, dat ik al een keer een opmerking kreeg ben je zwanger.
Shanna, hoe voel je je, wat denk je voor zaterdag?
Luxx: ee hoe is het met jou?
Liss: hoe gaat de verhuizing? hou je het een beetje vol. wel op tijd rusten he, en laat de mannen maar sjouwen.
Salsa, Hoe is het met jou? ben je al minder misselijk en ziek. Hoplijk wel.
Bionda, hoe is het met jou, druk aan het werken, hoe vole je je?
Puk, heb je al de uitslag van de test over de 5e ziekte bij je op je werk. En hoe voel je je verder?
Memke en Jonanda, hoe is het met jullie?
Christy, mee maar rustig de tijd, het is zeker niet niets. Hopelijk heb je veel aan de verschillende mensen die je helpen. sterkte.
Nu eventje mij verhaal. sinds zondag bruine afscheiding, en disndag mijn NOD, maar ik had al een voorgevoel dat het niet raak zou zijn. Waarom weet ik niet. Dus niet getest. En vanochtend was het zeker, de rd zijn weer begonnen. En dan ik mijn buikpijn ook veel minder. mijn mijn borsten kan ik nu weer aanraken. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik heb het er nu minder moeilijk mee zal de vorige maand. Mijn vriend steunt mijn nu ook meer. en we kunnen er goed over praten. Maar met hem gaat het wat minder, ik dan dat hij overspannen aan eht worden is. En de stress is niet goed voor zijn zaad. Het si wel druk maar niet zo druk als het wel eens geweest is. En ik probeer hem echt zo veel mogelijk te helpen. Maar ik kan niet alles. Dus mijn vrije dag van morgen lever ik in om mijn vriendje maar te helpen. Het is wat he vriend als je baas.
Maar ik ga gauw verder met werken, ik moet voor deze week nog veel af hebben.
leifs maaike