Juni 2008 stoppers deel 5!!

Vergeten te melden

NOD 14 maart, ik ga nu van 30 dagen uit. Het zou dan mooi zijn. 6 jaar samen.

Gr. maaike

Hey meiden

Zo zeg wat een heftige ochtend zeg!
Jeetje een crematie van zo'n klein hoopje mens hakt er wel goed in.
Heb wel persoonlijk afscheid van haar genomen.
Kreeg er een heel raar gevoel bij, alsof je naar een pop zit te kijken.
Vreselijk... Ze kreeg al blauwe ogen en haar mondje stond open, ik vond dat ze er niet vredig bij lag. Komt denk ik ook omdat je er zelf niet mee in vrede leeft.
Het is gewoon veel te vroeg.
Tijdens de dienst liedjes gedraaid van K3. Haar broertje vrolijk mee huppend op de muziek. Totaal niet het besef dat ze er niet meer is. Misschien  maar beter ook.
Dan dat intense verdriet van haar ouders. Vreselijk echt vreselijk al je eigen zorgen lijken er ineens niet meer toe te doen. Zit ik te janken dat we nog niet zwanger zijn, lijkt opeens zo overdreven..

Goed maar weer over tot de orde van de dag, leven gaat gek genoeg gewoon door.
Zoals ik al zei duurt het wachten weer lang. Geen idee wat ik ervan verwachten moet.
Hopje die pijn die jij beschrijft heb ik ook wel eens gehad, maar zoals jij het beschrijft doet het me denken aan hetzelfde gevoel als ik heb wanneer ik mijn eisprong heb.
Ik hoop voor je dat het echter wat anders betekend, maar alsjeblieft maak je de kop nog maar niet gek. De 23e weten we meer!

Rosalien, gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er maar even lekker van, even de boel laten bezinken.

Rianne, wat geweldig nieuws dat de echo goed is!!! Super zeg wat een geruststelling.
Kun je er weer meer van genieten.

Silvia fijn om te horen dat jouw echo ook goed was. Jammer van de foto maar dat komt nog wel. Leuk zeg Disney ben er zelf al twee keer geweest, maar voor kinderen is het er de place to be. Haha

Nou doei doei ik ga er weer vandoor mn schoonmoeder is vandaag jarig.
Lekker even een gebakje eten.

liefs

Hoi Janien

Wat een  heftige ochtend heb je achter de rug. Ik krijg er kippenvel van. Dat zou toch niet moeten mogen he, zo'n jong kindje. Echt heel erg voor de ouders.

Ik ben alvast begonnen met duimen voor Hopje en jou, dat de 23ste maar een vruchtbare dag mag worden!

Liefs Puk

@Rianne: gefeliciteerd met dit goede nieuws. Geniet ervan!

@Sylvia: jij ook gefeliciteerd! Jammer dat je geen goede foto hebt, maar  wel erg leuk dat de kleine al lekker actief is! Alvast heel veel plezier in Disney! Ik ben zelf  2 dagen  voordat ik de positieve test in handen had naar de Efteling geweest en ben in alle achtbanen geweest haha.

@Rosalien: Gefeliciteerd meis!! Al weer een beetje "bijgekomen" ?

@Puk: misschien bij een gastouder? Ik hoor meerdere mensen die dat doen hoor, 1 dagje overnachten bij opa en oma. Zo heb je in ieder geval wel al  1 dag  geregeld.  Ik heb net te horen gekregen dat ik de dinsdag ook vrij krijg na mijn verlof dus ga dan de ma-wo-vrij werken. Wel lekker, elke keer een dagje ertussen. Mijn man is op woensdag vrij dus dan is de kleine gewoon thuis. En dan op de maandag en vrijdag naar het kdv. Hoopte zelf een beetje dat ik de ma-di-wo kon gaan werken, maar voordeel van de ma-wo-vrij is dat mijn stiefvader op de vrijdag de hele dag vrij is en mijn moeder binnenkort ook op de vrijdagmiddag. Dus stel dat er iets  is  met de kleine  kunnen zij dan oppassen of als ze gewoon een keer wat leuks willen gaan doen met de hem. Dus wel ideaal zo haha!

@Janien: jeetje, wat een ochtend heb jij gehad. Ik heb het gelukkig nog nooit mee hoeven maken. En dan het verdriet van de ouders, kan me voorstellen dat dan als je zorgen niks meer lijken.

De dagen na mijn verlof zijn nu dus gereld. Ik ga 3 dgn per week werken (de ma-wo-vrij). Op de woensdag is mijn man dan thuis en op de ma en vrij gaat de kleine mee naar mijn werk, naar de andere vestiging. Wel weer een fijn idee dat ook dit weer geregeld is.

Liefs Eva

Hey lieverds!

@Jannie, bijna verlof, joepie!!! Oh wat zul je daar naartoe hebben geleefd of niet!? Lekker genieten straks! Oh en je gaat nog lekker naar de sneeuw, heerlijk! Skien zal er wel niet inzitten he...

@Janien, brrr, zit het echt met tranen in m'n ogen te lezen. Zo oneerlijk!
En het aftellen is voor jou weer begonnen. Spannend meis! Ik duim heel hard voor je!

@Mex, ik denk dat ik in het ziekenhuis wil bevallen. Maar toch twijfel ik nog wel heel erg. Ben gewoon zo bang voor complicaties en dan lijkt het me wel heel fijn als er artsen in de buurt zijn. We wonen toch een beetje achteraf... Jij? Ik denk trouwens dat je een jongentje krijgt!

@Rianne, meis wat fijn dat alles goed was! Een hele opluchtin of niet!? Pffff.... Ben zo blij voor je!

@Hopje, voor jou is het ook weer aftellen geblazen, spannend!! Ik heb de maand van m'n zwangerschap op de helft van de cyclus heel erge steken gehad. Alsof er met een scherpe naald in m'n buik geprikt werd. Achteraf denk ik dat dat bij mij m'n eisprong geweest is, terwijl ik die volgens de telling al gehad had. Maar de vk komt op twee dagen minder ver zwanger uit dan ik... Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt zeg! Ik heb toen geen continue pijn gehad die jij beschrijft.

@Sylvia, weer een goede echo, fijn!!! Dit gaat helemaal goedkomen meis! Fijn dat je gewoon lekker naar Disneyland kunt! Lekker ervan genieten hoor! Als de gyn het zegt, is het goed.

@Ryanne, meis wat een hoop geregel! Oh er komt echt  veel bij kijken! Ik ben zelf van een tweeling en heb dat altijd heel leuk gevonden. Hihi! Maar wat een omslag voor jullie zeg. Hoe is je mannetje eronder?

@Eva, klinkt goed hoe je dagen er straks uit gaan zien. Fijn dat dat nu rond is zeg! En je had dus zelf echt een voorgevoel. Ik heb dat nog niet bij mezelf. Misschien komt het nog...

@Rosalien, GEFELICITEERD!! Wat een goed nieuws meis! Oh wat spannend he! Maar een streep is een streep dus je bent gewoon hartstikke zwanger!  Geef je even je gegevens door voor het lijstje?!

@Maaike, haha, toen wij er eenmaal voor gingen, durfde ik ook niet teveel nieuwe kleding meer te kopen. Wist immers niet hoe lang ik er plezier van zou hebben. Ik ben 1.70 m lang en weeg 67 kilo. Niet heel slank, maar gewoon en bij mij was het heel snel zichtbaar. Maar ik ken twee meiden uit onze vriendengroep die ook heel klein en tenger zijn, maatje 34 en bij een van hen werd het pas zichtbaar met 22 weken en bij de ander rond de 14 weken. Het zegt niet zoveel, dat is bij iedereen anders... Daarnaast komt het veel voor dat je in het begin wat afvalt, door alle energie die het van je lichaam vraagt en eventueel wat verminderde eetlust. Wat shit dat je rd's zijn doorgekomen! Echt zo vervelend... Pas je wel goed op jezelf? Is je vriend zo druk met z'n werk ja? Wel fijn dat je nu ook steun bij hem kunt vinden! Ik heb het lijstje aangepast voor je.

@Puk, hihi wat grappig dat je trek krijgt in andere dingen. Ik heb dat nog niet echt. Hoewel, nu ik aan een cheeseburger denk, hahaha!

Hier gaat alles prima. Voel me erg goed! Gisteren is een vriendin bevallen van een meisje, Anne. Zijn vanavond wezen kijken, wat een poepie!! Echt een klein hummeltje van drie kilootjes. Zoooo lief!! Vandaag alweer 15 weken en 2 dagen. Volgende week weer controle. Dan is het 5 weken geleden en moet zeggen dat ik ondertussen wel even behoefte heb aan bevestiging dat alles goed zit...

Ik heb het lijstje ingevuld. Maar het lukt me niet om 'em mooi te krijgen. Iemand? Ik denk trouwens dat Ryanne twee meisjes krijgt.

Liefs en dikke kus!!

Ryanne
   Mex

Janien
Meisje

Hopje
Meisje
Jongen

Liss
Jongen
meisje

Maaike
Jongen
Meisje

Christy
Meisje

Rianne
Meisje
Jongen

Puk
Jongen
Jongen

Eva
Jongen
meisje

Ryanne
Meisje        

Mex
Meisje
Meisje

salsa
jongen
meisje

Sylvia        
meisje
meisje

MissX
Twee meisjes
jongen

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Shanna
27
14 februari
5
1

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Hopje
28
23 februari
7
1

Janien
22
23 februari
8
1

LuxX
27
.... februari
9
1

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
9    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
28
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Rosalien

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
11 feb
23  feb
controle vk
20 wkn echo
18 wkn 6 dgn
20 wkn en 4 dgn
16.15  uur
19.30  uur

MissX
18 febr
controle, echo??
16  wkn en  1 dag
15.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
16feb
2e  echo
10weken en 5dagen  
16:45   uur

Memke
3 feb
1e echo
7 weken en 6 dagen   wkn
14.00 uur

Rianne31
12 feb
1e echo
???????
8:40 uur

Puk
24 feb
1e echo
9 weken
15:15 uur

Nou meiden
vanmorgen de clearblua digital gedan en ja hoor WE zijn ZWANGER 1-2....
Zo blij begin het nu een beetje te geloven. elke keer dat ik wakker werd vanacht dacht ik he het is toch geen droom maar dan keek ik op mijn nachtkastje en daar lag de eerste test trots te prijkenmet 2 duidelijke strepen.
mijn gegevens:
25 jaar oud
ronde 6a7
uitgerekend 20 oktober
1e kindje!

Wat een wonder............................

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Shanna
27
14 februari
5
1

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Hopje
28
23 februari
7
1

Janien
22
23 februari
8
1

LuxX
27
.... februari
9
1

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
9    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
28
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Rosalien

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
11 feb
23  feb
controle vk
20 wkn echo
18 wkn 6 dgn
20 wkn en 4 dgn
16.15  uur
19.30  uur

MissX
18 febr
controle, echo??
16  wkn en  1 dag
15.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
16feb
2e  echo
10weken en 5dagen  
16:45   uur

Memke
3 feb
1e echo
7 weken en 6 dagen   wkn
14.00 uur

Rianne31
17 feb
Controle Gyn
8 weken en 3 dagen
11.40 uur

Puk
24 feb
1e echo
9 weken
15:15 uur

Hey meiden

Rosalien, wat super zeg de clearblue test ook positief was!
Geeft je vast een heel goed gevoel.

Miss ik kan  me heel goed voorstellen dat je graag bevestiging wilt dat alles goed is.
Heb je zelf een idee wat het trouwens gaat worden?
Guus heeft trouwens gisteravond mn mobieltje aan stukken gevreten..
Leuk hoor een hond! Gelukkig gaan we maandag weer beginnen met de basiscurcus.
Alles ook goed met Laika?

Puk, ja erg niet.. Hoop ook zo dat Hopje en ik deze ronde zwanger zijn. Kunnen we lekker mee kletsen met jullie ipv het alleen maar over ovulatietesten te hebben en temperaturen. Ben het een beetje zat. Haha

Maaike, wat balen zeg dat je weer ongesteld bent geworden. Wel heel blij voor je dat er nu goed met je vriend over kunt praten.

Hier gaat alles zn gangetje. Vanochtend aan het temperaturen geweest.
Had ineens een temperatuur van 37.1 terwijl ik anders de hele tijd 36.8 heb
Vreemd dat het ineens hoger is. Ze zeggen dat als je zwanger bent je temperatuur omhoog gaat en dat het een van de dingen is waaraan je kan zien dat je zwanger bent. Ik ben zooo benieuwd hoe mn temperatuur morgen is... we zullen zien.

ciao!

Terug
Bovenaan