Juni 2008 stoppers deel 5!!

hallo iedereen,

hier weer eens een berichtje van mij!!!!
het gaat goed, heb (nog) weinig last van kwaaltjes!!! had ik bij mijn zoontje ook niet trouwens!
 ben als het goed is morgen 8 weken!!! pfff die eerste weken gaan zo langzaam voorbij!!!! 2 maart heb ik trouwens de eerste echo!! kon al 25 feb. maar dan moest ik werken!
maar ja 2 maart ben ik al ruim 10 weken en da assistente vertelde dat je dan in ieder geval een mooi plaatje hebt!!
ik ben wel zenuwachtig hoor! er gaan weer allemaal gedachten door me heen, zou het wel goed zijn!!!!

moeders voor moeders is gister langsgeweest dus ben weer   fanatiek bezig om in flessen te plassen!!!!! en wat komt er een heerlijke geur uit die flessen!!!!!! om naar van te worden maar ja het is voor een goed doel!!!

Puk en Janien: weer een spannende tijd voor jullie!!!!! we duimen met zijn allen hoor!!!
en janien wat een heftig verhaal over dat meisje!!!! ik krijg er kippenvel van!!!!!
echt oneerlijk!!!

Maaike: wat zou het een mooi cadeau zijn als jullie 6 jaar bij elkaar zijn!!!!! succes met klussen deze maand

Ryanne: een tweeling!!!!!!! erg leuk hoor!!!!!! dat wordt dubbel genieten gefeliciteerd!

Rosalien: Gefeliciteerd met je zwangerschap en die ongi pijntjes horen er echt  allemaal bij!!!

nou groetjes aan iedereen
jolanda

Hey Jolanda,

Wat fijn om te horen dat alles verder goed gaat en dat je nergens last van hebt zeg.
2 maart is een mooie datum, wordt mn moeder 50.
Ik denk alleen dat je Hopje en mij bedoeld, want Puk is inmiddels ook alweer een paar weken zwanger.

groetjes Janien

Hey Lady's,

Ik weet niet wie van jullie mij nog kent maar in het begin van juni 2008 stoppers heb ik ook meegeklets. De laatste paar maanden even niet want ik maakte me er veel te druk over. Maar afgelopen zaterdag een positieve test gehad en we zijn ZWANGER. Ik ben 16 oktober 2009 uitgerekend en heb 11 maart mijn eerste echo.

Groetjes Ramona

Hoi meiden

Alweer bijna weekend! En volgende week hoef ik maar 3 dagen te werken i.v.m. de voorjaarsvakantie. Van voorjaar is nu helaas nog niks te merken. Wat een grijze dag zeg!
Ik ben net toch geschrokken. Ik kwam thuis en zag dat de slaapkamerdeur dicht was. Vond het vreemd, dus ging 'm maar even open zetten. Toen waren de gordijnen ook nog dicht. Ik dacht: Nou ik ben lekker bezig geweest vanmorgen. Dus ik doe de gordijnen open, hoor ik opeens vanuit het bed 'Wat doe jij nou'. Ik schrok toch. Lag m'n mannetje met migraine op bed. Terwijl ik dit schrijf, komt hij net uit bed. Kan ik een beetje voor 'm zorgen.

@Eva: De ex-collega van m'n man is dus sinds kort gastouder. We gaan zeker even bij haar langs om te kijken of het wat is. Wel een voordeel dat m'n man haar al kent. Krijg je bij een gastouder nu minder terug van de belastingdienst?
Lijkt me wel lekker hoor om de dag werken. Kan je steeds weer even bijkomen. Leuk dat je man een papadag heeft. Bij mijn man op het werk is dat erg lastig. Een bouwbedrijf he..... Maar m'n man wil het wel graag. Al was het maar om de week en dan de andere week naar opa en oma.

@MissX: Leuk hoor, kraamvisite. Altijd zo bijzonder die kleintjes. Je kijkt er nou vast met andere ogen naar.

@Janien: Ik hoop zo dat je temperatuur een teken van een zwangerschap is! Ik kan me voorstelllen dat je ook mee wil kletsen over zwanger zijn. Had ik ook hoor, toen ik het nog niet was/wist. Ik duim voor je!

X Puk

@Ryanne: natuurlijk had je even tijd nodig om aan het idee te wennen. Had je de kinderwagen nieuw gekocht? Want dan kan je hem, volgens mij, zo ruilen voor een tweelingwagen. Ik zou kiezen voor 2 stoeltjes achter elkaar ipv naast elkaar. Anders kom je geen winkel meer in. Ik ben heel benieuwd naar je echo volgende week.

@Rianne: super dat je het hartje hebt zien kloppen. Zeker nadat je nog bloed had verloren. Je bent je zeker rot geschrokken? En nu lekker genieten!!!!!

@Hopje: ik hoop dat jouw pijn goed nieuws betekent!!!!

@Sylvia; jij ook een mooie echo. Fijn zeg. Ik ben met 6,5 maand nog naar Disney geweest. Toen ook alle achtbanen vermeden maar wel toen van de gezellige kerstsfeer genoten. Ze zijn idd wel een beetje overdreven met hun waarschuwingen. Zo mag je als zwangere niet in de "Pirates of the Caribieen". Dan kan je beter ook niet meer met je auto over een drempel rijden. Ik ben er dus gewoon ingeweest. Maar jij kan dus in principe nog overal in. Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!

@Maaike: het is idd een grote stap voor mij dat mijn kleine meisje naar de peuterspeelzaal gaat. Het is nog maar zo kort geleden dat ze een kleine baby was.

@Puk: grappig he, al die lekkere trek. Zo heb ik me de vorige keer gek gegeten aan appels. Mijn dochter gaat idd niet naar het kdv. Ik werk veels te onregelmatig. Mijn familie vangt haar dan meestal op. Ik ben idd reuze trots op mijn lieve mooie dochter. Ben benieuwd of ons volgende kindje ook roodharig is.

Een paar vroegen het. Dat ik denk dat ik een meisje krijg, is helemaal op niets gebaseerd. Ik heb nu natuurlijk een meisje en dat ben ik zo gewend dat ik me niets anders kan voorstellen. Het blijft nog 5 dgn een grote verrassing.

Ik lees dat de meeste van jullie in het ziekenhuis willen bevallen. Ik wil juist heeeeeel erg graag thuis bevallen. Het is zo'n intense ervaring. Dan wil ik gewoon lekker thuis zijn. Ook de pijn vind ik beter verdraagbaar in mijn eigen omgeving zodat ik kan doen en laten wat ik wil. In een ziekenhuis ben je toch heel erg beperkt. Dat heb ik gezien bij mijn zus afgelopen najaar. Daar komt ook nog bij dat ik heel snel beval. Vorige keer zo'n 2,5  uur ontsluitingsweeen inclusief weeënstorm. En daarna maar 27 min geperst. De vk houdt er al rekening mee dat het deze keer nog sneller gaat. En volgens de statistieken is thuis bevallen net zo veilig. Ik ben vorige keer dus ook thuis bevallen en hoop dat dat deze keer weer gaat lukken. Natuurlijk moet iedereen doen waar die zichzelf prettig bij voelt. Het is een van de meest intense ervaringen van je leven.

Fijn weekend allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!! En alvast Happy Valentine!!!!!!!!!!!!!!

Hello ladies,

Rosalien: van harte met je zwangerschap! Geniet ervan!

Rianne en Sylvia: geweldig joh die goede echo's! Hele opluchting voor jullie beiden, erg logisch!

Ryanne: beetje aan t idee gewend? Volgens mij had je je spullen op MP gekocht, toch? Tja er snel weer opzetten.... :-S Komt vast goed. Maar wel ff slikken, schakelen en wat allemaal nog meer?

Hopje: ik heb destijds aan mijn gynaecoloog gevraagd na hoeveel dagen je iets kan merken aan je lijf als er " bevruchting heeft plaatsgevonden"   zeg maar. Na een week kun je iets voelen aan je lijf, meestal iets later. Maar, neemt niet weg dat ik hoop voor jou dat je pijn iets betekent!!!!!! Zou wel te gek zijn.....

Mex: mooi dochtertje heb je trouwens.... Het zoontje van mn beste vriendin heeft ook zo'n mooi rood haar, haar dochtertje is enorm blond! Kan volgens mij alle kanten op. Nog even en jullie weten wat het wordt, spannend!!!!

Nou dames het is zover: IK HEB VERLOF!!!!! Gister leuke middag gehad, heb lekker veel cadeautjes gekregen van mn collega's en een mooie bos bloemen. Was echt klaar met werken, heb alles goed over kunnen dragen. Fijn gevoel gaf dat!
Hadden 's ochtends nog een afspraak bij de gyn, alles was goed en ze schatte ons kereltje op 7-7,5 pond als hij met 40 weken geboren wordt. Zegt niks haar schatting, maar geen reuzebaby ofzo dus! Zou ook apart zijn, wij zijn beiden klein nl! Mn buik loopt nu weer gelijk met het aantal weken (ipv paar weken voor op schema) dus dat was fijn om te horen.
Ben lekker tapas gaan eten met mn beste vriendin om te vieren dat ik verlof heb (tot 1 juli ongeveer!!!), heerlijk!

Over 8 dagen gaan we naar Oostenrijk! Zin in, ga lekker relaxen in en om het hotel. Boeken, tijdschriften, voedingskussen, positiebadpak en relaxkleren mee en ik vermaak me wel! Hotel is erg relaxed, met zwembad en sauna enzo en we eten elke ochtend en avond met zn allen (gaan met mn familie) en ik kan me goed vermaken overdag.

Ladies: fijn weekend allemaal!
Greets Janneke

Hey meiden,
negatief getest vanmorgen.....  Rd-tjes maar afwachten geloof ik. Ik test over een paar dagen nog voor de zekerheid denk ik.

Binnenkort reageer ik weer, baal nu teveel van mezelf!

Liefs Shanna

Goedemorgen allemaal,

Rustig hier op het forum zeg, iedereen nog aan het bijkomen van een zware zaterdagavond? haha
Wij zijn gisteravond naar mn ouders geweest. Doen we wel vaker, gewoon even gezellig. Ben daar lekker in bad geweest. Kan ik zo van genieten, helaas hebben we thuis geen bad..
Vanochtend niet getemperatuurd de thermometer lag ineens benende. Jammer en manlief stond al onder douche want we stonden op tijd en als ik eruit was gegaan en dan had getest dan had het niks geholpen. We zien het morgen wel.
Verder nergens last van.

Hopje nog een week wachten spannend!! Wat denk je er zelf van?

Shanna wat balen zeg. Welke ronde ga je nu in?

Gisteren even naar de Ikea geweest, leuke spullen voor onze slaapkamer gekocht. Was nog steeds een beetje kaal. Lijkt erg leuk, kan ik zo blij van worden. Net als dat we de babykamer nog helemaal moeten aanpakken. Heb al 1001 ideen in mn hoofd. Haha

Nou fijne zondag nog

Terug
Bovenaan