Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hoi meiden.

@Rianne: Hoe was het op de beurs? Wat een leuk idee, tompoucen met muisjes, en lekker haha! Wij hebben zelf geen nekplooimeting laten doen. Wij vallen niet in de risicogroep en hebben geen familie met "afwijkingen". Ik had zelf al dat mijn broeken strak begonnen te zitten met 8 weken, toen kreeg ik zelfs al 1 broek niet meer dicht. Hoe gaat het met jouw buikje?

@Ryanne: balen meis dat je zo moe bent. Hoop dat je geen bloedarmoede hebt! Veel succes bij de gyn dinsdag.

@Liss: Jij ook al weer over de helft, gaat snel he! Heel veel succes met de verhuizing!! Morgen de 20 weken echo, veel plezier!!!

@Hopje, Janien & Luxx: Meiden, wat word dit een spannende week voor jullie!!! Ik duim heeeeeel hard hier!!!

@Puk: bijna je eerste echo, heel veel plezier!

We  konden het niet laten gister en hebben weer een leuk pakje gekocht haha. Mijn mannetje heeft het zelfs uitgezocht haha! Een heel leuk setje van Z8, erg stoer. Dit is nu wel even het laatste hoor (zeg ik nu haha!), want je krijgt ook weer veel. Ik heb 14 maart wel een babyparty. Een oud collega heeft nu een eigen  babyspeciaalzaak in Houten en die komt dan haar spullen showen (bij een andere oud-collega thuis). Dus of ik me dan in kan houden??
De laatste paar weken word ik steeds eerder wakker in het weekend. Eerst kon ik rustig blijven liggen tot 10 uur, de afgelopen weken werd het steeds vaker 9 uur en nu was ik gister en vandaag al wakker om 8 uur. Ach, alvast een goede voorbereiding toch?
Ik voel de kleine nu echt shoppen! Wat een mooi gevoel zeg. Eergister 2 schopjes en gisteravond opeens een paar achter elkaar en later nog een paar. Gisteren ook naar de carnavalsoptocht geweest en er klonk opeens keiharde muziek, nou ik kreeg gelijk een reactie van de kleine.
Deze week maar 2 dagen werken, heerlijk! Alleen morgen en dinsdag, ik heb de woensdag en vrijdag vrij genomen. Ik heb al elke donderdag vrij en aanstaande donderdag weer naar de verloskundige voor controle.

Liefs Eva

@Biondaatje wat fijn dat alles goed was op de echo. Dus je bent nu drie dagen eerder uitgerekend, leuk!

@Ryanne Jeetje dat je gewoon een nieuwe kinderwagen moet aanschaffen. Het lijkt wel of je een klein beetje weer opnieuw moet beginnen. Maar je krijgt wel twee Meiden! Gefeliciteerd. Ik heb je kinderwagen op marktplaats nog gezien, want wij zoeken er nog een. Alleen is 177 km een beetje te ver..

@Eva ik ben erg benieuwd hoe zwangerschapsgym je gaat bevallen. Laat je dat na volgende week nog even weten? wat leuk dat de meubeltjes bijna komen, dan kan je tennminste zien hoe ze in het kamertje in het echt staan. Wel balen dat je nu langer moet wachten dan afgesproken.

@Sylvia Hoe was het in parijs? Heb je het een beetje rustig aan gedaan met de wilde atracties?

@Jannie veel plezier op wintersport...en we wachten het in spanning af of jullie met z'n tweetjes of met z'n drietjes terug komen. Het lijkt me wel pijnlijk als je kindje al aan het indalen is oef....

@Missx Toch wel heel speciaal het geregistreerd partnerschap, ik kan me voorstellen dat je even een traantje weg pinkt. Ik ben nu ook 16 weken maar mijn darmen gaan alleen maar te keer, dus ik weet niet goed wanneer het m'n kindje zou kunnen zijn. Volgens mijn zusje moet het best kunnen met 16 weken. Dat had zij ook met de eerste. Ze had het idd over een soort buikborrel. Dus wie weet voel je het al wel gewoon.

@Maaike wat een heftig verhaal zeg! Ben je niet super zenuwachtig voor al die onderzoekjes en uitslagen?

@Mexx wat leuk dat je een meisje krijgt! Nou zijn jullie straks met drie meiden!

@Chris wat fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat en dat het zwanger worden weer wat kriebelt! en gefeliciteerd met je Neefje!

@Rianne ik ga geen nekplooimeting doen omdat ik niet tot een risico groep behoor (leeftijd, erfelijkheid). Ik denk ook niet dat ik het wil weten want als het niet goed zou zijn dan sta je voor een moeilijke keus, of misschien wel stress in je zwangerschap. daarom hebben wij besloten om gewoon wel te zien wat het wordt...
Zit jij er over te twijvelen? voor wanneer zou je de keus gemaakt moeten hebben?

@Luxx ja wat lekker dat je NOD wat dichterbij komt met 26 feb. hoef je weer wat minder lang te wachten.

@Puk wat spannend dat je dinsdag je eerste echo hebt! Ik ken het gevoel, om hier dagelijks te komen vind ik soms ook net wat te veel. Want 's avonds ben ik vaak helemaal totaal los, maar kom je dinsdag nog wel even vertellen hoe het was!
Je kan trowuens gewoon geitenkaas eten, zolang er maar geen ´au  lait cru ´  op de achterkant staat van de verpakking. Bij de verse kaasjes moet je er even om vragen.

Janien wel moed houden hoor! dat je last van je borsten krijgt wil helemaal niets zeggen. Ik voelde me precies net zoals ik ongesteld moest worden toen ik zwanger was, dat is bij iedereen gewoon anders.

Liss we snappen het natuurlijk allemaal dat jij even geen tijd hebt voor het forum. Verhuizen is vaak even heel intesief en dan ben jij ook nog zwanger. Doe het rustig aan en we horen het wel als je lekker gesetteld bent! Succes!

Hopje hoe is het bij jou, heb je nog steeds zo ´n last. Heb je al gestest.

Getver m ´n computer doet weer raar...de vraagtekens doen het soms wel en dan weer niet net als de hoofdletters en apestaartjes het typt zo lastig!
Hier alles rustig en eigenlijk nog niet echt iets veranderd. Behalve dan dat ik steeds meer sjaggie wordt en m ´n lieve vriendje het af en toe moet ontgelden.
Nou tot over een paar dagen, Liefs Amber

Hey meiden

Janneke heel veel plezier tijdens je vakantie. Vervelen doe je vast niet!

Miss.. spannend hoor de 18e je 20weken echo. Ik zou ook eerst even wachten met spullen kopen, maar lijkt me wel heel moeilijk.
Morgen komt er een stukadoor langs voor de logeerkamer om een offerte te maken.
Haha als de kamer dan straks klaar is dan wordt het zoo moeilijk voor me om niet direct de hele boel te gaan sauzen. Ik weet namelijk al precies hoe het eruit komt te zien.
En ik ben nog niet eens zwanger..hahaha

Salsa je geeft me wel goede hoop hoor. Ik was er namelijk na gisteren al van overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn. Mn borsten doen echt enorm pijn. Maar goed we zullen we zien. Wel bedankt in elk geval. Ga ik niet met een somber gevoel mn zondag door!

Luxx.. vreet wel energie hoor dat temperaturen zeg! Ik heb van sommigen gehoord dat als je ongesteld gaat worden de dag of dagen ervoor je temperatuur wel naar beneden gaat. Maar of dat voor iedereen zo is.. Geen idee, ben helaas voor ons geen expert.

Hopje hoe staat het ermee????? Misschien al getest??? Heb vandaag wel een beetje buikpijn.. Babababa vind het helemaal niks!

ik ga der weer vandoor mn overgrootoma viert vandaag haar 83e verjaardag. Dus vanmiddag lekker met zn allen uit eten.

liefs

Trouwens mn borsten doen 's avonds meer pijn dan 's ochtends want ik heb er nu nauwelijks last van! Vreemd hoor..

Hey meiden,

Bedankt dat jullie zo meeleven en voor me duimen, maar ik ben bang dat het weer geen geluk heeft gebracht. Gisteravond bij het afvegen al weer een klein beetje oud bruin slijm. Vandaag ook weer wat, dus ik vrees dat de RD'tjs weer in aantocht zijn. Ik heb ook geen last meer van mijn rug, alleen een enkele keer nog een steekje.  Oh ik baal  er weer zo van. Ik heb gisteravond ook weer een potje staan te huilen in de armen van mijn lieve man. Alsof de  spanningen er dan toch weer allemaal uitkomen. Vandaag gaat  het gelukkig al weer wat beter. Al vraag ik me steeds meer af of mij zo'n mooi klein wondertje ooit nog gegeven  zal zijn...

@Janien: ik blijf voor je duimen meid!  

Fijne avond nog allemaal en sorry voor mijn echo berichtje. Het moest er echt even uit. Ik spreek jullie morgen weer.

X hopje  

Hey

Lieve Hopje, moed houden hoor... !! Ik ga echt heel hard voor je duimen dat de rd-tjes niet gaan doorbreken!!! Kan me het wel voorstellen... dat bruin is ook niet echt hoopvol... maar volhouden hoor  !! Ik snap je goed hoor...ik duim voor je !  

Janien; ja vind het ook een heel gedoe, we zien wel!! Hoe gaat het met jou temperatuur dan?? Blijft die nu nog gelijk? Ik hoop niet dat die daalt dan, als dat zou betekenen dat de RD-tjes er aan komen... !! Duim ook heel hard voor jou!! Toi toi toi!!!

Hier alles rustig... krampjes zijn weer weg... nu last van gevoelige (.)(.), had ik vorige maand niet, de maand daarvoor wel... zullen het allemaal wel zien, het zegt me allemaal niet meer zo heel veel, wat ik wel of niet voel vlak van tevoren, is elke maand weer anders!
Hou jullie op de hoogte en ben benieuwd hoe het jullie vergaat!!

Liefs Luxx

Hoi meiden

Vandaag nog lekker een dagje vrij. Hoef deze week maar 2 ochtenden te werken, dus dat is wel lekker. Dit weekend verwend door mijn ouders. M'n moeder kan het echt alleen nog maar over de baby hebben. Ook het bevriende stel dat in de MM zit op de hoogte gesteld. Vond het wel moeilijk om er over te beginnen, maar gelukkig deed m'n man het. Ze waren natuurlijk erg blij voor ons, maar ik zag wel dat vooral hij het er moeilijk mee had. Verder ook nog het grote nieuws aan m'n beste vriendin verteld. Wilde eerst nog wachten tot m'n verjaardag en het lukte tijdens de high tea goed om m'n mond te houden. Al heb ik de sandwiches met zalm wel laten staan. Maar toen gingen we daarna nog even een winkeltje in, waar ze hele leuke babykleertjes verkochten. Toen   vroeg m'n vriendin of ze die al voor me mocht kopen en toen kon ik m'n mond niet meer houden. Ze was erg blij voor me.
Morgen de eerste echo. Ik kijk er naar uit en hoop dat alles goed is!

@Hopje: Balen dat je alweer bruinverlies hebt. Maar toch nog maar even moed houden. Denk maar aan het verhaal van Miss X. Ik blijf voor je duimen!

@Salsa: Ik kom zeker vertellen hoe de echo was. Ik ben veel vrij deze week dus dat moet lukken.

@Eva: Als het klopt, ben ik morgen 9 weken. Vooral 's avonds zitten m'n broeken niet lekker en trek ik m'n pyjama maar aan. Vooral m'n spijkerbroek zit strak bij m'n buik. Verder zijn er al 2 bh's die ik niet meer aan kan. In m'n zwangerschapsagenda staat dat je met 8 weken andere bh's moet gaan aanschaffen, dus dat zal ik binnenkort dan maar eens gaan doen.

@Luxx: Een goed teken toch, dat je temperatuur stijgt! Ik duim voor je!

@Janneke: Geniet van je vakantie!

@Miss X: Het zal inderdaad wel druk geweest zijn op de beurs. Ik reis 3 keer per week met de trein  tussen Utrecht  en Amsterdam en het was een ramp. Normaal gesproken moet je al vaak staan, maar nu was de trein echt stampvol. Was er niet echt blij mee. Zeker in de ochtend heb ik er nu last van als ik moet staan en was 1 keer echt bang dat ik flauw ging vallen.
Leuk dat je het hartje gehoord hebt en alles goed gaat. Ze hebben niet gezegd dat ik urine mee moet nemen. Het is ook alleen een echo. Ik heb pas volgende week de intake. Daarvoor heb ik wel een lijstje gekregen van wat ik mee moet nemen, maar daar staat geen urine bij.

@Janien: Ook voor jou duim ik hoor!!!!!

@Liss: Succes met verhuizen!

X Puk

hey lieverds

Aaghh Hopje!! nee nee nee nee wat k*t zeg!! Wat oneerlijk!!!
Ik hoop echt enorm voor je dat het niet gaat doorbreken maar waarschijnlijk zegt je gevoel nu toch al wat heel anders.
Deze ronde gewoon dan maar gaan temperaturen en met de testen aan de slag!
Gelukkig heb je wel een schat van een man zo te horen...

Hier nog geen RD'tjes maar zoals ik al zei heb er niet zo'n goed gevoel over.
Durfde vanochtend ook niet echt op te staan want vaak als ik dat dan doe breekt het door.
Nu gelukkig nog nog niks, maar wel een beetje rugpijn en buikpijn en enorm opgezette borsten, dus tsja... ik denk dat het gewoon wachten is wanneer het gaat doorbreken..

Gisteren dus de verjaardag gehad van mijn overgrootoma, was weer gezellig om iedereen even weer te zien. Al zat ik gisteren natuurlijk wel een beetje gespannen op mn stoel. Hoopte niet dat ik daar ongesteld zou gaan worden..
In elk geval mn oom en tante gaan aanstaand weekend naar Winterberg toe, samen met hun kleine. Mn ouders zijn gescheiden en mn oom waar ik het over heb is de broer van mn stiefmoeder en zij is zelf 36. Mn oom is 33, vandaar dus ook nog dat ze een kleine hebben. Haha
In elk geval ze gaan dus een weekend naar Winterberg en ineens vroeg me oom aan mn stiefmoeder, zin om een dagje langs te komen?   Mn stiefmoeder keek me zo aan van, jij ook zin om mee te gaan, omdat mn vader niet kon. Nou dat hoef je niet twee keer te vragen haha. Het probleem is alleen dat we het idee hebben dat mn tante het niet zo tof vond. Hij had het namelijk nog niet overlegd.. Dus even afwachten of mn tante het okey vind en anders gaan we vrijdagnacht rijden en dan zaterdag de hele dag skieen en blijven we daar 1 nachtje slapen, zondag skieen en dan zondagavond weer naar huis. Ik hoop het zoo!!! En het liefste nog zwanger zijn en skieen! Hopelijk ga ik je achterna Janneke!

liefs

Terug
Bovenaan