Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey Janien,

Oh leuk joh weekendje skieën!! En wat spannend dat de RD'tjes er nog niet zijn! Hoe staat het met je temperatuur? Ik duim voor je meid!

Hier nog geen doorbraak, maar net wat je zegt, mijn gevoel zegt me dat de RD'tjes heus wel komen. De vraag is alleen wanneer des te eerder kunnen we weer verder.

De positieve ovu test van precies 2 weken geleden blijkt dus wel als een bus te kloppen. Dus ook deze ronde ga ik weer ovu testen gebruiken. Ik wacht nog 1 maandje met temperaturen.

Meid, ik duim voor je! Hou je ons op de hoogte?

X hopje

Hoi meiden!

Disneyland was leuk!!!!
Woensdagmiddag zijn we vertrokken en hadden we een overnachting in Parijs. Man, wat was dat hotel slecht zeg! Vreselijk. Het was al niet duur, maar zelfs dat was nog veel te duur. Doorgelegen bedden, stinkmatrassen....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........ Fréderique ging 's nachts naar de WC en toen kraakte de deur zo, dat wij door het plafond zaten van de schrik......hahahahaha......Erg fijn als je eindelijk in slaap bent gevallen, NOT! Om 06.30 uur waren we het allemaal helemaal zat en hebben we ons aangekleed en zijn we richting Disneyland gaan rijden, en om 08.00 uur zaten we in ons hotel daar aan het ontbijt.....allemaal helemaal brakkie.
Eerste dag was daarom iets minder, we waren allemaal brak. De wachtrijen vielen gelukkig mee en dat maakte een hoop goed, maar om 19.30 uur lagen we er toch echt allemaal in.......hahahaha........
Tweede en derde dag hartstikke leuk gehad. Zaterdag was het park tot  22.00 uur open. We hadden een high tea geboekt met Disney figuren en dachten daarna naar huis te gaan. Maar die high tea was pas om 17.00 uur en de kinderen waren nog lang niet klaar in Disney, dus zijn we nog tot 21.00 uur gebleven en bij het hotel gevraagd of we nog een nachtje konden verlengen. Dat kon en dus gingen we zondagmorgen pas terug naar huis in plaats van zaterdagmiddag. Om 12.45 uur waren we weer thuis! Overigens vond ik die thee met Disney figuren niet zo veel voorstellen. Kostte € 60 en dat vond ik het niet echt waard. Het buffet stelde niet zoveel voor en er kwamen een paar Disney figuren die lang niet langs alle tafels gingen. Maar ja, die kids vonden het helemaal geweldig natuurlijk al die Disney figuren van dichtbij, dus tja.......tenminste nog iemand er van genoten, dus wij ook....haha

Daarna zijn  mijn mannetje  en ik nog naar de 9-maandenbeurs geweest (of het nog niet genoeg was, hahaha). Daar nog ff lekker gebanjerd en wat leuke dingetjes op de kop getikt. Daarna nog ff doorgelopen naar het eetgedeelte van de huishoudbeurs.
Ik heb zo gelachen daar, wat een chaos is dat toch iedere keer weer bij alles wat je kunt proeven. Op enig moment waren we bij de kronkelfrieten en die wilden we wel proeven. Maar ja, ik had het helemaal gehad natuurlijk, dus  hij in die rij.......tussen al die duwende grieten, een enorm gillende nicht achter die microfoon.....geweldig!
Dat bomt hem dus weer niks hè, hij gaat gewoon die frieten halen voor mij, duwende, hysterische wijfen of niet........ik lag helemaal in een deuk. Het was een erg grappig gezicht.

Enfin, we zijn er weer! Bijna 15 weken zwanger alweer, 't schiet al weer op. Vandaag alweer gewerkt zo na de vakantie en vanavond  nog een  presentatie geven. Druk druk druk. Real life is weer begonnen..........
Nou, zo zijn jullie wel weer ff op de hoogte hè?

Ik ga morgen ff bijlezen en reageren!

Kus,
Sylvia

Goedemorgen meiden,

@Janien: nog geen RD'tjes? Ik hoop het zo voor je!!

@Luxx: bijna je NOD!! Spannend! Ik duim voor je!

X hopje

Ja hoor Hopje we gaan gezellig weer samen een ronde verder....
Baal baal baal....
Even helemaal gehad met die stomme babyreclames op tv!
Ga het huis maar even goed schoonmaken.

hey meiden!

was benieuwd naar hopje en janien.......zo te lezen zijn ze nog niet doorgebroken
blijf nog steeds duimen hoor!

@ puk,spannend vandaag je 1ste echo!!!

@ luX,ook bijna je nod!

even een kort verslagje van gister,ik had toen de 20 wkn echo
was weer erg gaaf om te zien dat alles er op en aan zat,en weerbehoorlijk gegroeid was
ze hebben alles goed nagekekenzover ze kon,hartkamers,nieren,hersenen etc etc
en dat was allemaal goed!
ons kereltje was erg druk aanwezig haha draaide veel saltos
lengte was nu 25 cm en gewicht 411
de VK zei dat het gemiddelde gewicht met 20 wkn zo 300 gram zou zijn,dus hij is iets zwaarder,maar niet te zwaar ofzo
kortom het was erg gaaf,mijn moeder was ook mee en die was er stil van....
ook hebben we een leuke dvd meegekregen met gesproken uitleg.

-X- liss 20 wkn 5 dgn

Hey meiden!

@Liss: wat fijn dat alles goed is! Geniet er van meid!

@Janien: ah meid, wat vind ik dit erg! Weer samen verder.....
Wanneer mogen wij nou positief testen?? Oh ik baal er ook zo van. Mijn RD'tjes zijn net ook goed doorgebroken, na 37 dagen! Ook weer zo fijn! En inderdaad ik kan nu ook even geen babyreclame meer zien! Ik merk aan mezelf dat het toch steeds moeilijker wordt. Heb jij dat ook? Ga je deze ronde weer temperaturen? Of ga je alleen ovu testen gebruiken? Ik heb besloten om deze ronde alleen weer ovu testen te gebruiken.

Ahh,, ik heb er gewoon geen woorden voor! Waarom weer niet? Waarom?

X hopje

Op naar ronde 8, NOD waarschijnlijk pas weer in april!!

X hopje

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
???????
1 (na MK)
1