Hoi meiden!
Disneyland was leuk!!!!
Woensdagmiddag zijn we vertrokken en hadden we een overnachting in Parijs. Man, wat was dat hotel slecht zeg! Vreselijk. Het was al niet duur, maar zelfs dat was nog veel te duur. Doorgelegen bedden, stinkmatrassen....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........ Fréderique ging 's nachts naar de WC en toen kraakte de deur zo, dat wij door het plafond zaten van de schrik......hahahahaha......Erg fijn als je eindelijk in slaap bent gevallen, NOT! Om 06.30 uur waren we het allemaal helemaal zat en hebben we ons aangekleed en zijn we richting Disneyland gaan rijden, en om 08.00 uur zaten we in ons hotel daar aan het ontbijt.....allemaal helemaal brakkie.
Eerste dag was daarom iets minder, we waren allemaal brak. De wachtrijen vielen gelukkig mee en dat maakte een hoop goed, maar om 19.30 uur lagen we er toch echt allemaal in.......hahahaha........
Tweede en derde dag hartstikke leuk gehad. Zaterdag was het park tot 22.00 uur open. We hadden een high tea geboekt met Disney figuren en dachten daarna naar huis te gaan. Maar die high tea was pas om 17.00 uur en de kinderen waren nog lang niet klaar in Disney, dus zijn we nog tot 21.00 uur gebleven en bij het hotel gevraagd of we nog een nachtje konden verlengen. Dat kon en dus gingen we zondagmorgen pas terug naar huis in plaats van zaterdagmiddag. Om 12.45 uur waren we weer thuis! Overigens vond ik die thee met Disney figuren niet zo veel voorstellen. Kostte € 60 en dat vond ik het niet echt waard. Het buffet stelde niet zoveel voor en er kwamen een paar Disney figuren die lang niet langs alle tafels gingen. Maar ja, die kids vonden het helemaal geweldig natuurlijk al die Disney figuren van dichtbij, dus tja.......tenminste nog iemand er van genoten, dus wij ook....haha
Daarna zijn mijn mannetje en ik nog naar de 9-maandenbeurs geweest (of het nog niet genoeg was, hahaha). Daar nog ff lekker gebanjerd en wat leuke dingetjes op de kop getikt. Daarna nog ff doorgelopen naar het eetgedeelte van de huishoudbeurs.
Ik heb zo gelachen daar, wat een chaos is dat toch iedere keer weer bij alles wat je kunt proeven. Op enig moment waren we bij de kronkelfrieten en die wilden we wel proeven. Maar ja, ik had het helemaal gehad natuurlijk, dus hij in die rij.......tussen al die duwende grieten, een enorm gillende nicht achter die microfoon.....geweldig!
Dat bomt hem dus weer niks hè, hij gaat gewoon die frieten halen voor mij, duwende, hysterische wijfen of niet........ik lag helemaal in een deuk. Het was een erg grappig gezicht.
Enfin, we zijn er weer! Bijna 15 weken zwanger alweer, 't schiet al weer op. Vandaag alweer gewerkt zo na de vakantie en vanavond nog een presentatie geven. Druk druk druk. Real life is weer begonnen..........
Nou, zo zijn jullie wel weer ff op de hoogte hè?
Ik ga morgen ff bijlezen en reageren!
Kus,
Sylvia