Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hoi Meiden,

Hopje en Janien, wat erg van de RD's hopelijk zetten ze goed door en ben je er snel van af. Als het dan toch niet raak is dan maar snel verder aan de volgende ronde. Ik weet de woorden verzachten de pijn niet.

Liss: fijn dat de echo goed was, ik vind het zo knap dat het gewicht zo bepaald kan worden. En leuk dat je moeder er bij was.

Sylvia, fijn dat disneyland leuk was, en over de prijzen ik vind alles zo duur tegenwoordig ( zeker als je het omrekenen naar guldens). Maar als je maar genoten heb. En daarna nog naar de negenmaandenbeurs een druk weekend gehad zeg.

Bij mij is de echo van afgelopen vrijdag goed gegaan. Alleen die man vzie je moet zeker bijna je regels kregen zeker. Ik zo nee, en vorige week gehad( 8 dagen ervoor begonnen), dus hij vond mij baarmoeder erg dik. Maar meer geeft hij niet gezegd. Verder blijft ik het gevoel houden dat ik elke moment ongesteld kan worden. Normaal is dat weg als het doorgebroken is, maar niet houd dat aan. misselijk, het gevoel van moeten overgeven, mijn borsten vallen nu mee( de pijn dan), en mijn buik is zo dik en pijnlijk. Nu donderdag de mri scan laten maken. en dan wachten ik tot mijn dokter alle uitslage heeft voor ik weer een afspraak maak. Echt zewunachtig ben ik niet omdat uit het bloed niets vreemd gekomen is. Geen kanker, en ontstekkingen, geen hiv, verder als ik zwanger raak moet ik uitkijken met de tuin doen en katten en met kleine kinderen. Dus ze vroeg ook wel beroep ik heb. Als er meer nieuws is meld ik mee weer.

gelukkig is het niet zo druk op kantoor, het is carnaval en dan is het lekker rustig.
Temperaturen gaat goed, mijn temperatuur schommelt tussend e 36.8 en 37 nu en de vorige cyclus was zdeze na de eisprong tussen 37.3 en 37.5. maar ik heb nog geen verder duidelijk beeld. we klussen nu gewoon om de dag. Verder een nachtje weg gewest met de optimel punten in lochem. Lekker gefietst zaterdag en lekker gegeten. even geen kantoor. dat doet goed.

Even veel telefoon en zo een boodschapje doen.

Groetjes maaike

Hoi meiden

Vanmiddag m'n eerste echo. Vind het erg spannend allemaal. Net bij de post zat een lief kaartje van de vrienden die in de MM zitten. Zo lief van ze! Gisteren kreeg ik trouwens een mailtje van m'n penvriendin die ook in de MM zit, dat ze zwanger is! We schelen nog geen 2 weken. Echt super, na geloof ik een ronde of 18 toch zwanger!

@Janien en Hopje: Wat vervelend dat de RD'tjes weer gekomen zijn. Jullie zijn zo goed bezig en hebben er alles voor over. Zo frustrerend en oneerlijk! Ik hoop dat jullie de moed weer op kunnen brengen om weer vrolijk naar de volgende ronde te gaan. Bah, bah, bah, ik had het jullie zo gegund.

@Liss: Gefeliciteerd met je mooie echo! Toch weer een hele mijlpaal 20 weken en ook nog alles goed met jullie kereltje. Nu kun je met een gerust gevoel de verhuizing in.

Ik zal vanmiddag of morgenochtend verslag uitbrengen van m'n echo!

Liefs Puk

Hi ladies,

Hier een berichtje uit Oostenrijk. Alles bueno en vermaak me prima. Internet op de kamer, lees veel, slaapjes doen, lekker eten en drinken en t fijne is: ik hoef helemaal niks, nada noppes.... Lekker genieten en bijkomen dus.

Hopje en Janien: wat balen!!!!!! Weer op naar de volgende ronde, ik snap dat jullie hier niet blij van worden. Sterkte dames...

Sylvia: zo te horen goed genoten @ Euro Disney!

Liss: fijn die mooie echo! Knap he wat ze allemaal kunnen..

Maaike: niet leuk die onderzoeken maar fijn dat je er zelf zo positief instaat, dat is vaak t belangrijkste!

Ladies ik ga even zwemmen en naar de sauna...

Grusse, Janneke ;-)
35 weken en 1 dag

Hoi meiden

Het hartje klopt hoor! Het kindje bewoog al met z'n armpjes en kon dus naar ons zwaaien. M'n uitgerekende datum klopt ook: 29 september, dus ik ben vandaag precies 9 weken.
Het was erg bijzonder om te zien. Wel blijft het een gek idee, dat er echt een kindje in m'n buik zit.

X Puk

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Janien
22
23 februari
8
1

Luxx
27
26  februari
9
1

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Shanna

27

......   maart

6

1

Hopje          
28
2 april
8
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
28
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Rosalien
25
6/7
1
20 okt. 2009?

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Rosalien

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
23  feb

20 wkn echo
 20 wkn en 4 dgn

19.30  uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  
15:15   uur

Rianne31
17 feb
Controle Gyn
8 weken en 3 dagen
11.40 uur

Puk
5  maart
Intake verloskundige
10  weken en 2 dagen
15:30 uur

Eva

26 feb

Controle verloskundige

23 wkn 1 dag

8:30

Rosalien

Jolanda
2 maart
1e echo
ruim 10 wkn

Hey,

@ Hopje en Janien.... wat erg!!! Bah, bah.... wat balen .... Ellende... vind het echt rot voor jullie! Dikke knuffel voor jullie allebei!!!
Hopje, op zich wel fijn dan dat die ovu-testen wel kloppen bij jou! dat helpt je misschien in ieder geval een beetje inzicht te geven, maar verder heb je daar op dit moment natuurlijk ook geen ruk aan.... Op internet staat trouwens dat je voor een goed beeld 3 maanden moet temperaturen, dus misschien is het een idee om daar nu deze maand al mee te beginnen, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten!! Moet je natuurlijk wel achter staan enzo!!
Oh bah meiden, vind het echt zo rot!! Hopelijk zijn de rd-tjes en eventuele bijbehorende kwaaltjes snel weer over.... !!!

@ Liss en Puk: heel wat anders, maar wat gaaf dat jullie echo goed was en jullie er van hebben kunnen genieten!! Lijkt me zo bijzonder, vooral die eerste!!  

@ Maaike; fijn dat in ieder geval de echo goed is gegaan.  Gelukkig is  de uitslag van je bloedonderzoek goed... succes alvast voor donderdag en  voor de uitslagen!!  
Fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad, in de omgeving  van het mooie Lochem!! haha Hoop dat het  ook voor jullie samen goed  doet!!    

@ vakantieganger Janneke; zo te horen heb je het wel goed naar je zin daar haha ENJOY!!
@ Sylvia; gaaf dat jullie weekendje zo leuk was! pff wat een verhaal van dat hotel, maar volgens mij heb je dat vrij snel in zulke grote steden... en 't is toch vrij veel geld vaak, ondanks dat ze goedkoop zijn, vooral als je dan inderdaad ook nog eens zo'n slechte kamer hebt!! Fijn dat het park dan in ieder geval veel goed heeft gemaakt!!

Hier alles nog rustig... nog steeds gevoelige (.)(.) maar dat had ik twee maand geleden ook wel, dus dat zegt ook weer niets.... ik kan volgens mij wel tig dingen noemen die ik voel die iets zouden kunnen zeggen, maar die dan ook weer bij een aankomende ongi kunnen passen dat ik me er maar zo min mogelijk mee bezig probeer te houden en het maar afwacht. Veel meer kan ik toch niet doen... We shall see.... temperatuur blijft nog altijd precies op de 36,9 hangen... Voor mijn gevoel is  donderdag met 26 dagen vrij snel, volgens de test zou het echter zo moeten zijn, maar ga van t weekend ofzo in ieder geval nog niet testen denk ik. Maar hoop het natuurlijk wel heel hard  

Liefs Luxx

Hallo allemaal,

Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en ik ben doorgestuurd naar het ziekenhuis. M'n cyclus varieert van 40 tot 60 dagen (vorige cyclus 52 dagen) en het wordt dus toch niet regelmatiger. Ik krijg binnenkort een uitnodiging voor een vruchtbaarheidsonderzoek. Wat een opluchting moet ik zeggen. Ben vandaag wel eindelijk ongi geworden, nou ja, min of meer. Niet echt helemaal doorgebroken maar wel beetje bloedverlies en erge krampen, niet normaal.
Ik ben in ieder geval blij dat er wat gedaan wordt!

Ik vind het wel lastig wat ik er op het werk over moet zeggen, of juist niet moet zeggen. Ik denk dat ik het voor het eerste onderzoek nog maar niet vertel, maar als ik vaker moet terugkomen moet ik toch wel iets van informatie verschaffen. Ik heb niet echt een meelevende baas wat dat betreft (zou nog het liefst anticonceptie van de zaak voorschrijven haha). Maar ja, daar kan ik nog genoeg over nadenken. Nou maar hopen dat er niet een al te lange wachtlijst is in het ziekenhuis!

Heb m'n nod op 4 april gezet, uitgaande van 40 dagen, maar dat zal dus wel afwijken.... Ik heb in ieder geval maar iets ingevuld. Kan ik samen met Hopje duimen! Hopen dat april een mooie maand voor ons wordt!!

Liefs Shanna

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Janien
22
23 februari
8
1

Luxx
27
26  februari
9
1

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje          
28
2 april
8
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
28
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Rosalien
25
6/7
1
20 okt. 2009?

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Rosalien

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
23  feb

20 wkn echo
 20 wkn en 4 dgn

19.30  uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  
15:15   uur

Rianne31
17 feb
Controle Gyn
8 weken en 3 dagen
11.40 uur

Puk
5  maart
Intake verloskundige
10  weken en 2 dagen
15:30 uur

Eva

26 feb

Controle verloskundige

23 wkn 1 dag

8:30

Rosalien

Jolanda
2 maart
1e echo
ruim 10 wkn

hey meiden,

ik heb even het lijstje aangepast. ben inmiddels weer een jaartje ouder en heb mezelf even onderaan in het lijstje gezet omdat het voor mij nu wachten is op mijn ongi en ik er geen zinnig woord over kan zeggen. vond het zo raar om bovenaan te staan.

gister was ik jarig en ben met mijn mannetje wezen skiën in landgraaf. zo gaaf. eerst een uurtje les gehad en daarna een uurtje vrij geskied. daarna samen nog wat gegeten en toen weer terug naar huis.
ik had afgelopen zondag al mijn verjaardag gevierd. zo onwijs verwent. echt leul.

@Hopje en Janien, wat vreselijk weer meiden. ik hoop echt dat jullie ook snel zwanger mogen zijn. ik hoop dat jullie echt de moed kunnen opbrengen om weer verder te gaan. ik gun het jullie zo.

@Luxx, ik duim ook heel hard voor jou. ook jou gun ik het zo onwijs.

@Sylvia, ik wil ook nog graag een keertje naar euro disney. lijkt me zo gaaf. fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. was het niet te vermoeiend voor je?

@Puk, wat fijn dat je 1ste echo goed was. een hele opluchting zeker. gefeliciteerd joh.

@Liss, ook voor jou weer een mooie echo. fijn joh. hoop dat je snel wat meer rust krijgt.

over 3 weekjes gaan mijn mannetje en ik ook op wintersport naar oostenrijk. voor mij de eerste keer. ben zo benieuwd. heb er echt onwij zin in. even lekker samen weg 8 dagen. heerlijk. hoop dan ook snel weer ongi te worden. en hoop dat ik van de vakantie helemaal ga opknappen. het gevoel om opnieuw zwanger te worden wordt steeds weer sterker. ga morgen om kraamvisite bij een vriendin. vind dat toch erg lastig nu, dus ben benieuwd.

tot snel weer meiden. ga zo mijn bed in. ben onwijs moe.

liefs Christy

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Janien
22
23 februari
8
1