He Meiden,
Poging 2. Net kreeg ik weer eens een foutmelding....
Hoe is het? Hier goed, alleen moe, moe en nog eens moe. Ik lees regelmatig mee, maar heb weinig puf om te reageren.
Afgelopen dinsdag bij de gyn geweest. Alles goed, gelukkig. Bloeddruk was wel iets gestegen, maar nog steeds goed. Vriendin van mij heeft net 5 dagen in het ziekenhuis gelegen met te hoge bloeddruk, gelukkig is ze nu weer thuis.
Maandagochtend bij de coupeuse geweest voor het passen van mijn jurk. Dat ging dus niet. Kwam 10 cm te kort! Maar gisterenavond mocht ik terugkomen en ik kon de jurk weer aan en het belangrijkste, hij ging dicht! Gisterenavond ook nog met een vriendin make-up en kapsel uitgeprobeerd. Dat komt helemaal goed.
Eva: Fijn dat bij jou alles goed was! Het blijft apart een klein mensje in je buik. Voel je nu al wel schopjes? Hier volop, maar ja, met 2, wat wil je ook! Leuk dat het kamertje opschiet. Hier is de zolder bijna klaar, dan kan de kamer leeg. We hoeven aan de kamer niks te doen, alleen gordijntjes enzo.
Luxx: Tja, temperaturen, ik weet het niet. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat als je temp na je eisprong hoog blijft het goed is. Maar ik weet het absoluut niet zeker. Wanneer kan je testen?
Hopje & Janien: Meiden, wat balen zeg. Ik had nog wel zo'n goede hoop dat het goed zou komen....
Janneke: Lekker aan het genieten? Heerlijk. Na ons trouwen gaan wij 3 dagen naar Noordwijk. Dat wordt onze laatste vakantie met z'n 2-en......
Rianne: Wanneer zijn de 12 weken voorbij dan? Kreeg je leuke reacties op het werk? Wisten ze trouwens je voorgeschiedenis?
Chris: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Lekker geskied? Lekker vooruitzicht hoor, vakantie!
Shanna: Nu naar het ziekenhuis? Wanneer precies? Sterkte!
Maaike: Ook jij sterkte met alle onderzoeken!
Nou, kijken of hij nu wel mijn tekst plaatst!
Liefs
Ryanne