Juni 2008 stoppers deel 5!!

Goedemorgen meiden,

@Christy: Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!  

@Puk: Fijn dat de echo goed was! Geniet ervan!

Fijne dag allemaal!

X hopje

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Janien
22
23 februari
8
1

Luxx
27
26  februari
9
1

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje          
28
2 april
8
1

Christy        
26
????????
1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
28
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Rosalien
25
6/7
1
20 okt. 2009?

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Rosalien

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
23  feb

20 wkn echo
 20 wkn en 4 dgn

19.30  uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  
15:15   uur

Rianne31
17 feb
Controle Gyn
8 weken en 3 dagen
11.40 uur

Puk
5  maart
Intake verloskundige
10  weken en 2 dagen
15:30 uur

Eva

26 feb

Controle verloskundige

23 wkn 1 dag

8:30

Rosalien

Hallo Allemaal

De carnaval wer oveleefd? Ik wel maar ben helemaal kapot. Pfff rare mensen hoor als ze alcohol op hebben. Ik heb echt om mensen gelache. maar later op de avond moet je echt naar huis gaan want dan snap je de humpor niet meer. hihi!

Nou Vandaag aan mijn collega's verteld dat k zwanger ben. Allemaal leuke reacties natuurlijk. Voel me heel goed ben alleen moe. Aan de ene kant fijn aan de andere kant blijf ik toch onzeker tot de 12 weken om zijn. Heeft 1 van de zwangere toevallig ervaring met veel witte afscheiding? Ik heb dat nm nog steeds?

@Puk GAAAAAF meid lekker gevoel he? Nu op en topgenieten!

@Janien en Hopje ik vind het echt heeeel erg voor jullire.Eigenlijk had ik wel weer een goed gevoel voor jullie. Ik hoop zo dat jullie niet zo heel lang meer hoeven te wachten. Duim duim duim.

@Luxxvoor jou nog spanning. Hou ons op de hoogte.

x

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Janien
22
23 februari
8
1

Luxx
27
26  februari
9
1

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje          
28
2 april
8
1

Christy        
26
????????
1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
28
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Rosalien
25
6/7
1
20 okt. 2009?

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Rosalien

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
23  feb

20 wkn echo
 20 wkn en 4 dgn

19.30  uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  
15:15   uur

Rianne31
4 maart
Controle Gyn
10  weken en 4 dagen
15.00 uur

Puk
5  maart
Intake verloskundige
10  weken en 2 dagen
15:30 uur

Eva

26 feb

Controle verloskundige

23 wkn 1 dag

8:30

Rosalien

Hoi meiden.

@Janien en Hopje: aaaaahhh!! nee!! wat een k** nieuws zeg. Ik duim zo hard voor jullie dat het de volgende ronde raak is!

@Sylvia: wat heb je allemaal gekocht op de 9-maanden beurs? Jammer zeg van dat hotel, maar gelukkig dat Disney leuk was!

@Liss: mooi dat alles goed was met de 20-wkn echo!! Een actief manneke dus haha!

@Janneke: zo te lezen een heerlijke vakantie! Geniet ervan!

@Puk: Wat super dat alles goed is met de kleine. Bijzonder he zo'n echo?!

@Luxx: duim duim duim!!!!

@Shanna: wat "fijn" dat je naar het ziekenhuis kan! Jammer dat je baas niet zo meelevend is. Maar idd, als je vaker naar het ziekenhuis moet zal je het op een gegeven moment toch moeten vertellen.

@Chris: nog gefeliciteerd meis! Mooi dat het skien beviel, nu over 3 weekjes op vakantie. Geniet ervan meis en ik hoop dat je dan snel verder kan met klussen.

@Rianne: wat leuk dat je collega's  enthousiast reageerden. Ik heb nog steeds meer afscheiding dan voordat ik zwanger werd en ik ben nu 23 weken zwanger. Wat ik gelezen heb is dat vrij normaal dus  niks om te zorgen over te maken.

@Ryanne: Hoe was het bij de gyn gister?

Vandaag lekker vrij, nu al weekend. Heerlijk! Mijn man is altijd vrij op woensdag dus gezellig met zn tweetjes vrij. Vanmiddag naar de babydump in Veenendaal geweest, die is 2 x zo groot dan die in Utrecht. Badset en boxkleed gekocht en in een winkel hier in de buurt nog een mandje voor in de kinderkamer en een lamp gekocht (een paddestoel, erg leuk!).
Voor mezelf nog een joggingpak gekocht bij de prenatal. Dat zit wat lekkerder 's avonds dan een spijkerbroek en mn pyjama's pas ik niet meer haha! En ook gelijk handig voor de zwangerschapsgym die over 2 weken begint.
Maandag contract van het kdv omgezet van de ma-di naar de ma-vrij. Kreeg gister al de bevestiging binnen, erg makkelijk dat de kleine meegaat naar mn werk.
Morgen weer op controle bij de vk.

Liefs Eva

Hey ladies!

Nog geen nieuws!!
temperatuur is iets gedaald nu, 0,2 en verder dus nog niets. Geen krampen, alleen last van m'n maag, maar kan ook aan de zenuwen voor examen straks zijn!
Die daling zou volgens mij met de cyclus moet kloppen zo, en dat zou dan ook betekenen dat mijn eisprong ook goed berekend was en we ook goeie timing hadden met klussen, maar heb geen idee of die daling ook betekend dat de rd-tjes eraan komen of dat er een kansje is dat het dan eindelijk gelukt is... Iemand die dit weet?
Ik wacht het gewoon rustig af!! Hou jullie op de hoogte!!

@ Shanna; is ergens inderdaad wel 'fijn' dat je doorgestuurd bent... kan me wel iets bij voorstellen dat het een opluchting is! Vooral zo'n onregelmatigheid zal erg frustrerend zijn, bij mij is het dan in ieder geval nog rond de 30 dagen, niet ergens tussen de 40 en 50! Wel beetje balen dat je baas daar zo in staat zeg! Succes in ieder geval!!

@ Chris: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!  Fijn dat je zo lekker verwend bent op je verjaardag!! En alvast onwijs veel plezier gewenst op de ski vakantie!!! spannend lijkt me, zo'n eerste keer skiën! Zelf ook nog nooit gedaan!

Iedereen nog een hele fijne dag, ik ga nu nog ff leren voor m'n examen!!!
Tot later!!

Liefs Luxx

Net terug van de verloskundige. Alles was weer goed. De kleine liet zijn hartje duidelijk horen en ook zijn bewegingen. Mijn bloeddruk was weer netjes en mijn gewicht ook (4 kilo in totaal aangekomen). De grote van mijn baarmoeder lag precies op schema. Over 4 weken mogen we weer.

Liefs Eva (23 weken en 1 dag zwanger)

Goedemorgen,

hier alles goed in Oostenrijk. Ons mannetje zit nog in mn buik en verwacht niet dat ie komt deze week. Vermaak me goed, ga straks weer even in t zonnetje zitten en verder lezen, slapen en relaxen.

Luxx: spannend!!!!!

Eva: fijn dat de controle weer goed was! Blijft bijzonder hoor dat hartje....

Rianne: leuk dat je t verteld hebt, altijd fijn. Afscheiding: be prepared, dat wordt alleen maar meer. Ik word er soms gek van, vind het niet fijn. Heb wel een tip voor de zwangeren: spoel onder de douche je vagina met een vaginale douche. Maar dan ZONDER de  emulsie (die is niet goed), alleen met water. Ik doe dat keer of 2/3 elke douchebeurt en tis een stuk midner sindsdien. Kreeg de tip van mn gynaecoloog. Kon geen kwaad zolang je niet die wasemulsie (die je erbij kunt kopen) erin doet, die tast je zuurgraad aan. Inlegkruisjes  zijn ook niet goed, wordt het erger van. En katoenen ondergoed dragen en dat evt keer wisselen op een dag.
Ik las in mn zwangerschapsboek dat mijn afscheiding nu alleen maar meer wordt. Fijnnnn.. not. ach ja hoort erbij, is een teken dat er veel gewerkt wordt in de baarmoeder.

Tot later ladies!

Groetjes Janneke

He Meiden,

Poging 2. Net kreeg ik weer eens een foutmelding....

Hoe is het? Hier goed, alleen moe, moe en nog eens moe. Ik lees regelmatig mee, maar heb weinig puf om te reageren.

Afgelopen dinsdag bij de gyn geweest. Alles goed, gelukkig. Bloeddruk was wel iets gestegen, maar nog steeds goed. Vriendin van mij heeft net 5 dagen in het ziekenhuis gelegen met te hoge bloeddruk, gelukkig is ze nu weer thuis.

Maandagochtend bij de coupeuse geweest voor het passen van mijn jurk. Dat ging dus niet. Kwam 10 cm te kort! Maar gisterenavond mocht ik terugkomen en ik kon de jurk weer aan en het belangrijkste, hij ging dicht! Gisterenavond ook nog met een vriendin make-up en kapsel uitgeprobeerd. Dat komt helemaal goed.

Eva: Fijn dat bij jou alles goed was! Het blijft apart een klein mensje in je buik. Voel je nu al wel schopjes? Hier volop, maar ja, met 2, wat wil je ook! Leuk dat het kamertje opschiet. Hier is de zolder bijna klaar, dan kan de kamer leeg. We hoeven aan de kamer niks te doen, alleen gordijntjes enzo.

Luxx: Tja, temperaturen, ik weet het niet. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat als je temp na je eisprong hoog blijft het goed is. Maar ik weet het absoluut niet zeker. Wanneer kan je testen?

Hopje & Janien: Meiden, wat balen zeg. Ik had nog wel zo'n goede hoop dat het goed zou komen....

Janneke: Lekker aan het genieten? Heerlijk. Na ons trouwen gaan wij 3 dagen naar Noordwijk. Dat wordt onze laatste vakantie met z'n 2-en......

Rianne: Wanneer zijn de 12 weken voorbij dan? Kreeg je leuke reacties op het werk? Wisten ze trouwens je voorgeschiedenis?

Chris: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Lekker geskied? Lekker vooruitzicht hoor, vakantie!

Shanna: Nu naar het ziekenhuis? Wanneer precies? Sterkte!

Maaike: Ook jij sterkte met alle onderzoeken!

Nou, kijken of hij nu wel mijn tekst plaatst!

Liefs
Ryanne

Terug
Bovenaan