Hey lieverds!
Vandaag een dagje vrij, dus kan er weer even voor gaan zitten.
@Hopje & Janien, he verdomme!!! Oh kan wel vloeken! Moet ja nagaan hoe jullie je voelen... Wat onzettend kl#te is dit zeg!!
@Shanna, wat leuk dat jullie naar interberg gaan! Wanneer gaan jullie? Volgens mij ligt er sneeuw genoeg of niet? En eindelijk gaat er wat gebeuren meis. Kan me voorstellen dat het een opluchting voor je is. Maar we blijven natuurlijk nog steeds hopen dat het ondertussen gewoon via de 'normale' wel gaat lukken! Hou je ons van alles op de hoogte?
@Liss, oh wat fijn dat alles er goed uit zag op de 20-weken echo! Das een hele opluchting of niet? En gaaf dat je een dvd hebt meegekregen! Nog even knallen meis. Pff wat zal dat nu zwaar voor je zijn, zo'n overhuizing!
@Eva, wat gaaf een babyparty! Ben benieuwd of je je kunt inhouden, haha! Vandaag ben je lekker vrij. Fijn is dat he, zo'n lang weekend! En je voelt het beebje schoppen! Ik heb ook het idee dat ik dat voel. Eerder kon ik het gevoel een beetje moeilijk onderscheiden van gerommel in m'n darmen. Maar nu weet ik echt zeker dat het de kleine is. Voel het echt tegen m'n buikwand aan (tenminste, zo voelt het). Soms voel ik het gewoon bewegen, maar sinds een paar dagen ook soms kleine schopjes achter elkaar! Gisteren zelfs 4! De ene keer links, dan rechts, zo leuk! Ik vind het dat zo sneu voor m'n vriend dat hij het nog niet kan voelen. Dat zal zeker nog wel een hele tijd duren. Het is wel vroeg dat ik het voel he? Met 17 weken en 3 dagen?
Wat fijn dat je alles goed hebt kunnen regelen met het kdv! En mooi dat alles goed was bij de vk!
@Ryanne, oeh dat was even spannend met de jurk!! Maar gelukkig is het goed gekomen. Wanneer is ook alweer DE dag? En super dat alles er bij de gyn goed uit zag!
@Salsa, haha af en toe beetje humeurig? Ik ken het... Ach dat begrijpen die mannen van ons vast wel! Hoe voel je je verder?
@Luxx, gefeliciteerd met je theorie!! Goed man! Verlies je echt al bloed of alleen bruin? Ik duim heel hard voor je hoor!
@Puk, wat leuk he om het grote nieuws aan iedereen te vertellen?! Kan me voorstellen dat het moeilijk is voor dat bevriende stel van jullie. Maar ze zijn vast heel blij voor jullie! En wat leuk dat je penvriendin nog geen twee weken van je scheelt! Oh! Je hebt een echo gehad zie ik. En het hartje gezien, gaaf! Wat is dat een bijzonder moment he... Wat vond je man ervan? Weet je al wanneer je volgende echo is?
@Sylvia, mooi dat het zo leuk was in Parijs! En gewoon nog een nachtje langer gebleven, leuk!! Wat was het druk op de Negenmaanden beurs he? Niet normaal meer! Hoe ging je presentatie?
@Maaike, wat spannend voor je allemaal zeg. Hoe is gisteren de MRI-scan gegaan? Fijn dat je bloed er iig goed uit zag! Hou je ons op de hoogte?
@Jannie, ideaal dat je daar gewoon internet hebt! Hoe is het weer daar? Hoop dat je af en toe wel lekker buiten kunt zitten in het zonnetje! Veel plezier nog daar!
@Chris, nog gefeliciteerd meis!! Zo te lezen heb je een leuke dag gehad en ben je goed verwend, mooi zo! Bijna op wintersport, even lekker eruit. Groot gelijk hoor!
@Rianne, oh ik herken dat zo van die witte afscheiding! Word er helemaal gek van! Iedere keer als ik net geplast heb en m'n broek weer aan heb... Als ik dan ga lopen, voel ik het gewoon in m'n onderbroek lopen. Grrr!!!! Ik moet echt m'n ondergoed tussendoor verschonen. Heb zelfs een extra onderbroek bij me, want echt fijn voelt het niet! Nu ik dit zo schrijf, begrijp ik dat het voor de nog niet-zwangeren misschien heel vervelend overkomt, dat geklaag. Sorry, dat is niet zo bedoeld! Ben natuurlijk hartstikke blij en alle bijbehorende kwaaltjes maken me echt niet uit hoor! Begrijp me niet verkeerd, vind het alleen af en toe vervelend. Maar kan me voorstellen dat jullie er misschien niet goed van worden en graag zouden willen ruilen... Sorry!
@Bion, jeetje het gaat echt snel, alweer bijna 13 weken!! Ik zou me niet te druk maken over je gewicht meis. Kan heel goed met het stoppen met roken te maken hebben en natuurlijk met je zwangerschap. De een komt wat sneller aan dan de ander. Krijg je al een buikje?
Hier gaat alles prima! Nog een kleine drie weken en dan weten we wat het wordt!
Nou, ik ga even een Lekkerbekje halen op de markt voor m'n vriend en mij. Doe we geregeld op vrijdag, heerlijk!
Fijne dag allemaal!! Liefs, Ikke