Juni 2008 stoppers deel 5!!

@Ryanne: mooi dat alles goed was bij de gyn! Ik voel nu sinds een kleine week schopjes, vaak  als ik stil zit nadat ik druk ben geweest en vooral 's avonds. Erg leuk!!! Mijn mannetje dacht van de week ook de kleine te voelen, nog niet echt een schop maar meer een beweging tegen zn hand. Ik merk zelf ook dat als ik mn hand op mn buik leg het daaronder  vaak harder word. De kleine zoekt dan echt mn hand op. Wat lekker zeg, naar Noordwijk met zn 2tjes (nou ja, 4-tjes haha). Wij gaan 15 mei een weekend weg, ook gewoon in Nederland. Dit om te vieren dat mn verlof is in gegaan (13 mei laatste dag), ik de 15e jarig ben en wij de 16e 1 jaar getrouwd zijn. Dus genoeg te vieren.
Dat was wel even schrikken met je jurk of niet? Gelukkig past ie weer! Wat balen dat je zo moe bent, je lichaam die werkt nu natuurlijk voor 3. Ik word de laatste tijd ook steeds weer eerder moe en ook al lig ik "pas" om half 11 op bed, dan ben ik nog om 8 uur klaar wakker. Kan echt niet meer uitslapen. Heb jij dat ook? Fijn dat je niet veel aan het kamertje hoeft te doen.
Al weer 23 weken en 1 dag  meis!!! Joehoe!!!

@Luxx: Wanneer ga je testen? Ik duim voor je! Succes met je examen. Over tempen: daar kan ik je niet bij helpen. Staat het niet ergens online??

Liefs Eva

Hey hallo!!

Nou de eerste positieve test is binnen!! ben geslaagd voor m'n theorie!! Joepie! Das alweer een onderdeeltje erbij, nu de praktijk nog en dan hebben we het papiertje!! (voor motor)

Die andere test zal nog een tijdje op zich moeten laten wachten. Ik ga sowieso nu nog niet testen, wacht daar in ieder geval tot  na het weekend  mee denk ik... maar vraag me af of ik uberhaupt hoef te testen... dacht vanmorgen nog heel even met dat afscheidings-verhaal van goh, heb ik ook eigenlijk wel iets  de laatste paar dagen, maar eigenlijk heb ik dat tegen de menstruatie aan ook eigenlijk soms wel iets.
 Vanmorgen uit voorzorg maar inlegkruisje gebruikt, maar er zijn helaas al wel een paar drupjes geweest zag ik net, dus ben bang dat de rd-tjes er toch wel aan komen....  
Dan is testen dus niet meer nodig...
Wel balen, maar we zien het wel. Denk dat als het echt doorzet ik nog wel even een dipje ga krijgen, maar denk nu ik zie wel.

Dames bedankt voor de tips over temperaturen!! ik denk ook dat als het 'goed' is de temperatuur blijft waar ie op staat en niet zakt.
Fijn dat alles goed is verlopen met alle echo's enzo!! Ondanks alles blijft het leuk hoor om het allemaal te lezen!!
Ryanne, gelukkig is het opgelost met je jurk!! zal wel ff schikken zijn!
Eva; heerlijk zeg weekendje weg als je met verlof gaat! en mei is ook al best dicht bij!! schiet al wel lekker op!

Liefs Luxx

hey meiden!

was er ook weer even snel......druk druk hier met de laatste loodjes voor de verhuising
Ik wil vast tegen jullie zeggen dat ik vanaf zaterdag t/m 6 maart geen internet heb ivm nieuwe aansluiting.
maar we zullen die week ook druk zijn met dozen uitpakken en dingen op orde maken
gelukkig zijn we allebei die week ook vrij......

@ janien,hopje meiden toch bah bah had nog zooo geduimd

@ luX.gefeliciteerd met je theorie! stoer hoor voor de moter...nu je praktijk nog toch? weet je de datum al?
en hopelijk blijven je rd tjes ook weg!!!!

@ eva, fijn dat alles goed was bij de vk! netjes hoor 4 kilo!!

@ shanna en maaike,succes met de onderzoeken.

@ janneke, klinkt allemaal heerlijk wat jij aan het doen bent!!

nou meiden tot gauw weer!!!!!

he meiden

Nou ben ik ook weer eens kom er echt niet aan toe steeds alleen maar druk en 's avonds drruk en dan weer geen puf of zin om op de computer te gaan maar nu heb ik even alle tijd
Hier verder alles goed bijna 13weken alweer wat gaat het hard he..
ben wel al 2,9kilo aangekomen niet normaalen ik snoep echt niet veel of iets snap er niks van mis doordat ik gestopt ben met roken?? ik eet toch echt gezond..

@eva lekker hoor meid dat alles goed is fijn gevoel he ik kan niet wachten op het volgende bezoek van de vk haha..

@ry gefeliciteerd met je theorie..

@janneke lekker aan het genieten?? nou geniet er nog maar even lekker van..

nou meiden ik ga even thee drinken en een appel eten..

xxbion

Hey lieverds!

Vandaag een dagje vrij, dus kan er weer even voor gaan zitten.

@Hopje & Janien, he verdomme!!! Oh kan wel vloeken! Moet  ja nagaan hoe jullie je voelen... Wat onzettend kl#te is dit zeg!!

@Shanna, wat leuk dat jullie naar interberg gaan! Wanneer gaan jullie? Volgens mij ligt er sneeuw genoeg of niet? En eindelijk gaat er wat gebeuren meis. Kan me voorstellen dat het een opluchting voor je is. Maar we blijven natuurlijk nog steeds hopen dat het ondertussen gewoon via de 'normale' wel gaat lukken! Hou je ons van alles op de hoogte?

@Liss,  oh wat fijn dat alles er goed uit zag op de 20-weken echo! Das een hele opluchting of niet? En gaaf dat je een dvd hebt meegekregen! Nog even knallen meis. Pff wat zal dat nu zwaar voor je zijn, zo'n overhuizing!

@Eva, wat gaaf een babyparty! Ben benieuwd of je je kunt inhouden, haha! Vandaag ben je lekker vrij. Fijn is dat he, zo'n lang weekend! En je voelt het beebje schoppen! Ik heb ook het idee dat ik dat voel. Eerder kon ik het gevoel een beetje moeilijk onderscheiden van gerommel in m'n darmen. Maar nu weet ik echt zeker dat het de kleine is. Voel het echt tegen m'n buikwand aan (tenminste, zo voelt het). Soms voel ik het gewoon bewegen, maar sinds een paar dagen ook soms kleine schopjes achter elkaar! Gisteren zelfs 4! De ene keer links, dan rechts, zo leuk! Ik vind het dat zo sneu voor m'n vriend dat hij het nog niet kan voelen. Dat zal zeker nog wel een hele tijd duren. Het is wel vroeg dat ik het voel he? Met 17 weken en 3 dagen?
Wat fijn dat je alles goed hebt kunnen regelen met het kdv! En mooi dat alles goed was bij de vk!

@Ryanne, oeh dat was even spannend met de jurk!! Maar gelukkig is het goed gekomen. Wanneer is ook alweer DE dag? En super dat alles er bij de gyn goed uit zag!

@Salsa, haha af en toe beetje humeurig? Ik ken het... Ach dat begrijpen die mannen van ons vast wel! Hoe voel je je verder?

@Luxx, gefeliciteerd met je theorie!! Goed man! Verlies je echt al bloed of alleen bruin?   Ik duim heel hard voor je hoor!

@Puk, wat leuk he om het grote nieuws aan iedereen te vertellen?! Kan me voorstellen dat het moeilijk is voor dat bevriende stel van jullie. Maar ze zijn vast heel blij voor jullie! En wat leuk dat je penvriendin nog geen twee weken van je scheelt! Oh! Je hebt een echo gehad zie ik. En het hartje gezien, gaaf! Wat is dat een bijzonder moment he... Wat vond je man ervan? Weet je al wanneer je volgende echo is?

@Sylvia, mooi dat het zo leuk was in Parijs! En gewoon nog een nachtje langer gebleven, leuk!! Wat was het druk op de Negenmaanden beurs he? Niet normaal meer! Hoe ging je presentatie?

@Maaike, wat spannend voor je allemaal zeg. Hoe is gisteren de MRI-scan gegaan? Fijn dat je bloed er iig goed uit zag! Hou je ons op de hoogte?

@Jannie, ideaal dat je daar gewoon internet hebt! Hoe is het weer daar? Hoop dat je af en toe wel lekker buiten kunt zitten in  het zonnetje! Veel plezier nog daar!

@Chris, nog gefeliciteerd meis!! Zo te lezen heb je een leuke dag gehad en ben je goed verwend, mooi zo! Bijna op wintersport, even lekker eruit. Groot gelijk hoor!

@Rianne, oh ik herken dat zo van die witte afscheiding! Word er helemaal gek van! Iedere keer als ik net geplast heb en m'n broek weer aan heb... Als ik dan ga lopen, voel ik het gewoon in m'n onderbroek lopen. Grrr!!!! Ik moet echt m'n ondergoed tussendoor verschonen. Heb zelfs een extra onderbroek bij me, want echt fijn voelt het niet! Nu ik dit zo schrijf, begrijp ik dat het voor de nog niet-zwangeren misschien heel vervelend overkomt, dat geklaag. Sorry, dat is niet zo bedoeld! Ben natuurlijk hartstikke blij en alle bijbehorende kwaaltjes maken me echt niet uit hoor! Begrijp me niet verkeerd, vind het alleen af en toe vervelend. Maar kan me voorstellen dat jullie er misschien niet goed van worden en graag zouden willen ruilen... Sorry!

@Bion, jeetje het gaat echt snel, alweer bijna 13 weken!! Ik zou me niet te druk maken over je gewicht meis. Kan heel goed met het stoppen met roken te maken hebben en natuurlijk met je zwangerschap. De een komt wat sneller aan dan de ander. Krijg je al een buikje?

Hier gaat alles prima! Nog een kleine drie weken en dan weten we wat het wordt!

Nou, ik ga even een Lekkerbekje halen op de markt voor m'n vriend en mij. Doe we geregeld op vrijdag, heerlijk!

Fijne dag allemaal!! Liefs, Ikke

Hey

Helaas,... zoals verwacht heeft het wel doorgezet...
Voel me niet bijzonder... beetje suf. En ik baal!
In verschillende opzichten is dit een dag voor in het vergeetboekje... bah bah bah
Op naar ronde 10... mooi rond getal, maar of ik daar nou zo blij mee ben!

Ik weet niet wat we gaan doen, gister met m'n mannetje wel even over gehad. Uit de tests en nu ook uit temperaturen blijkt dat het niet aan de timing ligt, dat zat vorige maand ook goed, en de maand ervoor ook... we zijn in juni voor het echt gegaan zeg maar, maar in april ben ik al met de pil gestopt, we zitten er nu wel over te denken om april als jaar aan te houden omdat we er een beetje simpel van worden nu. Maar van de andere kant blijft er ook wel een stemmetje roepen dat het ook nog wel kan. Het afgelopen jaar is er ook gewoon zo onwijs veel gebeurd dat dat ook z'n uitwerking kan hebben misschien.
Gister heel hoopvol!! maar nu dus ff niet meer, ook al volgens verwachting... komt misschien ook omdat m'n mannetje een beetje rot in z'n vel zit, ook door oa het gemis van z'n zus... zorgen om z'n ouders...  klaagt al weken over hoofdpijn en dat is echt voor het eerst in 4 jaar tijd dat hij dat heeft!

Hou even 29 dagen aan, gemiddelde, nieuwe nod komt dan op 27 maart.
Ga nu even verder met opruimen en klaarmaken voor een avondje van de buurtvereniging (met twee zwangere buurtjes... zucht... )

einde echo/zeur bericht... sorry!

Liefs Luxx

hey Luxx,

ík vind het allemaal zo vervelend voor jou. je moet het zeker niet zien als een echo bericht want dan kan ik er ook wat van haha.

je moet juist hier je hart luchten. ik begrijp heel goed dat het heel erg frustrerend is. stress kan zeker heel neg werken als je graag een kindje wilt. nadat ik 4 maand gestopt was met de pil zat ik bij de huisarts omdat ik vaak duizelig was. ik vertelde over onze plannen en hij zei"oh maar dat kan nog wel zeker een half jaar tot een jaar duren gezien jullie achtergrond". daar heb ik me toen maar bij neergelegt en 2 maand later was het ineens raak. toch vraag ik me nu nog vaak af of het niet door de stress kwam dat het nu is misgegaan. iedereen zegt dat dat niet kan maar ik heb er toch mijn vraagtekens over.

volgens mij moet het allemaal gewoon goed zitten bij jullie beide. ik geloof dan ook zeker wel dat het kan bij jullie maar alles heeft zijn tijd nodig. en dat heb je eigenlijk niet nu. tenminste voor je gevoel niet. je kunt dit natuurlijk wel heel graag willen maar als je lijf er niet aan toe is dan gebeurt er niks denk ik en dat geld niet alleen voor jou maar zeker ook voor je man. stress kan een hoop invloed voor het zaad hebben.

maar als je echt zekerheid wilt dan zou ik gewoon naar de huisarts gaan. misschien kun je er eens met hem/haar over praten. en kunnen zij je wat geruststellen. wat dat er gaat ben ik er wel achtergekomen dat zwanger raken echt een heel groot wonder is en dat je lichaam ingrijpt waar het nodig is. dit is natuurlijk allemaal heel makkelijk gezegt maar je moet wel vertrouwen houden hoor.
ook voor jou is er een wonder weggelegt. daar ben ik van overtuigt.

dus niet- zwangere meiden, zet hem op en houd vertrouwen in je eigen lijf hoe moeilijk dat soms ook is.

liefs Christy

tja, jullie zullen wel denken wat een verhaal. maar ik heb zoals jullie lezen al een hoop opgestoken van mijn gesprekken met maatschappelijk werk haha.

ik schrijf het niet om maar betweterig over te komen hoor maar ik hoop gewoon dat jullie moed houden en dat is soms erg lastig als iedereen om je heen maar zwanger wordt.

ikzelf het trouwens gister een zwangerschapstest gedaan. ik wilde even weten of het hcg hormoon verdwenen was en de test was neg dus dat is voor mij weer een goed teken. het is weer rustig in mijn lijf.

wel raar om zo een test te doen want iedereen doet volgens mij toch een test in de hoop dat ie pos is. terwijl ik juist blij ben met een negatieve uitslag. vaag he.

wij gaan over 2 weekjes lekker samen op vak en daar kijken we beide erg naar uit. hoop dat dat ook een hoop goed zal doen. lichamelijk gaat het echt heel erg goed. maar emotioneel is soms toch nog wel wat lastig. toch komt het goed. ik ben in ieder geval al een heel eind op de goede weg.
ik durf zelfs al weer een beetje aan zwanger worden te denken. dus dat is ook een goed teken. alleen eerst maar eens wachten dat mijn cyclus weer op gang komt. binnen nu en 4 weken zou ik dan weer ongi moeten worden. ben benieuwd.

goed weekend allemaal.
liefs Christy

Terug
Bovenaan