A
Anoniem
Guest
Hoi meiden ik geloof dat dit dan moet kloppen???
(dat geheugen laat me soms in de steek hoor)
Mama t/m 17 juni PIL 2e kindje
Ramona 19 juni NOD 1e kindje
AnneRobe 23 juni NOD 3e kindje (jongetjes van 2 en van 4 jaar)
Diarich 23 juni NOD 2e kindje
Marieke 29 juni NOD 3e kindje
Hoe is het met jullie?
Hier gaat t goed, voelde me gisteren super misselijk maar weet dat ik me dat maar inbeeld, hihi
Maar goed vandaag voel ik me gewoon MAMA AnneRobe....haha de kids zijjn thuis en ben net lekker aan de knutsel geweest.
Maar Marieke om op je vraag terug te komen...ik wil niet alles over mezelf vertellen, ivm meelezers.
We willen alls nog eventjes geheim houden tot dat ik zwanger ben en de baby in mijn buik bijna 3 maanden is.
Zo hoeft mijn oudste niet van een ander te horen dat ik zwanger ben en kan ik hem in de veilige zone vertellen van een evt. broertje of zusje, vandaar.
Maar goed een tipje van de sluier kan wel.
Ik ben dus mama van twee jongens,
Lekkere mannetjes natuurlijk en op zn tijd ook boefjes vooral de jongste!
En getrouwd. Ben 31 jaar.
Ik werk parttime als juf op een basisschool.
Nou Marieke ik wens je veel succes in de klusdagen, ben je ook deze maand begonnen met zwanger raken??
Groetjes van AnneRobe
(dat geheugen laat me soms in de steek hoor)
Mama t/m 17 juni PIL 2e kindje
Ramona 19 juni NOD 1e kindje
AnneRobe 23 juni NOD 3e kindje (jongetjes van 2 en van 4 jaar)
Diarich 23 juni NOD 2e kindje
Marieke 29 juni NOD 3e kindje
Hoe is het met jullie?
Hier gaat t goed, voelde me gisteren super misselijk maar weet dat ik me dat maar inbeeld, hihi
Maar goed vandaag voel ik me gewoon MAMA AnneRobe....haha de kids zijjn thuis en ben net lekker aan de knutsel geweest.
Maar Marieke om op je vraag terug te komen...ik wil niet alles over mezelf vertellen, ivm meelezers.
We willen alls nog eventjes geheim houden tot dat ik zwanger ben en de baby in mijn buik bijna 3 maanden is.
Zo hoeft mijn oudste niet van een ander te horen dat ik zwanger ben en kan ik hem in de veilige zone vertellen van een evt. broertje of zusje, vandaar.
Maar goed een tipje van de sluier kan wel.
Ik ben dus mama van twee jongens,
Lekkere mannetjes natuurlijk en op zn tijd ook boefjes vooral de jongste!
En getrouwd. Ben 31 jaar.
Ik werk parttime als juf op een basisschool.
Nou Marieke ik wens je veel succes in de klusdagen, ben je ook deze maand begonnen met zwanger raken??
Groetjes van AnneRobe