JUNI 2008 STOPPERS!!

Hoi meiden ik geloof dat dit dan moet kloppen???
(dat geheugen laat me soms in de steek hoor)

Mama              t/m   17 juni   PIL                                     2e kindje

Ramona                     19 juni NOD                                   1e kindje

AnneRobe               23 juni NOD                                   3e kindje     (jongetjes van 2 en van 4 jaar)

Diarich                         23 juni NOD                                   2e kindje

Marieke                      29 juni NOD                                     3e kindje

Hoe is het met jullie?
Hier gaat t goed, voelde me gisteren super misselijk maar weet dat ik me dat maar inbeeld, hihi
Maar goed vandaag voel ik me gewoon MAMA AnneRobe....haha de kids zijjn thuis en ben net lekker aan de knutsel geweest.

Maar Marieke om op je vraag terug te komen...ik wil niet alles over mezelf vertellen, ivm meelezers.
We willen alls nog eventjes geheim houden tot dat ik zwanger ben en de baby in mijn buik  bijna 3 maanden is.
Zo hoeft mijn oudste niet van een ander te horen dat ik zwanger ben en kan ik hem in de veilige zone vertellen van een evt. broertje of zusje, vandaar.
Maar goed een tipje van de sluier kan wel.

Ik ben dus mama van twee jongens,
Lekkere mannetjes natuurlijk en op zn tijd ook boefjes vooral de jongste!
En getrouwd. Ben 31 jaar.
Ik werk parttime als juf op een basisschool.

Nou Marieke ik wens je veel succes in de klusdagen, ben je ook deze maand begonnen met zwanger raken??

Groetjes van AnneRobe

Hoi Anne Robe

Nou ik heb nergens last meer van dus zal mijn vruchtbare dagen wel afgelopen zijn en nu maar afwachten. Ben sinds gister wel verschrikkelijk moe. Er komt niks uit me en kan wel staand slapen. Maar je heb van die test gekocht waarmee je tot vier dagen voor je NOD kan testen dus kan dit zondag gaan doen.

Dit is mijn eerste ronde voor het eerste kindje dus is te mooi om waar te zijn dat het in een keer lukt. Verwacht het ook niet meer.

Maar ja..... you never now!

Hoe is het met jou??

groejtes ramona

Welkom mama marieke

Annerobe ik las dat je 2 zoontjes had van 4 en 2
Hoe gaat dat eigenlijk?(zo kort op elkaar?)
Is dat een beetje te doen?

Ze hebben dan wel veel aan elkaar qua leeftijd

Groetjes mij

Mama              t/m   17 juni   PIL                                     2e kindje

Ramona                     19 juni NOD                                   1e kindje

AnneRobe               23 juni NOD                                   3e kindje     (jongetjes van 2 en van 4 jaar)

Diarich                         23 juni NOD                                   2e kindje

Marieke                      29 juni NOD                                     3e kindje

Linda                t/m      20 juni PIL                                        2e kindje

Heb me zelf er ook even bij gezet hoor. Ja het is hier nog wel rustig maar dat komt vanzelf wel hoop ik.

Liefs Linda,

Hoi Mam

Om eerlijk te zijn vond ik het heel pittig.
Maar ik had er ook helemaal geen rekening mee gehouden hoe pittig het kon worden....viel me dus wel een beetje tegen.
Ik ben ook een paar keer bij de opvoedingsdeskundige geweest om tips te krijgen. Julian sloeg soms zijn baby broertje. Dat vond ik heel erg.
Ik heb twee scheetjes mannetjes  maar ze zijn niet altijd de rustigste, vooral de jongste niet. Julian is echt een heel gevoelig jongetje.

Maar goed als ik zie hoeveel ze nu aan elkaar hebben dat is echt geweldig, nu voor het eerste spelen en communiceren ze echt samen.
Tussen mijn kindjes zat nog net geen twee jaar, ik werd weer zwanger de zomervakantie na de eerste verjaardag van Julian.

Nu voor de derde heb ik er dus wel bewust wat langer tussen gelaten, als ik nu al zo snel zwanger zou zijn zou de jongste bijna drie zijn. Ik ga er stiekem niet vanuit dat het nu zo snel zou lukken en ruim drie jaar er tussen lijkt me ook wel prima.

Maar goed toen juul twee was kon hij absoluut nog niet rekening houden met een babybroertje, laat staan dat hij de aandacht kon delen.    Ik kon hem ook  minder goed  voorbereiden op de komst van een broertje of zusje.

Nu is dat heel anders, ik heb destijds ook wel boekjes met hem gelezen en dat zou ik nu weer doen maar nu zal t effect groter zijn denk ik. Bovendien zijn ze bij mij alle twee dol op baby's. Vooral de jongste die wil alles en iedereen knuffelen, maar goed hij is wel weer veel sneller jaloers als ik een baby van een vriendinnetje vast heb. hij wil er dan ook bij horen.

En daarbij zal het ook wel weer een moment moeilijk worden straks, iedereen moet zijn nieuwe plaatsje in het gezin weer opnieuw veroveren. Dat is een gewenningssytuatie voor alle gezinsleden. Ik hoor dat als juf ook vaak. Daar moet je bij alle leeftijden toch weer even doorheen.

Om mijn verhaal af te ronden, het heeft alle twee zijn voor en zijn tegens net als alles eigenlijk in t leven haha!!

Groetjes AnneRobe

@Anne Robe:Stel dat ik de eerste ronde zwanger word,waar ik niet vanuit ga,dan is mijn dochtertje net 2 geworden dus dat is ook wel dicht op elkaar vandaar dat ik me dat ff af vroeg

Ga de kleine meid op bed brengen

Groetjes mij

hey meiden,

Ik ben ook een juni-stopper!
We gaan voor ons eerste kindje.
Begin juni was m'n strip op, en we hebben toen bedacht dat we nu voor 't eggie gaan!
Ik ben benieuwd en ook hoe het bij jullie zal lopen natuurlijk!

Groetjes,
Marijke

He mam
Gewoon even nieuwschierig, vertel eens wat over je kleine meid. Kleine boef, afwachtend persoontje....

Marijke gezellig dat je komt kletsen.
Spannend joh dat je voor de eerste gaat!

Ik weet dat echt nog goed. We wilde eerst een half jaar met de pil gestopt zijn en toen pas zwanger worden. Ik kon echt niet wachten en schreef en keek destijds dus ook al een half jaar lang mee hier op t forum hihi. maar goed iedereen wist het toen ook van ons, ik kon er echt geen geheim van maken. Nu ligt dat anders, ik heb t alleen aan een hele goede vriendin verteld nu. Zelfs niet aan de familie. Misschien heb ik ook geen zin dat ze zich met het aantal van mijn kinderen gaan bemoeien, straks krijgen ze het gewoon op hun bordje
Maar goed Marijke ben je na je Pil al ongi geworden?

Ik zit nog op op t wachtbankje moet er wel vaak aan denken hoor hoe het zou zijn met drie. Soms denk je dan waar begin ik aan en meteen daarna ook weer van gezellig. Vandaag nog was ik de mannetjes in bad aan het doen en was zo blij dat mijn man ook altijd een van de kinderen in bed legt. Heb je altijd echt de tijd voor een van de twee. Als er evt. een bij komt moeten we allemaal weer even wennen aan de nieuwe situatie denk ik.....spannend!!!! Maar wel super natuurlijk, zon klein babymensje dat van jou is weer lekker tegen je aan......kan er helemaal van weg dromen.

Fantaseren jullie ook wel eens over hoe het zou zijn....
Ik wel hoor. En de namen hebben jullie die al?
Een jongensnaam bedenken vind ik nog wel lastig, die zijn eigenlijk op.
Mijn meisjesnaam heb ik natuurlijk al 5 jaar in de koelkast dus dat zou wel goed komen.
Ik hoorde dat je als er al twee hebt van t zelfde geslacht je bij de derde nog een grotere kans hebt om weer t zelfde geslacht te krijgen. Bij de vierde zou het pas weer 50% op 50% zijn........ik snap die theorie niet, hebben jullie daar wel eens over gehoord???

Truste
x AnneRobe
Sorry hoor voor de lange tekst, ik probeerde het zelfs kort te houden........

Terug
Bovenaan