Juni 2008 stoppers!!!

Hallo Dames,

Nou hier ben ik weer. Ik heb gisteravond getest en was negatief. Dus ga ook niet eerder testen dan vrijdag als ik dan nog niet ongi ben. Wel was ik gister zo duizelig dat ik elk moment neer kon vallen dus ben maar om 09.30 uur naar bed gegaan. Het leek wel als of ik dronken was. hahaah. Verder nog geen klachten alleen zere (.)(.) en en zere lage rug. Vind het wel gek ik heb twee weken geleden op zondag en maandag een postivie ovulatietest in handen gehad en beide dagen geklust dinsdag weer getest en toen was die weer negatief. Voor de zekerheid de woensdag nog geklust. Dus ik had als ik 14 dagen er bij op tel maandag ongi moeten worden uiterlijk dinsdag. Nou loop met een pamper om maar steeds maar niks. Nu word ik weer zo dizzi dat het ik iedere keer als ik iets eet, ben niet misselijk alleen heel duizelig.

We wachten maar weer af en hopen dat vrijdag de test positief is en als het niet zo is dan moeten de duiveltjes als de duivels komen.

Groetjes Ramona

hi Ramona,

Zou het de volgende keer sowieso met ochtendurine doen, is betrouwbaarder, vooral als je net overtijd bent.
En nogmaals, als je op of net na je NOD negatief test, betekent dat helemaal niet dat je niet zwanger. Bij mn 1e zwangerschap bleek de test pas een week na mijn NOD positief. Hey maar spannend: vrijdagochtend dus volgende kans? Leuk! Ben je altijd wel regelmatig ongesteld? We duimen! (je zou de testjes van sensitest.nl nog kunnen bestellen hihi)

Groetjes

Hoi Jannie, ik ben altijd op de klok daarom is het ook zo gek. Ook al maak ik me er druk om dan gebeurd het als nog de andere twee maanden was ik er veel meer mee bezig en toen werd ik het ook gewoon. Het is bij mij  standaard 27 dagen. Zit nu op dag 29 en wacht tot vrijdag dan is het dag 31. Ik heb de testen van sensitest net op hahah gister de laatste gebruikt. Ik haal donderdagavond dan gewoon die van de kruidvat en ga dan vrijdag testen. Ik moet het wel weten vrijdag want zaterdag heb ik een afspraak staan om met te laseren om zo te stoppen met roken. En dat mag niet als je zwanger bent. Ik kan alleen de duizeligheid niet plaatsen. Elke keer als ik wat ik word ik slap en duizelig.

dus nog even wachten.

Ramona

Ik hoop aan de ene kant wel dat die dan postitief is.... maar ja dat wil iedereen en je hebt het neit in de hand. Kijk als ik zwanger ben dan is het geweldig en ga helemaal uit mijn dak. Is het niet zo dan ga we verder en dan kan ik zaterdag gaan laseren en dan ben ik in ieder geval ook van het roken af. En toevallig heb ik vorige week gedroomd over dat ik een postivie test in handen heb. Het gekke is dat ik bijna nooit droom (echt waar ik slaap heel licht) maar als ik droom droom ik iets wat uit komt. Dit heb ik drie keer gehad en drie keer zijn ze uitgekomen. Alleen toen waren het twee begravenissen en een die een hartstilstand kreeg.

Dus we wachten af

Ramona

NU zal iedereen wel denken jezus wat een paranoia is dat mens maar het is echt waar

Hi Ramona,

nee hoor is helemaal niet paranoia... Ik had een paar dagen voor de + test ook gedroomd dat ik een + test in handen had. Dus: mijn droom is uitgekomen!

En als je vrijdag zwanger blijkt te zijn dan is stoppen waarschijnlijk geen issue meer, voor zover ik weet smaakt een peukie dan niet meer helemaal omdat je weet wat de gevolgen zijn.  Of ben je nu voor de zekerheid al gestopt met roken?

Succes met wachten...

Groetjes

Hoi Jannie,

Ik kan dat nu nog niet omdat ik toch een beetje zenuwachtig ben en ik word als ik stop erg gestresd. Dat is ook de reden waarom ik zou gaan laseren. Als ik hem vrijdag in de hand heb dan gooi ik ze allemaal in de prullenbak dat is simpel maar dan heb ik zekerheid. Ik weet wel dat iedereen denkt van je moet gelijk stoppen vooral degene die niet roken. Maar zo makkelijk gaat dat niet echt niet. Ik wacht tot vrijdag...

Was de test bij jou na je NOD dan ook nog negatief??

ramona

Hallo Meiden,

Mijn naam is Nicole, ik ben 31 jaar oud/jong en mijn partner en ik willen graag een baby. Ik ben sinds maart 2008 met de pil gestopt, maar tot nu toe nog geen nieuws.
Normaal heb ik een perfecte cyclus van 25 dagen en deze maand zou ik eigenlijk op 6 augustus ongesteld moeten zijn geworden, maar niets. Heb wel iets van symptomen zoals lage bloeddruk, duizelingen, vlagen van misselijkheid, ontzettend moe en last van witvloed. Verder was de zwangerschapstest met urine negatief (zowel thuis als die van de huisarts). M'n buik is wat dikker en ik heb allerlei rare pijntjes.......
Ik hoop zo dat  hcg-waarde gewoon nog niet meetbaar is bij mij en dat ik toch stiekem al zwanger ben.
Wie heeft dit ook al meegemaakt het overtijd zijn en symptomen hebben, maar toch een negatieve test?
Nou, ik duim ook voor iedereen hier op het forum. Wel heel fijn dat we hier ons ei kwijt kunnen. Want ik zou er graag met mensen over willen praten, maar de meeste mensen begrijpen de teleurstelling niet als je weer ongesteld wordt of de spanning die je voelt als je overtijd bent.

Grtz, Nicole

Hallo!

Vandaag NOD, nog niks te zien! Ik vind het weer net zo spannend als bij de eerste zwangerschap. Ik wilde vanochtend eigenlijk al testen, kan niet meer zo goed wachten. Maar mijn man zei dat een dagje wachten ook nog wel kan. Daar heeft hij natuurlijk ook wel gelijk in. En mocht ik vandaag toch ongesteld worden hebben we weer een test weggegooid. Dus op naar morgen om wel te testen!

Veel succes voor iedereen!

Liefs,
Judith

Terug
Bovenaan