Juni 2008 stoppers!!!

hoi meiden!!

Gezellig dat jullie zo fanatiek weer aan het kletsen zijn vandaag!!!

@ bionda, Welkom hier! gezellig dat je mee komt kletsen.
      heb je toegevoegt op de nod lijst.

@ essie, sorry heb geen ervaring met die testen voor mannen,ken het ook eigelijk
 niet  heeft dat dan te maken met de vruchtbaarheid ofzo??

@ ramona, spannend vanavond! hou je ons op de hoogte??

@ dinah,heb je even van onze lijst afgehaald,mocht je hier weer komen kletsen
      kan je er zo weer op!!! geniet van je zwangerschap!!!

@ missX, hoe was het bij je schoonzus???

Ik heb vandaag een lekker rustig dagje,lekker samen met me mannetje in huis bezig.
verder was ik ook afgelopen weken fanatiek bezig om te stoppen met roken
ben inmiddels ook wel flink geminderd,maar pff wat een stress deze dagen ervan
dus heb maar even besloten om nu wel te blijven roken maar gewoon minder.
heb op het moment gewoon liever dat ik lekker in me vel zit dan zo stressen.

Ik ga denk ik zaterdag eens die test(ovu) doen,ben benieuwd....

X

NOD :
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje ,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

essie,deze zin kwam ik tegen op internet:

Als de test aangeeft dat je zaad minder actief is, dan ligt het iest ingewikkelder. Het hoeft nog niet te zeggen dat je verminderd vruchtbaar bent. Het kan heel goed zijn, dat een week later bij opnieuw testen prima in orde is.

X

Hi Liss,

Dank je voor je reactie en het zoeken! We moeten volgende week inderdaad de 2e test doen en als daar weer een negatieve uitslag uitkomt betekend dat niet dat het sperma niet vruchtbaar is maar kan wel een indicatie zijn voor verminderde vruchtbaarheid. Het zou wel een aanleiding zijn om het te laten onderzoeken door mensen die er wel verstand van hebben in ieder geval. We deden die test meer zo van: dan sluiten we gelijk uit dat het daar niet aan zal liggen. Maar dat viel dus tegen.. het is natuurlijk maar een momentopname.... Ik wist er trouwens ook het bestaan niet van totdat mijn broer er over begon, die had het ook weer ergens gelezen ofzo. Naja, we zien het wel. Ben heel benieuwd of er mensen zijn die er ervaring mee hebben en hoe betrouwbaar het eigenlijk is.

Ramona, Jeetje zeg wat spannend voor je! Ik ga echt enorm voor je duimen hoor!!!! Hou je ons op de hoogte?

Liefs!

Hey allemaal

Jeetje zeg wat een geklets allemaal.
Om eerlijk te zijn weet ik van een heleboel niet meer wie ze zijn.
Alleen van de mensen die er direct in het begin bij waren.
Sorry daarvoor..
Kan het niet allemaal onthouden, mss omdat ik blond ben. Haha
Verder hier alles goed. Nog een week en dan weten we weer waar we aan toe zijn.

@Hopje.
nee heb helemaal geen last van kwaaltjes om eerlijk te zijn.
Weet niet zo goed wat ik er van denken moet. We zullen wel zien.
Maar om eerlijk te zijn denk ik dat we nog een ronde moetn w88.

@  Bionda,
Wat leuk om te lezen. Eindelijk iemand die van mn leeftijd is. Ben namelijk net 22 geworden. Vandaar.
Ook grappig om te zien dat onze NOD dicht bij elkaar liggen.
Ik loop namelijk een dag 8er jou aan. Leuk!
Ook voor ons is dit nu de 2e ronde. Mn NOD is 20aug.
Ik voel verder niet echt aan iets dat ik zwanger zou kunnen zijn.

Klets gewoon gezellig mee!

Vanavond op kraamvisite. Collega van mn man is net vader geworden. Hebben een zoon gekregen. Jesse. Dus vanavond zo'n kleine ukkepuk in mn armen. Slik slik. Aan de ene kant heel veel zin in, maar aan de andere kant...

Kuss Janien

Hoi hoi,

Nou,lekker relaxed dagje gehad. Beetje huishouden gedaan, wat van de olympische spelen gevolgd..... 1/2 daagjes alleen vind ik niet erg, maar meer... Zondag komt mijn 'mannetje' gelukkig weer thuis.

Vanmiddag weer best veel bloedverlies . Maar heb verder eigenlijk nergens last van, behalve van mijn rug. Er zit niet anders op dan te wachten. Ik kan dinsdag de 19e terecht voor een echo.... dan kunnen we meer zien, hoop ik! Als alles goed is hoop ik dan ook misschien een datum te weten waarop ik uitgerekend zal zijn. Maar ik durf nog niet echt te hopen. Doe het stiekem wel. Ben al aan het kijken wat ik mooi vind voor de babykamer en wat voor wandelwagen ik mooi vind, maar ben bang dat het misschien te voorbarig is........ Blijven duimen dus.

@Essie.Balen van die test.... maar goed, afwachten wat de volgende test zegt. Misschien valt het allemaal wel mee... hoop hoop.

@Ramona. Als je wat weet... let us know!

@Bionda. Welkom. Hier kun je lekker terecht met alles wat je kwijt wilt, maar toch nog niet openbaar wilt maken.... heerlijk!

Ik moet trouwens zoieso zeggen dat we allemaal nog best jong zijn..... De leeftijd varieert van de 21 - 33. Leuk toch!

Nou, fijne avond allemaal. Tot snel.

Liefs Ry

Ha meiden,

wat een gezellig gekletst vandaag, ik heb de hele dag geprobeerd op het werk om in te loggen maar het wilde maar niet lukken....
kom ik thuis blijkt dat ik gewoon telkens de punt tussen mijn voorletter en achternaam vergeet in mijn e-mail adres, dat is toch echt dom of niet? Blond Blond

Ik ga nu even naar de bakker de bruidstaart uitzoeken en daarna kom ik zo snel mogelijk even bijkletsen...

tot zo.

xx
Dami

Hoi meiden

Vandaag ben ik teruggekomen van vakantie. We hebben het super gehad. Nu nog een paar dagen thuis en dan weer aan het werk. Sinds een paar dagen word ik misselijk als ik in de auto zit. 's Ochtends nergens last van, dus ik vraag me af of het iets kan betekenen. Iemand ervaring hiermee?
Jullie kletsen wat af zeg. Ik zal proberen te reageren:

@Esther: Ik heb geen ervaring met testen voor mannen. Wist niet eens dat ze bestonden.

@Christy: Leuk dat je gaat trouwen. Ik ben in juni getrouwd. Wij hebben gewacht met stoppen met de pil tot de bruiloft, zodat ik geen ongi- of zwangerschapskwaaltjes zou hebben op de bruiloft. De dag voor de bruiloft was precies de laatste pil uit de strip, dus dat kwam goed uit.
Zou wel gek zijn trouwens als er inderdaad bekenden op het forum zouden zijn.

@MissX: Een hele leuke vakantie gehad. Ik was nooit eerder 3 weken weg geweest, maar het is goed bevallen. Morgen inderdaad m'n NOD. Ik weet alleen niet of de datum betrouwbaar is, aangezien m'n vorige cyclus maar 23 dagen was. Weet dus ook nog niet goed wanneer ik zou moeten testen. We hebben in ieder geval ongeveer om de dag geklust, dus daar kan het niet aan liggen.
Mijn man heeft trouwens ook erg veel last gehad van hoofdpijn vanuit zijn nek incl. overgeven, net als een vriendin van mij. Ze hebben nu allebei het zogenaamde Butterfly kussen en allebei veel minder last van hoofdpijn. Misschien ook iets voor jou.
Bij de notaris kun je trouwens een folder halen waar de 3 samenlevingsvormen met elkaar worden vergeleken.

@Liss: zon, zee strand, barbecue, uiteten, bios.....we hebben genoten! Hoe is het met jou?

@Jannie: leuk dat je nog steeds op dit forum zit! Jij bent toch degene met de meeste ervaring!

@Hopje: Onze NODs liggen nu wel ver uit elkaar, terwijl we eerst bijna gelijk liepen. Hopelijk hebben we allebei een succesvolle tweede ronde!

@andere meiden: Ik ga even film kijken. Moet nog wat bijlezen om alles te snappen. In ieder geval succes met wachten!

X Puk

Terug
Bovenaan