Goedemorgen meiden!
Heb net gebeld naar de ha voor de uitslag van m'n bloed. Kreeg de apothekersassistente aan de lijn. Er is een kleine afwijking gevonden aan de suiker. Hmmm???? Verder was alles goed. Ze gaat het met de ha overleggen en dan belt hij me vanmiddag terug. Ik vroeg of ik me zorgen moest gaan maken, maar ze zei van niet, omdat het een kleine afwijking is. Ben wel heel erg benieuwd zeg. Gelukkig is met m'n schildklier alles oke. Ben vergeten te vragen of de suiker nou hoog of juist laag is, maar de ha belt straks toch. Ga ik gelijk vragen of het iets met de hoofdpijn te maken kan hebben of juist niet.
Met de scriptie loopt het wel aardig. Vind het af en toe lastig om me ertoe te zetten. Ik heb over twee weken weer een afspraak. Hoe dichterbij die komt, hoe hoger de druk. En hoe hoger de druk, hoe beter ik presteer naar mijn idee, haha! Maar weet dat juist dat niet goed is want dan ga ik haasten en stressen, dus probeer het zo goed mogelijk te plannen allemaal.
Ben gisteren nog bij m'n schoonzus geweest. Alles is nog steeds hetzelfde. Zaterdag is ze alweer 36 weken. Het schiet wel lekker op zo! Vandaag krijgt ze te horen of ze vrijdag of maandag weer een echo krijgt. Dat is wel heel spannend omdat het kindje niet goed groeit. Ben benieuwd hoe het nu met het hoofdje is. Dat lag bij de laatste echo 4 weken achter. Ze voelt zich goed maar maakt zich wel zorgen. Denk dat dat ook wel logisch is.
@Ramona, heb je al getest?? Meldplicht!!
@Sylvia, wat fijn dat die pilletjes jou helpen!! Ik heb nu vanaf vrijdagavond geen hoofdpijn meer gehad. Lijkt wel een record voor de afgelopen weken! Ik heb nu bepaalde pillen meegregen die ik de aankomende twee weken moet slikken als ik hoofdpijn heb. Als die aanslaan, heb ik idd migraine, omdat deze daar speciaal voor zijn. Alle gewone pijnstillers helpen bij mij voor geen meter.
Bedackt voor je uitleg over het geregistreerd partnerschap! Ik heb laatst al een folder aangevraagd via Postbus 51, best handig! Als je er voor kiest om het partnerschap aan te gaan onder gemeenschap van goederen, moet je dan ook naar een notaris? Dat van het kindje laten erkennen ben ik idd al van op de hoogte. Ik hoor van veel mensen om me heen dat dat een kleine moeite is. Wij willen in de toekomst ook heel graag trouwen, maar willen daar eerst flink voor sparen. Het gaat ons er vooral om dat we de zaken goed geregeld hebben als een van ons komt te overlijden. Als we voor een samenlevingscontract gaan, zijn we veel geld kwijt en moet je daarnaast ook een testament laten opstellen. Geregistreerd partnerschap kan in principe op een ochtend in de week geloof ik gratis. Dat is voor ons niet de belangrijkste reden, maar het gaat ons niet zozeer om de verdeling van de spullen, meer om het erfrecht. We zijn er nu nog goed over aan het nadenken wat we willen. Partnerschap zien we wel als iets belangrijks, je hebt immers ook getuigen nodig die als je later nog gaat trouwen hetzelfde moeten blijven voor de wet. Maar toch willen we met het echte trouwen nog ffies wachten. De kinderwens is op dit moment veeeeel groter. Lijkt me wel geweldig om elkaar ooit het jawoord te geven!
@Judith, leuk dat je meekletst! Vandaag je NOD, spannend! Ik duim voor je!
@Chris, wel verslavend he, dit forum! Denk dat het wel goed is dat je er niet al te erg mee bezig bent! Vaak hoor je dan dat het raak is, toch? Hoe dan ook, ik duim voor je!
@Esther, jeetje zeg, das niet niks zo'n test. Ik hoop voor jullie dat het de tweede keer positief is. Maar als dat niet zo is, dan hoeft dat dus niet meteen iets te betekenen? Wel goed als je dan misschien langs de ha gaat ja. Ik wist helemaal niet dat je zo'n test kon doen joh!
@Biondaa, welkom hier! Spannende week zo he, voor je NOD! Hoop dat het raak is meis! Wat leuk dat je zo jong bent! Jullie zijn al een hele poos samen en als het goed voelt, maakt leeftijd niet uit!!
@Liss, heb je helemaal goed wat betreft dat roken hoor! Het is al heel wat als je weet te minderen! Wel goed dat je er iig mee bezig bent!
@Janien, hey meis! Ik moet zeggen dat ik het ook steeds lastiger vind worden om al die namen te onthouden! Maar wel super gezellig dat hier zoveel meiden meekletsen! Hoe was je kraamvisite? begon het extra te kriebelen? Nog een weekje meis en dan is je NOD!
@Ryanne, pff nog steeds bloedverlies. Wat moet jij in onzekerheid zitten! En dan ook nog zonder je mannetje! Ik hoop echt dat het allemaal goed is meis. Voel je je zwanger? Wel lekker blijven fantaseren over de kinderkamer enzo! Je moet echt wel hoop houden meis!
@Puk, fijn dat je het leuk hebt gehad meis! Hoe is het vandaag? Hopelijk nog geen rd'tjes! Wel lastig dat je niet zeker weet of vandaag je NOD is of niet. Het Butterfly kussen, is dat zo'n kussen speciaal voor je nek? Mijn vriend heeft er ook een, gewoon omdat hij het fijn vindt. Heb wel eens geprobeerd erop te slapen, maar vond het niet zo prettig. Maar dat heeft natuurlijk ook met wennen te maken. Zal er eens over denken!
@Dami, wat super dat jullie een bruidstaart hebben uitgezocht! Hmmmm, lekker!! Ik denk dat je het beste nog even kunt wachten met testen ja. Dat je nu negatief testte, hoeft niets te betekenen hoor!
Nou meiden, vandaag ben ik van plan veel te doen voor m'n scriptie en vanavond werken. Als ik tijd heb, kom ik natuurlijk nog even buurten.
Dikke kus, ikke