Juni 2008 stoppers!!!

Goedemorgen,

Oh Judith, wat fijn voor je! Ben echt heel blij voor je.......

Ik zit nu aan m'n 9e NOD-tje..........denk dat ik van het weekend dan toch maar een test ga doen. Heb wel hier en daar wat krampjes in m'n buik, maar geen bloedverlies, zelfs niet een beetje. Snap er niets van.

Hoop echt dat ik na het weekend ook kan zeggen dat ik zwanger ben.........maar goed. Anders pech gehad en opnieuw proberen.

Voor iedereen die op het wachtbankje zit, heel veel succes!!! En voor de zwangeren: Proficiat en geniet ervan......

Tja, en voor alle anderen zou ik zeggen veel succes, blijf "oefenen" en op naar de volgende ronde.

xxx-Nicole

Hey dames

Nou begin nu toch wel weer de kriebels te voelen ondanks dat ik er de afgelopen eigenlijk vrij weinig mee bezig ben geweest. Dat wilde ik namelijk niet, omdat ik heb gemerkt hoevee energie me dat de vorige maand heeft gekost.
Dus dat ik er minder mee bezig was beviel me uitstekend.
Verder alles eigenlijk nog hetzelfde.
Mn borsten doen nu alleen echt enorm pijn.
Zelfs bij het tanden poetsen als ze heen en weer schudden. Hahaha ik lig zelf dubbel om wat ik er nu weer heen zet.
Gisteravond en vanochtend beetje raar gevoel in mn buik, keel. Soort misselijkheidsgevoel, maar niet dat ik moet overgeven ofzo.
Raar.. mss omdat ik nu nog niks gegeten heb, maar dat had ik gisteravond wel.
Naja zometeen even lekker in huis klussen.

Sabien leuk om weer wat van je te horen, ook al is het niet echt leuk nieuws.
Gewoon blijven volhouden!

Kuss

Hoi hoi,

Na gisteravond mijn hart gelucht te hebben voelde ik me iets beter en heb gelukkig wel goed geslapen.
Ik kan niet veel meer doen dan afwachten...... maar het is allemaal zo kl***, die onzekerheid.. Aan de ene kant heel negatief, bloedverlies en rugpijn. Laat het dan maar snel voorbij zijn, kan ik dit afsluiten.... En het is gewoon niet leuk dat mijn 'mannetje' er niet is. Zondag is hij er gelukkig weer.........

Nou, moet zo helaas werken. Heb geen zin...

Nou,iedereen fijne dag vandaag. bedankt allemaal voor jullie luisterende ogen ;-)

Liefs xxx
Ry

Ha!

Nogmaals bedankt voor al jullie felicitaties.
Het is nog steeds onwerkelijk, ondanks dat het de tweede al is. We hebben er zo weinig moeite voor hoeven te doen hi hi....
Fijn dat we dat geluk hebben gehad, ik ken ook genoeg meiden waarbij dat niet zo is.

Ik kijk nog wel elke keer goed als ik naar de wc ga of ik bloed zie. Toen wij zwanger probeerden te raken van ons eerste kindje heb ik een hele vroege miskraam gehad. Die angst blijft er nog wel een beetje in zitten. Vier dagen na de positieve test begon ik te vloeien en was het helaas voorbij.
Maar deze keer gaat het natuurlijk wel goed, net als bij de zwangerschap van Job. Positief denken!

Ik voel me nu nog hartstikke goed. Soms denk ik er zelfs even niet aan dat ik zwanger ben. Bij de vorige keer werd ik met 7 weken misselijk, dus nu maar even vollop genieten van het goed voelen ha ha.
Het hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn dat het weer precies hetzelfde gaat, maar toch.

De meeste van jullie schrijven aan iedereen persoonlijk een berichtje. Erg leuk, zou ik ook wel willen doen, maar helaas weet ik niet van iedereen hoe hun situatie is. Dus bij deze sorry. In ieder geval veel succes en glitters voor iedereen bij wie het nog niet is gelukt, verder veel geduld voor de meiden op het wachtbankje, en veel geluk voor de zwangeren!

Veel liefs,
Judith

Hey allemaal!

Kom ff tussen alle drukte door buurten!

@Esther, wat shit van die tweede test zeg! Ben heel erg benieuwd wat er bij de ha uitkomt, ik hoop dat alles toch goed blijkt te zijn meis!! Nu je dit zo weet ben je vast wel blij dat jullie zo vroeg die test gedaan hebben, of niet?

@Sabien, nog steeds niet? Er zijn nu al zo'n twee cyclussen voorrbij! Wat knap dat je nog drie weken wacht en het aankijkt. Heb je ondertussen nog getest of het nu wel positief is? Heel veel sterkte met wachten meis! Ik denk aan je.

@Ryanne, klote zo zonder je mannetje he.. Hoe is hij eronder? Ik hoop nog steeds zo dat het allemaal postief uitpakt. Maar ik kan me voorstellen dat je toch rekening houdt met het ergste... Jij ook sterkte meis met wachten! Hopen dat de dagen gauw voorbij gaan en dat het snel dinsdag is.

@Dami, nog geen rd'tjes??? Weet je al wanneer je gaat testen?

@Ramona, meis ik hoop dat er voor jou ook gauw uitsluitsel komt! Het is tien keer niks he, zo in spanning zitten!?

@Nicole, ook al op het wachtbankje. Had jij nou al een keer getest eigenlijk? Ik duim voor je meis!

@Janien, nog 5 daagjes, spannend!! Kan me voorstellen dat het nu wel begint te kriebelen, haha!

@Judith, fijn dat je je zo goed voelt! Inderdaad positief blijven he! Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het niet goed zou gaan. Blijf lekker op de roze wolk!

Liefs, ikke

(Hihi, ben helemaal into de plaatjes )

@hopje ik moet 10op11september ongi worden...

meiden vanavond ben ik er niet want ik ga lekker met mijn ouders uiteten..

fijne avond allemaal..

liefs bion

Hey meiden

Vandaag weer eens de hele dag gewerkt. Maar nu weer lekker weekend. M'n man staat in de keuken iets lekkers te koken. Er liggen allemaal kookboeken, dus dat komt vast goed.
Nog geen RD'tjes! Weet nog niet wanneer ik ga testen. Voel me verder prima, totaal geen klachten meer. Misschien na het weekend testen als ik niet ongi word. Dan zit ik op 28 dagen.

@Dami: We zitten in hetzelfde schuitje!

@MissX: Ik heb na m'n studie  het eerste jaar  als onderzoeksassistent en in de kinderopvang en het basisonderwijs gewerkt. Leuk werk en ook iets met kinderen. Psychologisch assistent is ook altijd een leuk opstapje. In welke regio zoek je iets? Je kunt bij de Volkskrant op de site een zoekprofiel aanmaken en dan krijg je de vacatures op je mail. In deze krant staan vaak de beste advertenties voor ons vakgebied. Askjim en jobtrack zijn ook wel goede sites om een profiel aan te maken.
Leuke dag heb je gehad trouwens!

@Essie: Goed dat jullie naar de ha gaan! Ik duim voor jullie dat er niks aan de hand is.

@Sabien: Wat vervelend voor je zeg! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

@Ry: Ook jij zit in een onzekere situatie. Ik duim voor je dat je toch zwanger bent. Gelukkig staat de afspraak bij de vk al, zodat je straks weet waar je aan toe bent.

@Jannie: Ik weet dus nog niet goed wanneer ik ga testen. Maar als ik jou advies voor Dami lees, zou ik het natuurlijk gewoon al kunnen doen. Al lijkt het me ook fijner om samen met m'n man te doen en die heeft nu nog zoiets van 'even afwachten wat er gebeurt'. En omdat m'n vorige cyclus vrij kort was.... Moeilijk hoor!

X Puk

He puk, spannend he...
hier nog steeds geen rd'tjes, ook geen ongi gevoel meer,
heb al een paar keer de test in mijn handen gehad,
maar ik denk dat ik zondag ochtend test met mijn mannetje samen....
laat je me weten als je getest hebt en hoe je je voelt.

Voor iedereen heel veel suc6!
En zwangere meiden geniet maar lekker op die roze wolk, ik vind het geweldig voor jullie.

liefs
Dami

Terug
Bovenaan