Juni 2008 stoppers!!!

he meiden

hoe is het met jullie??
ik ben er even snel ga zo koken voor me schoonvader en moeder dus ben dan druk druk in de keuken haha morgen ben ik er pas 's avonds man lief heeft een rugby weddstrijd en ik moet wel aanmoedigen natuurlijk..

@chris balen meid voor je hoop dat die RDtjes weg blijven he en anders kop op door naar de volgende ronde voelde me donderdag ook zo down had het ook zo gehoopt maar nu denk ik maar steeds we gaan er weer voor..

@MISSX ja was super gezellig en erg lekker had het wel even nodig en man lief was een dag weg naar duitsland voor zijn werk en was ook wel eens lekker om met paps en mams alleen te zijn..

nou meiden fijne avond..

spreek jullie snel
liefs bion

Hoi meiden

Vandaag eindelijk een test gekocht, van Predictor. Deze was het goedkoopst, maar ik vond het wel een bekende naam. Mocht ik nog vaker testen nodig hebben (wat ik niet hoop),   dan zal ik ze ook eens op sensitest.nl bestellen. Als ik dat nu had gedaan, zou ik pas woensdag kunnen testen. Zal het er straks nog eens met m'n mannetje over hebben of we morgen gaan testen. Toen ik de test gekocht had, ging hij opeens heel lief tegen me doen. Wie weet is hij toch ook wel nieuwsgierig.

@MissX: Ik werk met kinderen met leerproblemen. Weet jij al welke kant je op wilt? Jezelf aanbieden op onderwijssites kan ook goed zijn. Ik heb dat ook gedaan en ben toen wel een aantal keer benaderd en heb er een invalbaan van een half jaar aan overgehouden toen ik net een paar maanden afgestudeerd was. Succes!

X Puk

He girls,

Nou heb nog steeds geen rd'tjes, snap er niks van...
Vanochtend toen ik wakker werdt dacht ik, nu ga ik testen, zo gezegd zo gedaan,
ik heb de vorige keer clearblue  gebruikt, deze is trouwens super handig.
Vandaag had ik een predictor (ik ahd namelijk gehoord dat deze eerder postitief uitslaat),
Ik heb de test met mijn nog slaperige kop voor het werk snel gedaan, maar ten eerste had ik het staafje al te lang in de urine gehouden en daarna heb ik de test rechtop laten staan (dacht dat ik dat gelezen had.... was dus niet zo, hij moest gewoon zoals alle andere testen plat liggen). Dus na 3 minuten nog niks te zien, daarna plat gelegd en toen kleurde alleen het controle streepje, dus uitslag: niet zwanger.

Nu ga ik ervan uit dat de test zijn werk niet goed heeft kunnen doen, maar ja...
Ik denk dat ik morgen maar fatsoenlijk test met mijn mannetje erbij en dan met clearblue.

Puk, jij ook morgen he... ben benieuwd.

ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten.

Trouwens de meiden die bovenaan op het wachtbankje staan, hoe gaat het daar mee? Laat even iets weten....

Wie heeft eigenlijk ervaring met ovulatietesten? werk dat echt?

Tot straks

xxx
Dami

Hey hallo,

Ryanne: wat erg voor je meid, het duurt ook al zo lang en het duurt zooo verschrikkelijk lang voordat je die echo hebt. Je mannetje is bijna, bijna thuis.... Heb je wel steun aan iemand of heb je het niemand verteld? Neem daarna wel even de tijd samen, wat de uitslag ook is, dit is niet niks. Denk aan je meid!

Puk en Dami; spannend! Idd zondag is top om te testen, als je in ieder geval even samen bent.
Ik heb trouwens getest met de reguliere testen van www.sensitest.nl en goede ervaring mee. Helemaal fijn omdat je maar een paar seconden hoeft te wachten voor de uitslag! En ze zijn redelijk gevoelig. Ik testte de eerste zwangerschap pas na een week positief. Zolang er geen RD's zijn.....
Dami: haha de test hoeft inderdaad niet op zn kop, hihi! ;-) Als het controlestreepje er wel is dan is het waarschijnlijk wel goed gegaan, maar morgen idd lekker nog n keertje testen!

Ik duim voor jullie!

Groetjes Jannie

NOD :

Christy, 25 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje
Bionda, 21jaar, 12 september, 3e ronde, 1e kindje,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

hoi meiden!!!

@ missX, ik werk meestal 2 weekende per maand en heel af en toe 1x per maand
      als ik dan werk is dat van 7.30 tot 15.30 of van 15.00 tot 23.00
      Bij ons is er altijd 24 per dag iemand aanwezig(dat moet ook echt met deze doelgroep) maar meestal pak ik de dagdiensten in de weekende dat vind ik gewoon
    prettiger.Ik maak buiten mijn werkdiensten ook nog het rooster voor mijn team
    wel een hele klus maar wel een voordeel voor mij

@ dami, heb ook nu de ovulatie testen van sensitest nu in huis,volgens het schematje
      moest ik vandaag beginnen. Een tijdje geleden kreeg ik er ook 1 van een vriendin die had ze niet meer nodig. Kon het eergister toch niet laten en toen rond 8 uur in de avond
      gedaan en toen nog geen 2de streepje( geen LH piek)
      Vanavond weer gedaan rond dezelfde tijd een licht 2de streepje(nog geen LH piek
      Dus volgens mij moet hij binnen een aantal dagen gaan komen.....
      ben benieuwd. ga nu vanaf vandaag dit een aantal dagen achter elkaar herhalen.

Ik heb op dit forum veel verschillende verhalen gehoord over die testen...
de 1 vind hem goed de ander weer niet....dus daar kan je ook geen pijl op trekken.

@   Hoe was he bij de tandarts??? hoop dat je geen pijn meer hebt!!!

X

Hoi Meiden,

Ben ik nog even! Onverwachts bij mijn broer en vriendin op bezoek. Blijf ik ook lekker slapen, dus even een nachtje niet alleen... morgen lekker mijn vriendje weer thuis !!
Ik kon het ook niet voor me houden, dus heb mijn broer en vriendin ingelicht over mijn situatietje... ze wisten niet goed of ze me moesten feliciteren of nog niet...
Ik zei al, ik laat dinsdag wel meer weten...
Mijn gevoel is gewoon heeeeeel dubbel, ene kant kan het verkeerd gaan(waar ik van uit ga), maar je hoort ook wel eens wat verhalen dat het toch goed gaat (toch een beetje hoop). Meestel bij een miskraam heb je toch wel ergens hele erg buikpijn met heel veel bloedverlies?????

Ik heb wel de ovulatietesten van sensitest in huis. 1-tje gebruikt, die was positief. Maar de dag erna werd ik ongesteld dacht ik en 2 dagen later teste ik positief... ik heb ook wel eens gehoord dat ze positief op hcg testen, ik weet het ook niet.
Maar de zwangerschapstesten zijn wel goed   hoor. Ik heb ook gewoon die simpele dipsticks, die doen het prima!

Nou, ben benieuwd hoe het gaat met de testen morgen,   maar zal weinig tijd hebben om langs te komen! In ieder geval succes en ik duim voor jullie

Liefs
Ry

hey meiden was ik weer ff. wel een beetje laat maar ja. we hadden vrienden op bezoek en waren gezellig aan de klets. moet kunnen he?

bij de tandarts was het erg raar. heb namelijk mijn tandvlees ontstoken. hij wilde een foto maken en vroeg of ik misschien zwanger was. ik zei: zou kunnen maar denk het niet.
hij wilde geen risico nemen en dus geen foto maken. heb nu speciale spoelwater en tandpasta gekregen. moet maandag weer terug. hij zei zelfs: zou best kunnen dat je al zwanger bent want dit is een veel voorkomend kwaaltje bij zwangere vrouwen haha.

verder zijn de RDtjes nog niet goed doorgebroken. nog steeds erg donker. heb wel het gevoel dat het ieder moment kan komen, maar afwachten toch maar. wel spannend en raar allemaal.

de meiden die morgen gaan tesetn: veel succes.
kom nog wel even buurten hier om te kijken hoe het is.

liefs Christy

@ Jannie, ik heb even op de site van sensitest zitten kijken, maar welke zwangerschapstesten zijn het beste dan en heb jij ze ook gebruikt?
ze zijn namelijk zo goedkoop dat je je wel afvraagd of ze wel goed zijn?

Liefs Christy

Terug
Bovenaan