Hey meiden!
Ben gisteravond weer een keer wezen stappen en lag om 5 uur in bed, pfff. Voel me nu echt brak, haha! Gewoon nadorst van de wijntjes! Ach ja, lekker genieten nu het nog kan!
Het komt echt zo dichtbij nu! Ik hoop heel erg dat ik weer een mooie cyclus heb van 27/28 dagen zoals de vorige keer. Als dat zo is, word ik volgende week zondag/maandag ongi en dan kunnen we er een weekje later al voor gaan! Joehoe!! Dan heeft het wachten ook lang genoeg geduurd dacht ik zo.
@Biondaatje, lekker uit eten geweest?
@Puk, bedankt voor de info meis!! Ik ga meteen kijken op die sites! Vind het best wel spannend, straks aan het werk. Sowieso het solliciteren al! Ik zou het ook helemaal niet erg vinden om eerst ervaring op te doen in bijv. het onderwijs of als assistent. Ik pak alles aan wat ik pakken kan! Wat doe jij nu voor werk? Sorry, misschien heb je het al wel eens verteld, maar ben het even kwijt .
Bij jou dus nog steeds geen rd'tjes, spannend! Als ze uitblijven, zou ik idd maar eens een test gaan doen! Succes meis!
@Dami, ook nog geen rd'tjes! Meteen laten weten als je getest hebt!
@Chris, hoe is het bij de tandarts gegaan? Hoop dat de pijn nu minder is. Ook shit dat de rd'tjes er waarschijnlijk aankomen. Ook al ben je er niet zo mee bezig, het is toch een teleurstelling denk ik! Ook zo logisch als je het zo graag wilt.
@Liss, zit je werkdag er al op? Vind je het vervelend dat je in het weekend moet werken?
@Ryanne, meis, houd de moed erin! Morgen is je mannetje er gelukkig weer. Probeer toch een beetje van je weekend te genieten!
Nou, ik ga even bankhangen, voel me echt niet helemaal lekker, haha! Eigen schuld...
Liefs, ikke
NOD :
Christy, 25 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar, 5 september 3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar, 11 september, 2e ronde, 1e kindje
Bionda, 21jaar, 12 september, 3e ronde, 1e kindje,