Juni 2008 stoppers!!!

Hey meiden moet even wat van me afschrijven heb namelijk een beetje een rot dag.

ik denk namelijk dat ik door naar de volgende ronde kan want vanmiddag op mijn werk opeens ontzettende hoofdpijn en een beetje bloed sorry (wel donker van kleur) ook nog niet zo veel maar zal vanavond of vannacht wel doorbreken. afwachten dus.

ook heb ik ontzettende kiespijn. al een paar dagen maar hoopte dat het over zou gaan aangezien ik ontzettend bang ben voor de tandarts. nu hou ik het niet meer uit en heb een afspraak voor morgenochtend om 10:00 uur bij de weekend tandarts. ben nu al zenuwachtig. erg he?

jullie allemaal een fijne avond. ga maar eens even een lekkere douche nemen.
liefs Christy

hoi hoi,

@ cris, meis houd de moed erin hoor,kan nog van alles gebeuren...
      Jeetje je zal nu wel super in de stress zitten voor de tandarts,ken het gevoel
      ben ook echt als de dood voor de tandarts  Maar super dat je meteen actie onderneemt en er nog zo snel naar toe gaat!!! Heel veel su6 zo bij de tandarts!!!

@ de rest Hoe is het met julie???

@ desiree, al terug van vakantie? hoe is het meis??

Nou meiden,ben alweer druk aan het werk ga proberen om straks nog even te komen buurten

Fijne dag!

X

Hopje , ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m 30 juli.
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Luxx, 12 - 15 augustus paar daagjes weg!! (ook al honeymoon gehad!)
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie, weekje Spanje in september
Dinah, 19 juli t/m 26 juli
Esther, ik ga niet op vakantie, heb thuis honeymoon gehad!
Lien, vakantie 8-18 augustus
Shanna, geen vakantie meer (ook al op honeymoon geweest)

@ luxX,hoe waren je daagjes?

Hoi Dami

Bij mij ook nog steeds geen RD'tjes. Ook geen klachten eigenlijk. Ik denk dat ik vandaag maar eens langs de drogist ga om een test te halen. Die heb ik namelijk nog steeds niet in huis. Zondag is misschien wel een goede dag om testen omdat je dan niet hoeft te haasten voor je werk. Tenminste mijn man en ik werken van maan- tot vrijdag, weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit. Nou ja, eerst maar eens een test halen (heb er vannacht al over gedroomd; kostte 7500 euro!!!) en dan maar eens met m'n man overleggen.

Liefs Puk

Dami & Puk: spannend! Hoop dat de ongi lekker heeeeeeeel lang wegblijft, een maand of 12 ofzo... ;-)

hoi hoi,

Bijna weekend, nog 1 uurtje werken... gelukkig.

Alles goed?  Met mij wel redelijk. Nog steeds hetzelfde, bloedverlies(met wat donkerslijm), rugpijn en af en toe beetje zeurderige buikpijn.... bah. Ik hou niet van onzekerheid. Gelukkig komt mijn vriend morgen weer terug! En dan dinsdag naar de vk.
Als ik daarvoor niet al een echte miskraam krijg. Ik geloof gewoon niet dat dit goed gaat. Je hoort en leest zoveel verhalen met zulke symptomen waarbij het idd niet goed gaat, dus kan bijna niet anders. En anders kan het alleen maar meevallen.... stiekem hoop je daarop, maar mijn verstand weet beter.

Hoe is het meiden? Spannende tijden voor sommige van jullie!! Succes, wij duimen voor jullie.....

Geniet van jullie weekend!

Liefs
Ry

Hey meiden!

Ben gisteravond weer een keer wezen stappen en lag om 5 uur in bed, pfff. Voel me nu echt brak, haha! Gewoon nadorst van de wijntjes!  Ach ja, lekker genieten nu het nog kan!

Het komt echt zo dichtbij nu! Ik hoop heel erg dat ik weer een mooie cyclus heb van 27/28 dagen zoals de vorige keer. Als dat zo is, word ik volgende week zondag/maandag ongi en dan kunnen we er een weekje later al voor gaan! Joehoe!! Dan heeft het wachten ook lang genoeg geduurd dacht ik zo.

@Biondaatje, lekker uit eten geweest?

@Puk, bedankt voor de info meis!! Ik ga meteen kijken op die sites! Vind het best wel spannend, straks aan het werk. Sowieso het solliciteren al! Ik zou het ook helemaal niet erg vinden om eerst ervaring op te doen in bijv. het onderwijs of als assistent. Ik pak alles aan wat ik pakken kan! Wat doe jij nu voor werk? Sorry, misschien heb je het al wel eens verteld, maar ben het even kwijt .
Bij jou dus nog steeds geen rd'tjes, spannend! Als ze uitblijven, zou ik idd maar eens een test gaan doen! Succes meis!

@Dami, ook nog geen rd'tjes! Meteen laten weten als je getest hebt!

@Chris, hoe is het bij de tandarts gegaan? Hoop dat de pijn nu minder is. Ook shit dat de rd'tjes er waarschijnlijk aankomen. Ook al ben je er niet zo mee bezig, het is toch een teleurstelling denk ik! Ook zo logisch als je het zo graag wilt.

@Liss, zit je werkdag er al op? Vind je het vervelend dat je in het weekend moet werken?

@Ryanne, meis, houd de moed erin! Morgen is je mannetje er gelukkig weer. Probeer toch een beetje van je weekend te genieten!

Nou, ik ga even bankhangen, voel me echt niet helemaal lekker, haha! Eigen schuld...

Liefs, ikke

NOD :

Christy, 25 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje
Bionda, 21jaar, 12 september, 3e ronde, 1e kindje,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

Hey Dami en Puk,

Dat wordt echt spannend morgen! Zondag is inderdaad een goede dag om te testen. Als het positief is kun je lekker de hele dag ervan genieten zonder dat je wordt opgeslokt door je werk of iets anders.

Ik hoop echt voor jullie dat het raak is!

Gaan jullie ook voor de digitale test van Clear Blue?

Veel succes!

Liefs,
Judith

Terug
Bovenaan