A
Anoniem
Guest
hey
@Essie: Goh wat balen zeg!! Herken het alleen erg goed. Voelde me de vorige ronde net zo! D8 ook aan alles te voelen dat ik zwanger was. Het was dan wel de eerste ronde en het kon van alles betekenen maar ik d8 mn lichaam redelijk goed te kennen.
Vervelend als dat niet zo blijkt te zijn. Gelukkig was ik de dag erna direct ongesteld.
Dus had ik een nette cyclus van 29 dagen.
Deze ronde, de 2e ronde ben ik er veel minder mee bezig. Ben hier ook niet zo heel veel meer online. Merk dat het wel beter voor me is. Niet dat mn wens minder is geworden maar alles wat ik doe en denk gaat niet meer over zwanger worden. Dat geeft me veel meer rust. Heb jij dat ook?
Mn NOD is de 20e. Alleen zegt mn gevoel nu dat het deze ronde niet raak is.
Ik voel nu aan niks dat ik zwanger zou moeten zijn behalve dan dat ik sinds vorige week al weer enorm pijnlijke borsten heb. Had ik de vorige ronde ook en dat betekende 8eraf ook niet dat ik zwanger was. Wel dat ik mn eisprong had en ongesteld ging worden.
We zullen zien.
@ Ryanne.. Heb je al een test gedaan?
Spannend hoor! Hou je ons op de hoogte?
@ Miss: Vervelend zeg dat je zo vaak last van hoofdpijn hebt!
Misschien dat je lichaam toch heftig na reageert van het stoppen met de pil?
Of door het schrijven van je scriptie? Want dat vraagt wel veel energie en concentratie.
Hoop dat er wat uitkomt bij de huisarts en als assertief zijn niet helpt dan ga je toch gewoon over op aggressief? Haha
@Sabien. Hoe gaat het ermee? Ben je inmiddels al ongesteld? Hoop het zo voor je!!
Nou aan alle anderen hier gaat alles goed hoor. Vanmiddag weer werken.
Volgende week mn NOD. Verwacht er eigenlijk niet te veel van.
Voel namelijk aan niks dat ik zwanger zou moeten zijn.
Heb wel weer pijnlijke borsten maar dat had ik de vorige ronde ook...
We zullen zien.
Dikke kus Janien
@Essie: Goh wat balen zeg!! Herken het alleen erg goed. Voelde me de vorige ronde net zo! D8 ook aan alles te voelen dat ik zwanger was. Het was dan wel de eerste ronde en het kon van alles betekenen maar ik d8 mn lichaam redelijk goed te kennen.
Vervelend als dat niet zo blijkt te zijn. Gelukkig was ik de dag erna direct ongesteld.
Dus had ik een nette cyclus van 29 dagen.
Deze ronde, de 2e ronde ben ik er veel minder mee bezig. Ben hier ook niet zo heel veel meer online. Merk dat het wel beter voor me is. Niet dat mn wens minder is geworden maar alles wat ik doe en denk gaat niet meer over zwanger worden. Dat geeft me veel meer rust. Heb jij dat ook?
Mn NOD is de 20e. Alleen zegt mn gevoel nu dat het deze ronde niet raak is.
Ik voel nu aan niks dat ik zwanger zou moeten zijn behalve dan dat ik sinds vorige week al weer enorm pijnlijke borsten heb. Had ik de vorige ronde ook en dat betekende 8eraf ook niet dat ik zwanger was. Wel dat ik mn eisprong had en ongesteld ging worden.
We zullen zien.
@ Ryanne.. Heb je al een test gedaan?
Spannend hoor! Hou je ons op de hoogte?
@ Miss: Vervelend zeg dat je zo vaak last van hoofdpijn hebt!
Misschien dat je lichaam toch heftig na reageert van het stoppen met de pil?
Of door het schrijven van je scriptie? Want dat vraagt wel veel energie en concentratie.
Hoop dat er wat uitkomt bij de huisarts en als assertief zijn niet helpt dan ga je toch gewoon over op aggressief? Haha
@Sabien. Hoe gaat het ermee? Ben je inmiddels al ongesteld? Hoop het zo voor je!!
Nou aan alle anderen hier gaat alles goed hoor. Vanmiddag weer werken.
Volgende week mn NOD. Verwacht er eigenlijk niet te veel van.
Voel namelijk aan niks dat ik zwanger zou moeten zijn.
Heb wel weer pijnlijke borsten maar dat had ik de vorige ronde ook...
We zullen zien.
Dikke kus Janien