Juni 2008 stoppers!!!

hey

@Essie: Goh wat balen zeg!! Herken het alleen erg goed. Voelde me de vorige ronde net zo! D8 ook aan alles te voelen dat ik zwanger was. Het was dan wel de eerste ronde en het kon van alles betekenen maar ik d8 mn lichaam redelijk goed te kennen.
Vervelend als dat niet zo blijkt te zijn. Gelukkig was ik de dag erna direct ongesteld.
Dus had ik een nette cyclus van 29 dagen.
Deze ronde, de 2e ronde ben ik er veel minder mee bezig. Ben hier ook niet zo heel veel meer online. Merk dat het wel beter voor me is. Niet dat mn wens minder is geworden maar alles wat ik doe en denk gaat niet meer over zwanger worden. Dat geeft me veel meer rust. Heb jij dat ook?
Mn NOD is de 20e. Alleen zegt mn gevoel nu dat het deze ronde niet raak is.
Ik voel nu aan niks dat ik zwanger zou moeten zijn behalve dan dat ik sinds vorige week al weer enorm pijnlijke borsten heb. Had ik de vorige ronde ook en dat betekende 8eraf ook niet dat ik zwanger was. Wel dat ik mn eisprong had en ongesteld ging worden.
We zullen zien.

@ Ryanne.. Heb je al een test gedaan?
Spannend hoor! Hou je ons op de hoogte?

@ Miss: Vervelend zeg dat je zo vaak last van hoofdpijn hebt!
Misschien dat je lichaam toch heftig na reageert van het stoppen met de pil?
Of door het schrijven van je scriptie? Want dat vraagt wel veel energie en concentratie.
Hoop dat er wat uitkomt bij de huisarts en als assertief zijn niet helpt dan ga je toch gewoon over op aggressief? Haha

@Sabien. Hoe gaat het ermee? Ben je inmiddels al ongesteld? Hoop het zo voor je!!

Nou aan alle anderen hier gaat alles goed hoor. Vanmiddag weer werken.
Volgende week mn NOD. Verwacht er eigenlijk niet te veel van.
Voel namelijk aan niks dat ik zwanger zou moeten zijn.
Heb wel weer pijnlijke borsten maar dat had ik de vorige ronde ook...
We zullen zien.

Dikke kus Janien

Hoi hoi,

Nou, vanochtend weer getest en wederom positief met wel een redelijk duidelijke streep! Ik ben redelijk blij, maar ook wel zenuwachtig. Gisteravond best veel bloed verloren in vergelijking met de andere dagen... Ik heb vanochtend weer even naar de dokter gebeld (de assistente) en zij zou mij nog even terugbellen met wat ik moet doen. Misschien dat de dokter mij even wil zien en misschien dat ik nog even moet afwachten en over een paar dagen weer moet testen.... Dus dat hoor ik nog.

Verder alles goed. Net mijn 'mannetje' uitgezwaaid. Hij gaat een weekje naar Beijing dus sta ik er alleen voor. Net op zo'n moment als nu. Maar ja, niet altijd alles is te plannen.

Hoe is het met jullie? Ik vind het super dat jullie zo meeleven met mij en uiteraard de anderen. Dit is echt een supermanier om je te kunnen uiten zonder dat meteen iedereen het weet!

Nou meiden, succes weer vandaag. Als ik weer meer weet dan horen jullie het wel weer!

Liefs
Ry

Hey meiden!

Nou, er gaat eindelijk wat gebeuren! Heb het hele verhaal voorgelegd aan de ha. Hij nam me erg serieus. Heb hem verteld dat ik zelf denk dat het niets met stress te maken heeft. Ik ben namelijk op geen enkele manier gestresst. Tuurlijk ben ik druk met m'n scriptie, maar daar ben ik niet elke dag mee bezig en als ik bezig ben dan loopt het lekker. Ik zie er niet tegenop en zit er niet mee in m'n hoofd. Alles loopt op rolletjes. Daarnaast nog m'n werk en het gedoe met m'n schoonzus. Maar ook daar maak ik me geen zorgen over. Op m'n werk gaat het prima en ik ben niet de hele dag bezig met m'n schoonzus. Hij vroeg of het misschien op momenten van ontspanning komt opzetten nadat ik inspannend werk heb verricht, maar ook daar kan ik geen regelmaat in ontdekken. Ik heb hem verteld dat ik al heel erg op m'n houding let, naar de fysio ga en ontspanningsoefeningen doe, maar dat ook dat niets helpt. Uitgelegd wat voor soort hoofdpijn en hoe lang.

Nou, hij heeft dus een ogentest gedaan wat allemaal goed was. Toen bloeddruk gemeten: 140/80, dus vrij hoge bovendruk en redelijk hoge hartslag. Hij vroeg of ik erg gespannen was, maar in tegendeel, was super relaxed! Daarna dus bloed laten prikken op o.a. de schildklier. Hoop toch niet dat daar wat uitkomt! Toevallig is bij mijn moeder twee maanden terug een te snel werkende schildklier ontdekt. Zou het iets erfelijks kunnen zijn? Hoop het niet, heb er ook niet naar gevraagd. Verder moet ik twee weken lang een hoofdpijndagboek bijhouden. Pff, dat doen we dan maar. Ook heb ik een medicijn meegekregen voor als ik hoofdpijn krijg. Als dat nou aanslaat, is het waarschijnlijk een vorm van migraine en dan krijg ik een ander medicijn dat ik preventief kan slikken. Ik hoop stiekem dat dat het is en dat ik er dus eindelijk iets tegen krijg. Heb hem maar wel verteld van onze kinderwens. Of dat kwaad kan met de medicatie? Hij dacht dat we al bezig waren en adviseerde om het nog even uit te stellen. Toen ik vertelde dat we pas over drie weken onveilig gaan vrijen, maakte het gelukkig niet uit. Dit medicijn is alleen voor de aankomende twee weken tot ik terug moet komen. Stel dat ik later dat medicijn tegen migraine krijg, dan denkt hij dat het geen kwaad kan. Ik dacht: 'denken!' ik wil het zeker weten!! Maar goed, dat moeten we tegen die tijd zien. Ik hoop heel erg dat we onze plannen niet hoeven te wijzigen!! Maar goed, zwanger zijn en altijd hoofdpijn hebben is ook geen pretje lijkt me.

Heel verhaal, haha! Ik ga de aankomende twee weken alles dus maar eens goed bijhouden. Vond het wel raar om de huisarts in te lichten over onze kinderwens. Hij kent me al van kleins af aan en kreeg echt het idee dat hij zoiets had van: Oh?! Hij vroeg nog wel of ik al aan het foliumzuur zat, haha! Het enige wat hij verder zei was: "dan ga je het nog druk krijgen!" Echt weer zo'n fijne reactie! Wat moet je daar nou weer mee?

@Jannie, fijn dat het goed met je gaat! Zo te lezen gaan de hormonen flink tekeer in je lichaam, haha!

@Janien, ik hoop heel hard dat het raak is meis! Dat je niets merkt hoeft natuurlijk niets te betekenen!

Nou, ik ga maar eens even met de hond wandelen. Gelukkig schijnt de zon lekker, maar het is toch veel te koud voor augustus!

Liefs, ikke

Wow Ryanne,

Ik ga het toch echt zeggen nu: GEFELICITEERD!!!! Je moet echt wel hoop blijven houden joh! Ik hoop dat je gauw uitsluitsel krijgt over waar dat bloeden nou vandaan komt. Wat balen dat je mannetje nu net weg gaat! Maar goed, de 9 maanden zijn nog niet om, haha! Houd ons op de hoogte he!?

Liefs, ikke

Ryanne: wat naar voor je zeg dat nu je mannetje weg is... Succes ermee! En een streep dus zwanger, maar kan me voorstellen dat het niet goed voelt aangezien je bloed verliest. Hoeveel dagen verlies je al bloed eigenlijk?
Hopelijk krijg je een dezer dagen een echo om te zien of het goed zit, hopelijk verlies je niet nog meer bloed. Hou je taai meis!

Groetjes Jannie

PS: die test zal over een paar dagen / een week ook nog positief zijn, geloof me. Als die hormonen eenmaal in je bloed / urine zitten dan blijft dat aanhouden. Hopelijk dus snel n echo meid! Kop op en blijf hoop houden inderdaad, ik duim voor jue....

Hoi meiden,

Ben ik toch weer even hoor... Dank je wel voor jullie reacties! Het is allemaal niet zo makkelijk nu... Ik zit nu ook echt even in een dippie want ik voel me zo belabberd! En ik begrijp het niet zo. RD-tjes zijn tegen de verwachting in NOG niet doorgebroken. Heb nu wel bruine zooi dus het zou wel ieder moment kunnen doorbreken. MAAR... Had vanmorgen een temp van 37,3 oraal, dus dat is werkelijk 37,8. Dat is wel hoog he? Ik ben niet ziek, heb 3 weken geleden nog griep gehad en voel me nu niet ziek ofzo. Ben wel erg misselijk en zit een beetje in een dip. Ben huilerig maar zit op mijn werk stilletjes te zijn en weet het even niet meer. Heel af en toe voel ik eens een buikkrampje maar meer ook niet. Ik weet het even niet meer geloof ik. Ik wilde het toch even van me af schrijven, voel me een beetje verdrietig maar kan het tegen niemand zeggen en heb er  ook geen reden voor om verdrietig te zijn denk ik. Het lijkt wel of ik een puber ben van 14 die zomaar ineens ergens om kan huilen zonder reden....

Moet weer even verder hier, kijk later weer even rond hier en dan zijn misschien mijn RD-tjes wel doorgebroken....

Liefs, Es  

Hi Ryanne,

Wat balen voor je dat je toch nog een beetje onzekerheid hebt of alles ok is en wat heeeerlijk om een duidelijkere streep te zien! Erg dubbel dus voor jullie... Hoop echt dat je gauw weet hoe, wie, wat, waar, waarom enz enz..

Sterkte meissie!

Hi MissX,

Wat irritant die hoofdpijn.... Mijn man heeft ook heel veel hoofdpijn, wordt ie best wel sjaggerijnig van af en toe, lijkt me ook echt heeeel erg irritant. Hoop dat die medicijnen werken!! Wel goed hoor dat je duidelijk naar je huisarts bent geweest en dat ie het dus blijkbaar ook serieus neemt. Dat is niet altijd zo, haha. Hij had alleen wel wat aardiger mogen reageren wbt je zwangerschapsplannen....

xxx

Terug
Bovenaan