Juni 2008 stoppers!!!

Balen hoor die ongi's... Nieuwe ronde, nieuwe kansen! maar leuk is niet, dat snap ik!

Puk, Damien, Janien en Nicole: sopannedn hoor die wegblijvende NOD's....

Janien: zijn je aderen beter zichtbaar op je borsten / decollete?? Hmm wil je niet gek maken maar das dus echt een zwangerschapskwaaltje.... Ik heb zo'n vermoeden.... Over 2 daagjes weet je het!

Jep over 2 dagen echo, spannend! Heb zondag en gister knallende koppijn gehad, leek wel migraine. Kon geen tv of radio of licht verdragen en heb gister na mijn werk en na het eten alleen maar geslapen. Voel me nu weer beter gelukkig maar denk dat het door de stress komt. Balen hoor door die miskraam ben ik zooo onzeker... :-( Maar ben niet echt bang dat het fout is, maar toch ben ik voorzichtig...

Ryanne: succes meid vandaag, we horen het wel. Hoop op goed nieuws....

Groetjes, Jannie

Goedemorgen!

Nog steeds geen RD'tjes hier. Voel me verder prima. Vandaag komen denk ik m'n Sensitesten met de post. Ik denk dat als ik van het weekend nog niet ongi ben, ik nog een keer ga testen. Maar dat duurt nog even...

@MissX: Veel plezier deze week! Leuk om naar een musical te gaan. Ik ben als laatste naar Les Miserables geweest. Ik duim voor je dat je snel ongi wordt en dan eindelijk ook kan gaan klussen!

@Jannie: Ik heb ook het idee dat m'n aderen op m'n borsten en decollete beter zichtbaar zijn. Ik had volgens mij wel eens eerder een bericht van jou hierover gelezen en toen was er nog weinig te zien. Ik zie dus wel verschil, maar heb geen zere borsten.

Liefs, Puk

goede morgen dames

ik ben lekker aan het werk is niet echt druk..
@missx leuk hoor musical hoop ook dat je snel ongi word.

@jannie dat klinkt echt als migraine ik ben zelf een migraine patient en mijn neuroloog zei kan zijn als je zwanger bent je geen migraine meer hebt laten we dat maar hopen heb nu 1x per week zo'n aanval..

nou meiden ik ga weer even wat schoonmaken ben er straks wel weer..

liefs bion

Hoi hallo!

Ik heb even het lijstje aangepast. Christy stond op 15 augustus, maar dit moet september zijn.

Verder geen nieuws hier.

Balen voor de meiden die ongi zijn geworden. Maar kop op meiden, nieuwe ronde, nieuwe kansen!!! Al zie je dat niet altijd zo zonnig in....

@Sabien: hoe gaat het met je meid?

X hopje

NOD :

Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

Hoi Meiden,

Tja, de zenuwen beginnen nu een beetje te komen... Stiekem heb ik heeeeel erg veel hoop dat het allemaal goed is, maar mijn gevoel zegt van niet. Ik zit nu ook te wachten op nog een testuitslag. Maar toen ik net al even keek was het 2e streepje al veeeeeeeel lichter dan de vorige keer dat ik getest heb.
Ik heb het weekend ook best wel veel bloed verloren, dus het kan ook gewoon bijna niet anders. Alleen behalve rugpijn niet echt ergens last van gehad. Klein beetje buikpijn, beetje zo'n ongi buikpijn... Maar niet van die verhalen dat je hoort heel veel bloed en onwijze krampen of steken ofzo. Dus vandaag nog mijn hoop.
Maar goed, over een paar uurtjes weet ik meer.
Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik niet naar de vk moet bellen. Dat ik veel bloed verloren heb en dat ik denk dat het mis is gegaan. Toen ik een afspraak heb gemaakt vorige week verloor ik al wel bloed... en dat heb ik ook gezegd. Ik weet het niet zo goed. NIet dat ik daar vanmiddag kom en dat ze vinden dat het niet nodig was ofzo....

Al die onzekerheid......................

Hoe is het verder??? Nog nieuwtjes of iets? Ik laat straks in ieder geval wel wat weten....

Liefs
Ry

Hey Ryanne,

wat naar meid, sterkte alvast; begrijp dat je nog niet bent geweest.

Maar neem aan dat je wel een echo krijgt, inwendig dus? Dat is namelijk wel nodig, uitwendig kan pas vanaf een week of 7 geloof ik. en niet alle vk-praktijken hebben een apparaat waar ze inwendige echo's mee kunnen maken. Maar heb je ze ook niet gebeld dat je nog steeds veel bloed verloor en zo lang? Tja kweet het ook niet, maar een beller is sneller zeggen ze, dan heb je duidelijkheid en misschien kunnen ze je vandaag nog doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een inwendige echo.

Een miskraam hoeft niet altijd gepaard te gaan met hevige krampen, kan namelijk zijn dat er nog iets achterlbijft wat dan met een curettage wordt weggehaald. Maar denk daar maar niet aan; eerst duidelijkheid krijgen. Daar ben je wel aan toe.

Meid, hou je taai en we horen het wel.

groetjes Jannie

hey ryanne

wat rot voor je meid..
hoop dat zo alles snel duidelijk is voor je want die onzekerheid is ook niks grrrrrr..
meis veel succes en hoop zo wat positiefs te horen ik duim voor je...

liefs bion

Lieve Ryanne,

Ik denk aan je, en ik duim mijn duimen blauw voor jou!

X hopje

Terug
Bovenaan