Juni 2008 stoppers!!!

hoi meiden,

Dit is niet negatief bedoeld hoor,maar vind wel dat we al erg lang niks horen van de dames op het wachtbankje........
Van Sabien weten we dat ze af en toe komt buurten,omdat zei nog steeds op haar ongie zit te wachten,maar weet ff niet meer hoe het zat met de andere dames jullie??

Is het een idee om ze even eraf te halen??? ze kunnen er natuurlijk zo weer bij!!!
Mischien een ideetje om een kopje erbij te maken voor sabien??

Meiden fijne dag!!!

Hoi Meiden,

Bedankt voor alle lieve reactie.
Heb net een goede daad verricht en heb me aangemeld bij moeders voor moeders.

Liss84, bedankt voor het bijwerken van de administratie.

Chris, Hele fijne dag toegewenst!

MissX, Hoop ook dat ik niet weer zo misselijk wordt als bij de eerste, al ben ik er wel bang voor. Voel met vlagen de misselijkheid voorbij komen en ik ben nog maar net zwanger! Heb het er graag voor over.
Leuk dat jullie nu voor het eggie zijn begonnen. Veel plezier in deze spannende tijd.

Hopje, He meid hoe gaat ie?
Weet niet meer zo goed hoe ik me de eerste weken van mijn eerste zwangerschap voelde, maar nu had ik al zwangerschapskwaaltjes direct nadat ik mijn eisprong heb gehad. Gevoelige borsten, vaak moeten plassen, gevoel van misselijkheid,moe,etc.
Heb toen al tegen mijn vriend gezegd, als ik nu niet zwanger ben dan weet ik het niet meer.
Heb donderdag getest en zaterdag en vandaag (had nog een paar testen liggen) En het streepje wordt steeds duidelijker. Vandaag knalde de tweede streep bijna van de test af. De klachten nemen ook toe, maar het is voor een heel goed doel!
We zijn nu dus 4,5 wkn zwanger.

liefs zonnestraal

Hoi hoi!!

@Biondaa, inderdaad erg fijn dat je mannetje ervoor gekozen heeft thuis te zijn. Voor jou en de kleine fijn!!

@Liss, ben het helemaal met je eens. Is ook niet verkeerd bedoeld, maar ik denk dat ze ergens anders mee kletsen. En ze kunnen er inderdaad zo weer bij gezet worden, is alleen maar gezellig!

NOD
  :

Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal,29 jaar,,2e ronde.uitgeteld op, eind april .2009

hoi hoi,

ook ik snap dat het lijstje is aangepast. het is absoluut niet verkeerd bedoeld maar moet zeggen dat ik nu langzaam aan alle namen begin te kennen hier en weet eigenlijk niet wie de meiden op het wachtbankje zijn???

dus snap dat jullie ze eraf hebben gehaald. ze kunnen er altijd weer op toch???

groetjes Christy

Hey meiden, Hey Zonnestraal,

Je vroeg hoe het ging, nou alles goed hier hoor. Heb alleen het idee dat ik vorige week woensdag of donderdag mijn eisprong heb gehad. En sinds vanmorgen heb ik gevoelige borsten. Het is een soort van branderig gevoel en als ik ze aanraak zijn ze best wel gevoelig. Ze doen niet zeer of zo, maar ik voel het erg goed. (lekker duidelijk hè) Ik vraag mij af of het nu al een zwangerschapskwaaltje zou kunnen zijn. Tuurlijk hoop ik het van harte, maar wil mezelf geen valse hoop geven.

Ik heb ook pas  1 cyclus van 38 dagen gehad, dus weet ook niet goed wanneer mijn NOD nu is. Gelet op de eisprong als het goed is volgende week, maar gelet op de vorige cyclus pas 11 september.

Sorry meiden, ik moest het even kwijt....

X hopje

@chris en missx ja echt fijn dat dit de laatste x is nu hopen dat er straks een mooi wonder bij komt dan zijn we gelukkig

hoi meiden!!

@ hopje, meis ik snap je onzekerheid!! het is natuurlijk ook mogelijk dat je deze maand een kortere cyclus hebt!!
Je hoort namelijk ook wel dat een cyclus de 1ste 3 maanden langer kan zijn ivm gestopt met de pil....
Ook heb ik weleens gehoord als je er zoveel mee bezig bent in je hoofd dat dat ook je cyclus dagen kan beinvloeden.
Laat het gewoon een beetje op je afkomen(weet dat het heel moeilijk is) maar proberen kan geen kwaad.
Ik was er vorige maand ook zoveeel mee bezig dat ik er zowat gek van werd
Deze maand gaat me prima af gelukkig ben er met me hoofd stukke minder mee bezig.

Maar praat hier lekker van je af!!!! doen we allemaal toch.

X

Hey meiden.

Ja Chris ben het idd eens dat je nu bijna iedereen kent en die meiden op het wachtbankje kan ik me niet meer herrineren.
Als ze weer mee willen kletsen kan dat altijd.

Hopje het zou idd best kunnen dat je cyclus nu weer wat korter is.
Je lichaam moet toch wennen. Bij de een is dat anders dan bij de ander.
Ik had er verder geen last van wat betreft mn cyclus.
Wel had ik net als jou week na mn eisprong last van mn borsten heel erg pijnlijk.
Bij mij was dat beide keren omdat ik ongesteld moest worden. Voor het stoppen met de pil had ik dit ook dus was niks nieuws. Is nu alleen wel erger.
Had jij voor dat je met de pil gestopt was ook last van je borsten?
Als het niet zo is dan zou het best een zwangerschapskwaaltje kunnen zijn hoor...

Hier alles verder goed.
Ben niet meer ongesteld. Heerlijk.
Ben nu wel een dag langer ongesteld. Voor het stoppen met de pil altijd 5 dagen nu dus 6. Alleen niet erger dan anders. Gelukkig maar.

Kuss

Terug
Bovenaan