Juni 2008 stoppers!!!

Goedemorgen meiden,

@Liss: de misselijkheid is er nog wel, maar wel een stuk minder. Ook mijn (.)(.) zijn minder gevoelig dan begin van de week. Ik begin er al weer een hard hoofd in te krijgen. Mijn gevoel zegt nu weer dat het niet raak is deze ronde. Maar ik wacht het gewoon af. Morgen lekker dagje Zeeland en volgende week zien we wel weer verder!

@Jannie: lekker uitgerust meid? Doe je goed om op tijd in je bedje te kruipen!

@Christy: Fijne dag vandaag! En in het weekend vertellen hoe je dag is geweest en hoe je jurk eruit ziet hoor! Ben zo benieuwd!!!

@MissX: Helemaal goed opgelost zo! Skieën is leuk hè. Blijven jullie dat doen met een kleintje straks?

Fijne dag allemaal!

X hopje

Goedemorgen!!

Zouden Chris en haar bijna-man elkaar al het 'ja-woord' gegeven hebben?? Lijkt me zo geweldig!

Ik heb vanmorgen weer een afspraak met de ha gemaakt i.v.m. m'n hoofdpijn. Was de afspraak dat ik na twee weken weer even langs moest komen, dus dat doen we dan maar even. Kan er zo om 11.50 uur terecht. Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we niet willen uitstellen. Dus ik ga alleen maar akkoord met medicijnen die niet schadelijk zijn tijdens de zwangerschap. Hoor trouwens ook veel dat zwangere vrouwen minder tot geen migraine hebben, vanwege de hormonen. Daar hopen we dan maar op! Heb ook netjes een hoofdpijndagboek bijgehouden, maar ik kan nog niets ontdekken waar het aan zou kunnen liggen...

@Jannie, apart is dat he, dat je lichaam er zo op voorbereid wordt! Heel mooi. Maar lijkt me wel vervelend als je er voor het plassen telkens uit moet. Voor zo'n kleine zou ik alles over hebben, haha!

@Hopje, kop op meid, hoop blijven houden he!! Je moet niet teveel op je lichaam letten, dat kan je zo voor de gek houden! Probeer lekker afleiding te zoeken (makkelijk praten van me, ik weet het) dan gaat de tijd vast snel voorbij!

Als wij eenmaal een kleintje hebben, denk ik dat we het eerste jaar sowieso niet gaan skien. Pas als de kleine goed kan lopen en rennen, is het denk ik leuk om samen te gaan. Kan hij/zij lekker op de slee!! Wat lijkt me dat geweldig, samen in de sneeuw. Ik denk wel dat we onze kinderen willen leren skien in de toekomst. Ach, we zullen zien!

Nou meiden, ik ga m'n hoofdpijndagboek even uitprinten, haha! Spreek jullie straks.

Kus, ikke

Ik heb te snel geoordeeld geloof ik, want nu ben ik wer flink misselijk. Niet dat ik moet overgeven of zo, maar heb een misselijk geveoel in mijn buik/maag en heb totaal geen honger. Bah.

MissX, je hebt gelijk. Ik moet er niet zo op letten. Al is dat niet altijd even makkelijk. Maar probeer er nuchter onder te blijven en we zien het wel!

Hoe gaat het eigenlijk met je hoofdpijn? Succes bij de HA.

X hopje

Heey Meiden,

Ik ben wederom aan het werk en verveel me...  er is genoeg werk hoor, daar niet van, maar heb geen zin... tja.

Hoe is het met iedereen?
Hier is het nog steeds droog, ik hoop dat christy het ook droog houdt vandaag!
Gisterenavond begon mijn vriend ook ineens over trouwen..... aahhhhhh. In eerste instantie hadden we het altijd over een geregistreerd partnerschap, maar trouwen kwam ineens op. Ik heb altijd gezegd dat ik pas wil trouwen als we echt geld genoeg hebben en een heel groot feest kunnen geven, maar wie weet. Het lijkt me gewoon geweldig om een dag speciaal voor jou te hebben in een mooie jurk...

Ik heb nu een beetje pijn links onderin mijn buik. Zou het mijn ei zijn?? Ik weet het niet. Het is bij mij nu erg twijfelachtig na de mk. Lijkt me zo snel. En we hebben niet zo heel veel geklust, dus misschien wel te weinig dan... Ik weet dat ik heb gezegd dat we het rustig aan doen en dat doen we ook. Maar ik wil zooooo graag....... Dat willen we allemaal.

Hoe lang duurt zo'n eisprong gemiddeld? Ach, misschien heb ik wel gewoon last van mijn darmen, ik weet het ook niet. Ik moet mijn 6 weken termijn gewoon aanhouden, lijkt me het beste.

Nou, ik ga toch maar wat doen.

Liefs mij

Hey Ryanne,

De duur van een eisprong is per vrouw verschillend. Maar die pijn is er wel een teken van waarschijnlijk. Ik had vorige week 2 dagen last van steken in mijn buik en zij. Ik zou als ik jou was vanavond toch maar even lekker klussen. Want waarschijnlijk ben je dan nog precies op tijd. De pijn kan zo maar ineens over zijn en dan is je eisprong voorbij.

Gaat het verder wel goed met je? Was natuurlijk een heftige maand voor jou.

Leuk joh, dat je vriend het ineens over trouwen heeft. Ik ben eind mei getrouwd. Het is echt een geweldige dag om te beleven. Ik raad het iedereen aan! Je laat het ons wel weten hè, als hij je officeel gevragd heeft.

X hopje

Hallo!

Na weer een paar daagjes klussen in ons nieuwe huisje hier weer een berichtje van mij.

Welkom salsadanser! Leuk dat je er bent.

Ik heb deze week mijn eerste afspraak gemaakt bij de verloskundige. Helaas krijg ik nog niet meteen een echo. Bij de vorige zwangerschap was dat wel zo, maar nu heeft een verloskundige spreekuur die niet bevoegd is om echo's te maken. Balen dus, ik had toch wel graag bevestiging 'gezien'.

Jannie: gaan jullie voor de nekplooimeting? De vorige keer hebben we het niet gedaan, maar nu denk ik er anders over. Dit komt omdat een stel in onze vriendengroep er op die manier achter is gekomen dat hun kindje echt ernstig ziek was en de 9 maanden in de baarmoeder niet eens zou overleven. Het is dus ook weggehaald. Nu denk ik: als  we in een vroeg stadium te weten kunt komen of  ons kindje ernstig ziek is dan moeten we dat doen. Als dat hij hen  niet was gebeurd hadden we het waarschijnlijk weer niet gedaan, maar het komt nu zo dichtbij!

Op het moment gaat het goed met me. Ik begin wel weer misselijk te worden in de ochtenden, maar ja. Als ik eenmaal gegeten heb gaat het vrij snel weer over.
Verder een beetje moe alleen. Dus ik mag niet klagen.

Liefs,
Judith (6 weken en 1 dag)

Terug
Bovenaan