Juni 2008 stoppers!!!

Hoi hoi,

@jannie: ik heb niet nog een keer getest, bij de laatste test was het streepje al lichter... dus ik denk dat dat wel goed komt. Vandaar ook die termijn van 6 weken... als ik dan niet ongesteld ben geworden. Afwachten dus... Maar ik voel me gelukkig verder goed.

Missx: iid slim om even te wachten met boeken... Je weet maar nooit ;-) laten we het hopen!

Lekker poffertjes, wij hebben heel slecht friet gegeten.... had geen zin om te koken...

Nou, lekker bankhangen.. het blok begint vanavond weer. altijd leuk om mensen te zien ploeteren! haha.

liefs xxx
ry

Hoi Jannie!

Ik heb het net berekend en m'n NOD is inderdaad 24 september. Er wordt dan uitgegaan van de afgelopen twee cyclussen en er wordt rekening gehouden met 29 dagen. M'n vruchtbaarste dag is dan waarschijnlijk 9 september en m'n eisprong de 10e. Ik zou dan uitgerekend zijn op 3 juni, haha! Vind het zo grappig! Maar heb zelf zo'n gevoel dat het niet meteen raak is.

Fijn dat het goed met je gaat, ondanks die buikpijn. Tis voor een goed doel laten we maar zeggen, haha!! Lekker relaxen vanaaf meis!

Fijne avond allemaal!!

Liefs, ikke

Goedenavond!

Miss: Oostenrijk is echt leuk om heen te  gaan.
Wij zijn afgelopen winter naar Kaprun geweest.
Echt prachtig ski gebied. Zowel voor de blauwe, rode als voor de zwarte piste.
Dus als je nog naar Oostenrijk wilt is dit wel een aanrader hoor.

Voor de rest gaat alles goed hoor.
Heb het enorm druk met van alles en nog wat.
Helemaal in mn sas met de voortuin ben druk bezig alle tegels eruit te halen, geniet ik echt van lekker buiten bezig zijn.
Dus heb genoeg te doen en ben dan ook niet zo heel erg bezig met het zwanger raken.
Gelukkig maar.

Ga nu even douchen. Fijne avond nog allemaal.

Hallo Meiden

Welkom salsadanser, ik ben ook net hier. Bevalt erg goed alllemaal erg vriendelijk en goeie tips. Heel leuk dus! Ik heb afgelopen maand voor het eerst mijn eisprong gevoeld, steken links onderin mijn buik. Ook had ik hoofdpijn maar dat kan toeval zijn! Even deze maand afwachten! Eerste ronde is mislukt maar op naar ronde twee.

Chris veeeeel plezier morgen

Hopje: Jeeeee wat spannend klink wel allemaal erg zwanger, en wat knapdat je zo lang kunt wachten met testen!

Missx veel succes de eerste keer!

Nog bedankt voor de uitleg van de ovulatietesten, ik wacht nog een paar weken met het te gebruiken. Ben eigenlijk nu al veel teveel bezig met zwanger worden. Ik kan als ik mezelf niet een stop toeleg er de hele dag mee bezig zijn, Dit forum is dus wel goed voor mij, alles van mij af schrijven.
Is het trouwen waar dat je in je vruchtbare week om de dag moet klussen???

Nou ga nog even een wijntje drinken ( nu mag het nog)

xx

@Janien, ik hoor idd van meer mensen dat Kaprun erg leuk is! Ik ben zelf twee keer in Kaltenbanch geweest. Vond het daar ook erg mooi. Je kunt dan helemaal naar Hochfugen, mooi! Vind Oostenrijk altijd sowieso gezelliger dan Frankrijk. Maar vind de brede pistes van Frankrijk weer fijner.

@Rianne, volgens mij klopt het dat je het beste om de dag kunt klussen dan ja! Vind het wel een raar idee, denk dat wij er als we zin hebben maar gewoon elke dag voor gaan, haha! Ach ja, als je er maar niet teveel mee bezig gaat lijkt mij. Het moet wel leuk blijven en niet te verplicht. Wij hebben afgesproken dat we het niet doen als een van ons twee geen zin heeft of moe is. Maar eigenlijk komt dat nooit voor, haha! Denk dat we gewoon net zo doen als anders. Soms een paar dagen achter elkaar, dan een paar dagen niet, gewoon wanneer wij de behoefte hebben dus.

Nou meiden, ik ga lekker slapen.

Chris, nogmaals een hele fijne en mooie dag morgen gewenst!!

hey meiden,

was ik nog gauw even, bedankt voor alle lieve wensen. erg leuk. het is nu 2 uur en ben bij mijn ouders, ga zo nog even proberen een paar uurtjes te slapen. 7 uur gaat de wekker.

ben nog niet echt zenuwachtig. we zijn nog zo druk geweest de afgelopen dagen. zenuwen zullen vannacht wel komen. we hebben er in ieder geval enorm veel zin in.

van het weekend kom ik hier wel weer even kijken. zal jullie dan verslag doen.
oh ja, iemand vroeg hoe mijn jurk eruit ziet.....
dat zal ik van het weekend vertellen, mijn mannetje weet dat ik op dit forum zit. hij zal het nog maar even stieken lezen haha. doet ie niet maar toch....

tot snel meiden.
liefs van Christy

Goedemorgen,

Christy: je leest dit wellicht niet meer maar have fun 2day! Wordt vast n prachtige dag!!!

MissX: wij gaan meestal ook naar Oostenrijk, al moet ik wel zeggen dat de pistes in Frankrijk een stuk breder en fijner zijn. Ischgl, Obertauern en  Saalbach Hinterglemm zijn aanraders!
Hey spannend je ei over een tijdje! En dan de gouden tip: na het klussen even blijven liggen met de beentjes omhoog! ;-)

Hier alles ok. Ben nog steeds moe al sliep ik 21uur al! Lekker in bad geweest met maskertje en daarna met boek naar bed. Ben er wel 4 keer uit geweest om te plassen, ongelofelijk! Houd er rekening mee, drink na het eten niet zo veel meer. Snap dus niet waar t vandaan komt. Schijnt door de natuur geregeld te zijn dat je nu al gaat wennen aan gebroken nachten! Vind dat allemaal zooo bijzonder!

Fijne dag allemaal!

goedemorgen meiden!!

Zou cris haar jurk al aanhebben

@ hopje, meis hoe is het met je misselijkheid???

Hier weinig verder te melden....
Vandaag even wat zonnebrand spulletjes kopen voor de vakantie.
mijn zusje komt op visite
Die past ook op ons huis en kat tijdens de vakantie

meiden fijne dag
ga even ATWT kijken

Terug
Bovenaan