Hoi hoi!!!
@Chris, inderdaad, mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik je voor morgen een prachtige dag toe! Hoop dat het de (tot nu toe) mooiste dag van jullie leven wordt! Geniet er lekker van meis!
@Hopje, denk dat je helemaal gelijk hebt hoor! We hebben besloten dat we wachten met boeken tot eind september. Als het de eerste ronde raak is, dan gaan we niet, want dan zou ik al ongeveer 5 maanden zijn als we gaan. Het is zo dat we meestal naar Frankrijk gaan en daar is het best hoog als je mooi wilt skien. Ook durf ik het dan niet meer aan i.v.m. vallen. Mocht het niet meteen raak zijn, dan boeken we gewoon. Ik kijk dan op dat moment wel (mocht ik toch zwanger zijn) of ik idd echt ga skien of lekker ga wandelen/shoppen en van het mooie weer ga genieten. Het dorpje is inderdaad maar op 1650 meter hoogte, dus dat is goed te doen dan. Het zou idd zonde zijn om een mooie vakantie te laten schieten terwijl niets zeker is!
Wat klinkt het spannend zeg, die kwaaltjes!! Als je het zo leest, zou je echt denken dat het raak is!! Ik voor je!!!
@Liss, wat leuk dat je moeder dat nog weet van haar zwangerschap! Niet iedere vrouw merkt idd wat. Ik hoor van veel vrouwen om me heen dat de test hun enige aanwijzing was dat ze zwanger waren!! Ook voor jou ik!!
@Ryanne, goed dat je die afspraak met je vriend gemaakt hebt! Is idd lastig om nu te peilen wanneer je volgende ongi is...Fijn dat het goed met je gaat meis!
We gaan lekker poffertjes eten nu, hoezo ongezond? Hmmm!!!!
Liefs, ikke