Juni 2008 stoppers!!!

hey hopje,

Je zei toch dat je laatst je eisprong had gevoeld en dat dan je nod 2 of 3 sept zou zijn toch???
Klinkt echt wel als zwangerschapskwaal!!!! ben aan het

liefs

Hey Liss,

Heb vorige week woensdag en donderdag last gehad van steken. Dus was toen mijn eisprong vermoed ik. Maar dat is vandaag dus pas krap  1 week geleden. Kun je zo snel al kwaaltjes krijgen dan?

X hopje

@Liss: hoe voel jij je trouwens? Jouw NOD is toch ook volgende week?

X hopje

@ hopje, denk dat dat ook heel erg verschilt per vrouw met de kwaaltjes...
      je ongi komt toch meestal 2 weken naar je eisprong en ik heb toch best veel gelezen hier op het forum dat de kwaaltjes 1 week na de eisprong kunnen beginnen....
En bij sommige weer helemaal niks.....wat zit ons lichaam toch vreemd in elkaar vind je niet

Ik heb zelf op het moment echt helemaal geen klachten,maar kan nog komen natuurlijk
afgelopen 2 maanden begonnen me ongi klachten ook een week van te voren,probeer me   lekker te focussen op me vakantie nu(maar heb stiekum wel kriebels hoor)
Vooral ik nu gister van me moeder heb gehoord toen zei zwanger was van mij,van te voren helemaal geen klachten had(pas vanaf de 7de week) en alleen moeheid heel heftig
Ik wil niet zeggen dat dat dan bij mij ook moet gebeuren,maar kwa ongi,cyclus lijken wij precies op elkaar....

Ik moet nu even weg, ben er vanavond weer even
Als die misselijkheid zo aanhoud zou ik toch komende week ff een testje doen meis
dan ben je wel mischien van die onzekerheid af

Hoi Meiden!

@salsadanser: welkom hier. je kan hier lekker van je af schrijven en je 'ei' kwijt, omdat je het grote nieuws toch meestal met z'n 2-en houdt!

@Chris: heel veel plezier morgen! Geniet van je dag! Ik zal duimen voor goed weer! Ben je al zenuwachtig? Ik ben benieuwd hoe je er uit ziet....!

@hopje: jeetje... spannend! Heb je nog geen neigingingen om al een test te doen? Ik denk niet dat ik zou kunnen wachten. Ik hoop voor je dat het raak is!

@jannie: leuk dat je zo'n leuke echo hebt gehad! 18 september is het zo!

@bionda: nog even alleen en dan is je mannetje er weer! Gelukkig. Ik vond het ook maar niks toen mijn vriend er niet was, was blij toen hij weer thuis was. Hopen dat hij op tijd thuis is voor je ei!

@missx: deze maand voor het echie.... spannend! Ik hoop ook dat het meteen raak is. En lekker dat je een regelmatige cyclus hebt. Weet je wel waar je aan toe bent!

@de rest: hoe is het? Nog nieuwtjes?

Hier alles rustig. Geen nieuws eigenlijk. Heb afgesproken met mijzelf en mijn vriend, dat als ik afgelopen vrijdag over 6 weken(snappen jullie hem?? haha) dat ik dan als ik niet ongi ben geworden in de tussentijd een test ga doen.
We klussen redelijk regelmatig en ik heb nu geen idee wanneer mijn eisprong is... wel vervelend. Dus vind dan 6 weken een mooie termijn.... we zien het wel.

Nou, ik ga nog snel even een boterhammetje eten en dan weer aan het werk :-(

Fijne dag vandaag!

Liefs xxx
mij

Hey Ryanne,

Nee, ik heb nog geen test neigingen. Ik ga minstens wachten tot 11 september. Dan heb ik de 38 dagen cyclus van de vorige keer aangehouden en zou ik vanaf de 11e dus officieel overtijd zijn. Tot die tijd probeer ik er zo weinig mogelijk aan te denken, wil mezelf er niet gek meemaken.

Hoe gaat het met jou? Alles weer een beetje bezonken? Ik neem mijn petje voor je af meid!

X hopje

Hoi hoi!!!

@Chris, inderdaad, mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik je voor morgen een prachtige dag toe! Hoop dat het de (tot nu toe) mooiste dag van jullie leven wordt! Geniet er lekker van meis!

@Hopje, denk dat je helemaal gelijk hebt hoor! We hebben besloten dat we wachten met boeken tot eind september. Als het de eerste ronde raak is, dan gaan we niet, want dan zou ik al ongeveer 5 maanden zijn als we gaan. Het is zo dat we meestal naar Frankrijk gaan en daar is het best hoog als je mooi wilt skien. Ook durf ik het dan niet meer aan i.v.m. vallen. Mocht het niet meteen raak zijn, dan boeken we gewoon. Ik kijk dan op dat moment wel (mocht ik toch zwanger zijn) of ik idd echt ga skien of lekker ga wandelen/shoppen en van het mooie weer ga genieten. Het dorpje is inderdaad maar op 1650 meter hoogte, dus dat is goed te doen dan. Het zou idd zonde zijn om een mooie vakantie te laten schieten terwijl niets zeker is!
Wat klinkt het spannend zeg, die kwaaltjes!! Als je het zo leest, zou je echt denken dat het raak is!! Ik  voor je!!!

@Liss, wat leuk dat je moeder dat nog weet van haar zwangerschap! Niet iedere vrouw merkt idd wat. Ik hoor van veel vrouwen om me heen dat de test hun enige aanwijzing was dat ze zwanger waren!! Ook voor jou  ik!!

@Ryanne, goed dat je die afspraak met je vriend gemaakt hebt! Is idd lastig om nu te peilen wanneer je volgende ongi is...Fijn dat het goed met je gaat meis!

We gaan lekker poffertjes eten nu, hoezo ongezond? Hmmm!!!!

Liefs, ikke

Poffertjes, jammie.... :p
Ja slim hoor MissX om evt eind sept te boeken!
Had je je cyclussen nog ingevoerd op die site? Wanneer heb je je ei en NOD volgens hen?

Hopje: spannend!!!! Ik heb gelezen en gehoord dat je een week na bevruchting al iets kunt voelen, is dat het geval? Hoop het voor je! Bij mij kwamen de eerste tekenen 10 dagen na mijn ei / na bevruchting. Werden alleen maar meer kwaaltjes...

Ryanne: heb je al n keer een test gedaan om te kijken of HCG uit je lijf is? Is wel n aanrader zodat je bij de volgende keer weet of je je zwangerschapstest kan vertrouwen.
Gaat dus goed met je; fijn!

Ik ga lekker in bad zometeen met n maskertje en dan naar bed. Ben kapot en barst van de buikpijn. Is n goed teken, is mn baarmoeder die groeit. Maar tis net alsof ik mega ongesteld ben en een nacht niet geslapen heb... aj... ;-)

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan