Juni 2008 stoppers!!!

He meiden,

Ben ik ook weer even, heel even van mijn werk.
Ik kreeg net een telefoontje van de assistente. Ik moet nog steeds even afwachten. Omdat het bruinig bloed is, denken ze dat het er misschien bij hoort. Maar ik moet niks uitsluiten. Ik moet het tot het eind van de week aanzien....... dus wederom wachten.
Ieder pijntje of dingetje voel ik nu..... heel irritant.

@ Essie: kop op meid! Balen dat je je zo verdrietig voelt, maar meer dan afwachten kun je helaas niet doen. Hier kun je gelukkig lekker alles  van je afschrijven.... en is er altijd iemand met een luisterend oog, uhhh oor! Haha. Sterkte meid.

Liefs
Ry

Ho Ho meisjes,

Niet zo snel schrijven allemaal hoor! Dan hou ik het niet meer bij....hahahahaha..... Om één of andere reden kom ik thuis niet meer op het forum "acces denied", kweenie wat het is........

@ Ryanne: joh, wat vervelend toch die onzekerheid! Hopen maar dat het snel stopt dat bloeden en dat je kan gaan genieten van je zwangerschap! Toch hoor je wel vaker dat vrouwen nog een volledige menstruatie krijgen de eerste maand van de zwangerschap. Hopen dat dit bij jou ook zo is!

@MissX:   wat balen van die hoofdpijn, zeg! Ik heb zelf last van migraine dus ik weet hoe vervelend het is als je er last van hebt! Hopen dat ze snel wat vinden.

@ Essie: ook al in onzekerheid, wat een toestanden toch allemaal! Kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Probeer er maar niet te veel aan te denken, ook al is dat makkelijk gezegd! Ga wat leuks doen vanmiddag met een vriendin ofzo...lekker uit eten.

Met mij gaat het goed, ik moet nog 8 dagen wachten tot de NOD en dat duurt me maar te lang zeg!
Volgens de calculator van Babybrabbel zou ik zondag mijn innesteling hebben gehad als ik zwanger ben ik had ook een klein beetje bloed in mijn urine en ik heb al weer een paar dagen een supergespannen buik.
Word er helemaal zenuwachtig van hoor! Kan het niet alvast een week later zijn?

-X-
Syl

He ladies

hier ben ik ik heb vandaag mijn NOD ipv gister heb verkeerd berekend ik ben nog niet ongi. Heb wel zaterdag ochtend getest en die zei negatief. We wachten af als we woensdag nog geen ongi hebben dan ga ik weer testen. Normaal word ik einde van de dag of anders de avond ongi. Hier nog geen klachten wel een zeurderige pijn in mijn buik maar denk dat ik weer een blaasontsteking heb. Dus vanavond even afwachten. Ik kan vanvond niet online komen mijn  manneke is jarig du we vieren feest.

groetjes ramona

Hey Ramona,

Leuk dat je hier weer mee kletst. Spannend meid! Heb je verder geen klachten/ kwaaltjes? Ik duim voor je! En gefeliciteerd met je mannetje! Veel plezier vanavond!

X hopje

Hoi hopje,

Ik heb zere (.)(.) en ben verschrikkelijk moe kan elk moment in slaap vallen. maar ja kan ook allebei van de ongi komen. Ik haat dat die dingen voor elk (zwanger en ongi) kunnen zijn.

Ramona

Hey meiden,

Ik sluit me bij Syl aan, wat wordt er veel geschreven he! Ik kan helaas niet onder het werk kijken. Misschien maar beter ook anders zit ik de hele dag op het forum haha!  

@Esher, ik had ook al een tweede test gedaan die negatief is, dus het kan echt niet. Heb ook een hele zere buik, en opgezet... die RD-tjes mogen van mij wel hoor, nieuwe ronde nieuwe kansen! En voor de zekerheid lekker doorklussen, ook geen problemen mee. Hoe is het met jou?

Even een vraagje tussendoor:  weet iemand iets over de negatieve gevolgen van het gebruik van glijmiddel als je zwanger wil worden? Heb gelezen dat het de kwaliteit van het sperma kan beinvloeden. Ik vind het zelf wel fijn om het te gebruiken, of tenminste, dat ik het veilig kan gebruiken als het nodig is!

Groetjes

ha lieve meiden!

Ramona, wat spannend voor je zeg! Hoop voor je dat het raak is... Ik duim!

Shanna, in sommige glijmiddelen zit zaaddoodende zooi, het zou op de verpakking of gebruiksaanwijzing moeten staan lijkt mij! Ik heb het zelf nog nooit gebruikt maar 10 jaar geleden werkte ik bij een drogist als bijbaantje en ik kan me zoiets herinneren, maar weet niet of dat nog actueel is.

even een esther update: mijn rd-tjes zijn eindelijk goed doorgebroken. voel me opgelucht en niet meer zo down gelukkig! Op naar de volgende ronde!

Dank jullie nogmaals voor jullie luisterend oog!!

Succes weer en tot gauw!!!

xxx Esther

Hoi Dames,

Jeetje wat leuk om zo met z'n alle te kletsen over onze kinderwens...
Ik ben Damienne, 23 jaar en mijn vriend (lees: aanstaande, want we gaan over 6 weken trouwen) is 26. We zijn sinds juni gestopt met de pil en eerst een maandje 'veilig' gedaan, vanwege het opgang komen van de eerste cyclus etc.

Deze maand voor het eerst 'geklust', mijn vorige cyclus was 31 dgn, ben nu op dag 28. Voel me sinds 5 dagen anders dan normaal, gek gevoel in mijn onderbuik alsof ik ongi moet worden....
Tevens een erg 'gelukkig' en 'verliefd' gevoel.  En sinds vandaag redelijk veel witvloed..... wie heeft ervaring met deze kwaaltjes? verder maar gewoon afwachten tot donderdag, jeetje wat duurt dat lang, zaterdag al een test  gedaan, negatief... veel te vroeg natuurlijk...  Misschien zit het allemaal wel tussen de oren, wie weet...

liefs  
Dami  

Terug
Bovenaan