Juni 2008 stoppers!!!

Hey ladies,

Hier alles ok, beetje slecht geslapen dus voel me erg belabberd. Als de consulente van Moeders voor Moeder vanavond weg is, dan duik ik mn mandje in! ;-)

Ramona: spannend zeg.. Ja gespannen borsten en afscheiding zijn wel tekenen van maar kan ook tekenen van ongi zijn..
spannend voor iedereen die aan t wachten is!

Nog 9 dagen en dan mogen we voor de echo! Veel zin in maar ook erg spannend!!
Ryanne: hoe is het met je? Trek je het allemaal nog?

gr Jannie

Hier ben ik weer nog steeds geen rd-tjes en ook geen last ervan. Heb wel een zere onderrug maar dat heb ik al een dikke week dus kan van de blaasontstekening zijn. Zal morgen mijn plasje ff laten checken, voor de rest nog steeds gevoelige (.)(.) en met vlagen misselijk. Maar ja verder nog niet aan denken je lichaam kan je voor de gek houden.Morgenvroeg testen en dan weten we meer.

groetjes ramona

goeiemorgen meiden!!!

Hopje , ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m 30 juli.
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Luxx, 12 - 15 augustus paar daagjes weg!! (ook al honeymoon gehad!)
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie, weekje Spanje in september
Dinah, 19 juli t/m 26 juli
Esther, ik ga niet op vakantie, heb thuis honeymoon gehad!
Lien, vakantie 8-18 augustus
Shanna, geen vakantie meer (ook al op honeymoon geweest)

@ luxx, als je dit nog leest fijne dagen!!!!

@ puk, hoe was je vakantie??? morgen je nod he spannend....

Gaan de nieuwe meiden nog op vakantie???

X

Goedemorgen(nog net) Allemaal,

Hoe is het met iedereen?
Essie, jammer dat de rd-tjes zijn gekomen, maar nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent. En nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Met mij gaat het goed. Vannacht onrustig geslapen, helemaal alleen in ons bed. Ik zat te wachten op het 'ik ben veilig geland' smsje van mijn vriend en onbewust ging mijn wekker toen dat zo'n beetje moest zijn. Maar ik heb het smsje gelukkig gekregen!

Vanochtend ging ik naar de wc en weer best wat bloed erbij. Dus ik heb naar een verloskundige gebeld en die zegt ook dat het nog erg vroeg is om er wat van te zeggen, maar volgende week dinsdag krijg ik een eerste termijnecho!!! Als het allemaal goed is kunnen we dan ook misschien al het hartje zien kloppen! Gelukkig is mijn vriend dan weer terug, kunnen we lekker samen gaan! SPANNEND!

Dus nog een weekje wachten.

Nou, ik heb lekker vrij vandaag, dus kom straks nog wel een keertje langs!

Liefs
Ry

Hey meiden!!

@Esther, toch ongi geworden. Kan me voorstellen dat je er flink van baalt, maar die onzekerheid is ook niet alles. Op naar de volgende ronde! Ik ga heel hard duimen meis!

@Ryanne, pff, nog langer wachten nu. Hou je het nog vol? Wat een onzekerheid zo he?! Als je het niet meer trekt zou ik gewoon naar de ha bellen en vragen of ze niet een bloedtest ofzo mogen doen. Of een echo bij een vk? Weet het ook niet hoor, maar dit is zeker niet prettig!

@Sylvia, heb jij een medicijn tegen de migraine? Iets wat je preventief slikt of alleen als je last hebt? Ben er wel even benieuwd naar. Nog een weekje en dan je NOD, spannend!! Wil je me op de hoogte houden over je gerigistreerd partnerschap? Wij zitten er ook aan te denken namelijk.

@Puk, morgen je NOD!! Als het goed is ben je vandaag terug van vakantie. Heb je het leuk gehad meis? Hoop echt op goed nieuws!!!

@Ramona, nog gefeliciteerd met je mannetje!! Hoe is het met je? Hopelijk nog geen rd'tjes?!

@Shanna, wat vervelend zeg dat je nog steeds niet ongi bent. Wel goed idd dat je blijft doorklussen! Ik weet helaas niet het antwoord op je vraag over glijmiddel. Het zou er denk ik wel op moeten staan, of niet?

@Dami, welkom hier! Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Er zijn er binnen dit clubje echt veel die net getrouwd zijn of bijna gaan trouwen! Wat spannend nu voor je, ik hoop dat de rd'tjes uitblijven!

@Liss, hoe is het met jou? Vol goede moed naar de volgende ronde? Ik duim voor je meis!

@Chris, komt vanzelf wel, die namen! Ik open vaak twee schermen tegelijk, zodat ik tijdens het schrijven de stukjes van jullie kan teruglezen. Kan ook echt niet alles onthouden, pfff.. Nog een weekje en dan ook alweer jouw NOD, spannend!

Nou, vanmiddag weer even naar m'n schoonzus. Alles is nog steeds hetzelfde. Zaterdag zit ze alweer op 36 weken, wie had dat verwacht! Hopen dat de kleine nog even binnen blijft!

Ik ga weer aan de studie. Misschien tot vanmiddag!

Liefs, ikke

NOD :
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje ,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

Ryanne, wat fijn dat je dinsdag terecht kan!! Goed dat je even gebeld hebt joh. Heel spannend allemaal zo he?! Toch lees je het wel meer dat meiden aan het begin van hun zwangerschap bloedverlies hebben. Kan van alles zijn, hoeft niets ergs te beteken meis. Houd de moed erin!!

Liefs, ikke

P.S. Luxx, veel plezier!!

Hoi MissX hier inderdaad nog geen rd-tjes en voel ze ook nog niet aankomen. Morgenvroeg maar even testen en dan weten we meer.

Ramona

Hey meiden,

Hier ben ik ook weer even. Het is rustig op miijn werk, mr heb eigenlijk ook niks te melden..

@Ramona: spannend morgen testen! Ik   voor je!

@Ryanne, jeetje meid wat moet je lang wachten! Kun je dat wel aan? Je zou toch eerder terecht moeten kunnen zou je zeggen? Kun je niet op je strepen gaan staan en eisen dat je een echo krijgt? Desnoods in het ziekenhuis? Succes meid, ik duim voor je!

@Dami, Janien, Christy, Sylvia en Zonnestraal nog geen last van kwaaltjes?

@Sabien: zijn de RD'tjes al gekomen? Ik hoop het zo voor je!

@Luxx: waar ga je naar toe? Veel plezier!

@de andere meiden: geen spannende ontwikkelingen bij jullie?

Fijne dag verder!

X hopje

Terug
Bovenaan