Juni 2008 stoppers!!!

Hey ladies,

Jep 1/4 zit erop! Zo klinkt dat al best ver maar het duurt lang voor mn gevoel, maar ach daar moet ik even doorheen. Al t begin is lastig! Ik ben in ieder geval al zwanger en elke vrouw vindt de eerste periode onzeker en spannend, helemaal na een miskraam. Ben geen uitzondering.

MissX: o je gaat nu aan de slag met dat gezellige programma op de pc voor de uitslagen van je onderzoek? ben ff de naam kwijt... Succes! Laatste loodjes kunnen t zwaarst wegen... Al flink aan de klus begrijp ik? Leuke periode hihi.

Moeders voor Moeders is zooon kleine moeite... Ik ben weinig thuis maar ik krijg met gemak die 8 flessen per week vol. Plas alleen thuis dus in de fles, ga er niet meer op sleeptouw ofzo. ;-) Hoeft ook niet. Elke woensdag zet ik ze buiten achter het schuurtje en laat de poort van de tuin open, ik werk namelijk fulltime. De chauffeur van MvM komt ze dan netjes omwisselen voor lege flessen. Geen probleem dus!

Hopje: ben geen gynaecoloog maar een luteale fase (van ei tot NOD) kan toch nooit zo lang zijn? Kan het niet zijn dat je iets anders voelt maar dat dat niet je eisprong is? Nogmaals ben geen expert maar heb wel eens gelezen dat dat maximaal 14-17 dagen kan zijn. Spannend hoor, wie weet! Soms hoor je, als men er iets minder mee bezig is dat het dan sneller gaat.

Ik duim sowieso voor iedereen!

Rianne hoe is het met je? Ben erg benieuwd, dat snap je... ;-)

groetjes Jannie

Hallo Allemaal

@chris gefeliciteerd nogmaals, gaaf zo'n dag he? Geniet er maar van.

Verder geen tijd gehad om alle verhalen te lezen, druk druk.
Maar net nogmaalsgetest met een kruitvattest met zo'n pipetje! En weer positief en nu wel een duidelijke streep. Maar eergiter met een predicitor en ochtendurine weer negatief! GRRRRRRRR. Ga morgenochtend weer testen en dan maar een afspraak maken bij de ha. Ben ok goed misselijk (alleen vlagen) maar dta kan ook heel goed zijn van de spanning! Alleen mijn buikpijn linksonderin blijft. En dat is heel verveldend vooral bij het fietsen! Maar ja ik blijf nig wel even hopen al weet ik echtg niet meer hoelang ik dan eventueel zwanger ben.

Laat jullie horen morgen!

xx

Hey meiden,

Chris gefeliciteerd! Geniet maar even lekker van deze dagen want voor je het weet ben je alweer een jaar getrouwd.. Haha weet er alles van.
De Waddeneilanden zijn ook erg leuk.
Op Texel is erg veel te doen, maar als je even lekker van elkaar en van de rust wilt genieten dan is Ameland ook heerlijk.
Wij zijn daar toen een weekend gweest in Oktober. Lekker uitwaaien op het strand en dan 's avonds lekker samen in een heet bad. Puur genieten als je het mij vraagt!!

Rianne... Je houdt ons goed in de spanning hoor. haha je zou toch zeggen dat een streep een streep is.....

Nou onze stratenlegger is vanavond niet op komen dagen. Baal als een stekker zeg.
Kan ik zo slecht over, mensen die hun afspraken niet na komen.
Hij heeft niet eens afgebeld. Ben dus naar zn huis gereden, nadat ik hem 10 keer heb gebeld en 2 smsjes heb gestuurd. Hopelijk blijft het vanavond droog want anders dan wordt het een dikke modderpoel.
Komt hij morgenavond langs en ja hoor morgenavond dan moet ik werken...
En dan heb ik ook mn eisprong. Dus dan wil ik niet in de tuin aan het klussen zijn, maar in bed.....

Verder alles goed, maar verneem nu al dat ik of zometeen of morgen mn eisprong heb.
Weer dat gevoel dat ik een luchtbel aan de linkerkant heb die op knappen staat.

Fijne avond nog allemaal!!!
Ga zo even lekker ANTM kijken!! :)

Hoi meiden

Wat een lekker weer he dit weekend! Gisteren nog op het strand gelegen!

@Liss: Jij krijgt nu vast ook veel zon te zien. Neem maar een mooi kindje in je buik mee naar huis!

@Ryanne: Bij de notaris kun je een folder krijgen waarin de verschillende samenleefvormen met elkaar vergeleken worden. Wij vonden trouwen ook het handigst, want dan is alles geregeld en is niet zo zakelijk.

@Judith: Succes met klussen en verhuizen. Hopelijk verkopen jullie het oude huis snel, want 2 hypotheken kun je ook niet echt gebruiken. Je misselijkheid is voor een goed doel!

@MissX: Ik probeer zoveel mogelijk langs te komen hoor, maar het is wat moeilijker nu ik weer aan het werk ben. Ik weet niet precies vanaf wanneer het precies raak kan zijn. Volgens mij kunnen zaadcellen wel 3 dagen leven, dus zou het 3 dagen voor je ei al kunnen. Heb trouwens wel eens gehoord dat als de zaadcel verder voor het ei zit, je een meisje krijgt. Fabeltje natuurlijk, maar goed. Wij beginnen met klussen als m'n ongi over en gaan door tot de eventuele nieuwe ongi, aangezien er nog geen regelmaat is.
Je staat in ieder geval niet meer onderaan het lijstje!

Ik ga GTST kijken!
Lees straks de rest van de berichten nog.

X Puk

@Rianne: Spannend hoor! Houd ons op de hoogte!

@Bion: Wat fijn dat je ei gewacht heeft op je mannetje!

@Luxx: Gefeliciteerd met je nieuwe functie! Is het fulltime?

@Sabien: Wat fijn dat je ongi geworden bent. Ik duim voor je dat er snel regelmaat in komt.

@Chris: Leuke afsluiting he in de bruidsuite! Ontbijt op bed gehad? Vakantie in Nederland kan ook leuk zijn hoor. Hebben wij ook gedaan. Ook een goed idee om naar Belgie uit te wijken. Weet alleen niet waar je woont. Mijn tips: Antwerpen, Maastricht, Zeeland, Friesland....vaak genoeg leuke aanbiedingen op van die hotelsites! Wij hadden een keer 3 nachten in een 4*hotel in Belgie van 1200 voor 200 euro!

@Jannie: Voor ons ben je al heel ver hoor! Leuk om je verhalen te blijven lezen. Grappig dat verhaal over die flessen, net de ouderwetse melkboer. Wel super van je dat je aan MvM meedoet!

Fijne avond nog allemaal!

Hallo,
Het was gister te mooi weer om achter de computer te kruipen….
Vandaag weer even bij gelezen. Ik vind het zo spannend voor iedereen. Ik had het lijstje eerst niet zo goed bekeken maar eergister viel mij voor het eerst pas op dat hij op volgorde van NOD staat. Het is wel spannend zo!

@ jannie1979      Ik zag later dat je in het lijstje precies kon zien hoe veel pogingen iedereen heeft gedaan. Maar dat had ik dus niet in de gaten toen ik jou die vraag stelde, excuus! Geniet ervan. Ik benijd je er wel een beetje om!
Maarre wat is precies moeder voor moeders? Ik lees iets over flessen vol plassen?

@Liss84      Was natuurlijk ook een hele logische vraag van je hoor. Want als ik het wel blijf krijgen dan zou dat best nog wel eens het geval kunnen zijn (dat m’n mannetje ook behandeld moet worden).

@sabien1980      Wat fijn voor je dat het opgang is gekomen!

@chris25      Ik heb je nog nooit eerder geschreven, maar wil nog wel ook even mijn felicitaties doen!

@ Rianne      Echt vet spannend! Ik zou helemaal gek worden van onzekerheid.
Zal voor je duimen!!!

Groetjes Salsadanser

Goedemorgen!

Lieve Rianne: jij bent gewoon enorm zwanger meid. Een streep = een streep en die komt echt alleen maar als je zwanger bent!! En de sensitest-testen en de kruidvat testen zijn gevoeliger dan de predictortesten, dus is te verklaren waarom de een positief aangeeft en de andere test (nog) niet. Maar je zult zien: het HCG hormoon verdubbelt zich dagelijks: dus over een paar dagen heb jij met welke test dan ook een 2e streep!!! Of ben je al naar de HA geweest? O waxcht ik zie dat je deze ochtend weer gaat testen.... Let us know!
Wanneer was je NOD? Of beter geszegd: wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie?

Salsadanser: kijk eens op www.moedersvoormoeders.nl. Komt er op neer dat je als zwangere vrouw je in de 6e tot de 16e week erg veel HCG-hormoon produceert, en dat wordt gebruikt voor het medicijn voor vrouwen die niet makkelijk zwanger raken. Is erg duur namelijk. Dus alles wat ik thuis plas, doe ik in flessen en deze worden elke woensdag opgehaald. Tis dus voor een heel goed doel!

Heb gister na mijn werk alleen maar geslapen en heb nog steeds hoofdpijn. Hoop dat het straks wegzakt...

Groetjes Jannie

Zoooow, goede morgen ladies!

Even een tijdje niks geschreven, even heel druk met de bruiloft van mijn mannetje zijn neef in Engeland.

De klusperiode zit er weer op hier, dus de tijd van wachten breekt weer aan......nog 13 dagen te gaan.....

Nog geen tijd gehad om echt bij te lezen, maar eh, Rianne jij bent echt wel zwanger hoor! Toen ik zwanger werd van Jasper, heb ik zes keer getest, twee keer positief op de apotheek test en de clear blue en vier keer negatief, waaronder ook de predictor, die is kennelijk toch niet zo nauwkeurig.
We horen wel hoe het vandaag is afgelopen!

Groetjes
Sylvia

Terug
Bovenaan