Juni 2008 stoppers!!!

Goedemorgen,

@rianne: ik geef de andere 2 dames ook gelijk hoor......... je bent zwanger! Maar laat maar even horen hoe het vandaag is gegaan!

Hoe is het verder met iedereen? Hier alles rustig en weinig te melden. Ik kom later vandaag nog wel een keer langs!

xxx
Ry

Goedemorgen allemaal!!

@Rianne, het ziet er echt goed voor je uit meis! Jullie krijgen een kleine smurf!!  Denk idd ook dat de andere meiden gelijk hebben wat betreft het HCG hormoon... Meldplicht!!!

@Hopje, ben natuurlijk ook geen expert, maar volgens mij kan idd die periode tussen je ei en de volgende ongi niet zo lang duren... Zou het kunnen zijn dat je het de vorige keer mis had toen je dacht je ei te voelen? Nogmaals, weet het ook niet zeker hoor. Maar goed, je cyclus hoeft deze keer natuurlijk niet zo lang te duren. En als jij nu je ei hebt gevoeld, kan je NOD wel eens eerder zijn!! Wat goed van je dat je toch nog even wacht dan met testen. Wat een geduld, haha! Ik duim iig voor je meis! Als het goed is heb ik volgende week dinsdag, de 9e m'n eisprong. Ben heel erg benieuwd! De vorige keer dacht ik em gevoeld te hebben 13 dagen voor m'n NOD. Dus het zou ook de 10e kunnen zijn...

@Jannie, ben idd aan de slag met SPSS, of bedoelde je dat niet? Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over MvM! Ben helemaal overtuigd nu! Is je hoofdpijn al minder?

@Janien, wat vervelend is dat he, als je op iemand wacht en diegene komt gewoon niet opdagen, grrr!! En meestal zijn het ook nog mannen...  Dat je trouwens nu al voelt dat je ei eraan komt. Hoe voel je dat??? Haha! Wel ideaal, weet je meteen wanneer je moet klussen!

@Puk, snap het helemaal dat het lastig is om tijdens je werk hier langs te komen! Het is dat ik voor m'n scriptie veel thuis ben, anders was ik hier ook minder geweest. Maar toch super leuk dat je mee blijft kletsen!

@Salsadanser, het is even wennen he, aan al die info in het lijstje! Hoe is het met je? Al van je ongi af?

@Sylvia, spannende periode nu he?! Wat kan wachten dan lang duren. Wat heeft jullie zoon een leuke naam!! Als het bij ons een jongetje wordt, zitten we aan Jesper te denken, vinden we echt heel mooi! En voor een meisje Lynn. Ik vind het niet zo erg om het hier neer te schrijven. Vind het leuk om met jullie te delen en mochten bekenden dit lezen dan ga ik ervan uit dat ze hun mond houden. Zij zitten hier dan ook niet voor niets, toch?

Nou meiden, fijne dag vandaag! Kom straks nog wel even langs.

Liefs, ikke

P.S. Liss, morgen je NOD! Hoe is het met je? Meldplicht!

NOD   :

Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)

Goedemorgen!

Rianne... Rianne....
Heb je alweer getest????

Liss hoe heb je het op je vakantie?
Lekker aan het genieten. Hopelijk kom je nog even langs om ons leuk nieuws te brengen!

Jannie.. Wat goed zeg dat je aan moeders voor moeders doet. Om eerlijk te zijn wist ik hier ook niet van. Denk ook wel dat ik het ga doen als ik zwanger blijk te zijn.

Miss: Hoe ik dat van te voren voel als mn ei komt?
Tsja.. naja ik herken dat gevoel gewoon erg goed. En tot nu toe wist ik precies op welke dag ik ongesteld zou worden. Omdat de tijd na je ei meestal altijd 2 week is.
De tijd voor je ei kan wel wisselend zijn, maar de tijd na je ei meestal niet (Hopje)
Dus voelde het gisteren meer aan mn linkerkant, vandaag moet ik mn eisprong hebben en voel het nu meer aan de rechterkant. Hopelijk heb ik hem vanavond kunnen we mooi gaan klussen. hahaha

Zo even stofzuigen en dan aan het werk!

Fijne dag allemaal.

hey meiden,

alles goed met iedereen???
hier is alles super goed. volgens mij hebben we de klusdagen weer achter de rug, dacht gister mijn ei te voelen en dat zou goed kunnen.

ben erg benieuwd. we klussen gewoon door maar gaan nu de wachtperiode in. probeer er maar niet al teveel aan te denken.

MvM ken ik wel, heeft een vriendin van mij ook aan meegedaan. echt goed om te doen.

Nogmaals alle meiden bedankt voor jullie felicitaties.

liefs Christy

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie adviezen. Ik weet ook dat de periode na je eisprong 14 dagen is. En dat de periode ervoor kan wisselen. Dat heb ik in meerdere boeken gelezen. Maar wat kan het dan zijn? Ik had zowel deze maand als vorige maand 2 dagen achter elkaar steken rechts onderin mijn buik. Bovendien had ik dit keer ook draaderig slijm. Dat heb ik de vorige keer niet bekeken. Dus daarvan uitgaande heb ik dus aanstaande woensdag of donderdag al mijn NOD. Die steken beide maanden moet toch haast wel mijn eispromg geweest zijn? Wat kan het anders zijn???? Ach ja, ik weet het ook allemaal niet hoor.

En waarschijnlijk heb ik mij dan vorige maand vergist in mijn vruchtbare dagen? Maar toch houdt ik nu ook 38 dagen aan en test ik niet eerder dan het weekend van 13 september. Als ik dan al niet ongi ben geworden.

Hoe gaat het met jullie vandaag?
Al iemand met kwaaltjes?

X hopje

Hoi Meiden,

Poosje niks laten horen en gelijk een dagtaak aan het terug lezen!

Met mij gaat het erg goed.
Het valt me nu al op hoe anders een nieuwe zwangerschap kan zijn.
Toen ik zwanger was van mijn dochter hing ik nu al elke ochtend boven de pot.
En nu alleen maar moe, moe, moe. en gevoelige borsten.
De misselijkheid kan natuurlijk nog komen, maar we zien wel.
Misschien dan nu een jongen? Zou leuk zijn, maar met een meisje zijn we net zo blij.

Hopje: worden weer even spannende dagen voor je, ik duim voor je.

Jannie: Dus jij doet ook mee aan moeders voor moeders?
                  Heb me opgegeven en donderdag komt er iemand bij me langs.
                  Is voor jou goed vol te houden?

Rianne: Er is maar 1 conclusie mogelijk, HARTSTIKKE ZWANGER!!!!!
                      Gefeliciteerd! Geniet ervan.

Liss: Ben je al poepiebruin daar in Turkije?
              We zijn nieuwsgierig hier.

Chris: Wat duurt wachten lang he, wij duimen voor je!

Alle andere meiden, ik hou jullie in de gaten.
Veel liefs Zonnestraal

Hello ladies,

Zonnestraaltje: ik heb dezelfde klachten. Ben 20 uur per dag gesloopt (ben "actief" van 8-12uur 's ochtends) en heb zere, gevoelige en jeukende borsten/tepels. Heb vanaf het begin het idee dat we een jongen krijgen, maar soms twijfel ik omdat ik ook puistjes heb op mn decollete, normaal nooit puistjes. Kunnen ook de hormonen zijn natuurlijk, heb zo lang de pil geslikt. Maar goed 31 oktober hebben we de 20 weken echo dus dan weten we het al. Spannend...

Moeders voor Moeders is echt n kleine moeite! Ik ben niet veel thuis (werk fulltime en ben vaak weg in t weekend) maar  drink best veel dus ik heb urine genoeg, je vangt het op in een maatbeker en je doet het in de flessen. In de flessen zit een chemisch middeltje (conserveermiddel) maar gewoon adem inhouden en erin gieten. Morgenvroeg zet ik alles achter de schuur en ik laat de poort open en als ik terug kom van mn werk staan er weer lege flessen. Simpel! En je krijgt leuke kadootjes, toch leuk. Tis voor een goed doel dames, je kan er iemand mee helpen die zwanger probeert te raken! Aanrader dus!

MissX: jep, ik bedoelde SPSS. Tijdje terug maar was er goed klaar mee, dat weet ik wel. ;-) Wanneer is je ei volgens babybrabbel.org?

Hopje: ja kweet het ook niet... heb je google er al eens op losgelaten? Voor zover ik weet kan een eisprong maximaal aantal uren te voelen zijn. Knap als je het zo lang volhoudt om evt te gaan testen.

Rianne: hoe is het meid? Ik ga je ook alvast feliciteren! VAN HARTE! Als je wil weten wanneer je uitgerekend bent: neem de eerste dag van je laatste menstruatie en kijk dan op www.mamaenzo.nl bij het uitrekenschema.
Laat ff wat weten lady! :-D

Have a nice day!

Groetjes Jannie

Hoi meiden

Ik moet eigenlijk verslagen maken (thuis), maar kon het niet laten om even op het forum te kijken. Schiet dus niet echt op zo, want ik heb ook m'n mail en hyves bekeken en beantwoord.

@MissX: Geniet nog maar even van het studentenleven! Ben je eigenlijk al begonnen met werk zoeken of begin je daar pas mee als je je bul binnen hebt?
Leuke namen hebben jullie! Wij gaan er pas actief mee aan de slag als ik zwanger ben.

@Janien: Ik heb m'n ei nog nooit gevoeld. Ben benieuwd hoe het deze ronde gaat. Hij zou vandaag moeten komen. Het kan natuurlijk ook dat het in m'n slaap gebeurt en ik dus niks merk.

@Zwangeren: Succes met de kwaaltjes! Goed hoor dat jullie meedoen aan MvM en het hier promoten!

Liefs, Puk

Terug
Bovenaan