Goedemorgen allemaal!!
@Rianne, het ziet er echt goed voor je uit meis! Jullie krijgen een kleine smurf!! Denk idd ook dat de andere meiden gelijk hebben wat betreft het HCG hormoon... Meldplicht!!!
@Hopje, ben natuurlijk ook geen expert, maar volgens mij kan idd die periode tussen je ei en de volgende ongi niet zo lang duren... Zou het kunnen zijn dat je het de vorige keer mis had toen je dacht je ei te voelen? Nogmaals, weet het ook niet zeker hoor. Maar goed, je cyclus hoeft deze keer natuurlijk niet zo lang te duren. En als jij nu je ei hebt gevoeld, kan je NOD wel eens eerder zijn!! Wat goed van je dat je toch nog even wacht dan met testen. Wat een geduld, haha! Ik duim iig voor je meis! Als het goed is heb ik volgende week dinsdag, de 9e m'n eisprong. Ben heel erg benieuwd! De vorige keer dacht ik em gevoeld te hebben 13 dagen voor m'n NOD. Dus het zou ook de 10e kunnen zijn...
@Jannie, ben idd aan de slag met SPSS, of bedoelde je dat niet? Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over MvM! Ben helemaal overtuigd nu! Is je hoofdpijn al minder?
@Janien, wat vervelend is dat he, als je op iemand wacht en diegene komt gewoon niet opdagen, grrr!! En meestal zijn het ook nog mannen... Dat je trouwens nu al voelt dat je ei eraan komt. Hoe voel je dat??? Haha! Wel ideaal, weet je meteen wanneer je moet klussen!
@Puk, snap het helemaal dat het lastig is om tijdens je werk hier langs te komen! Het is dat ik voor m'n scriptie veel thuis ben, anders was ik hier ook minder geweest. Maar toch super leuk dat je mee blijft kletsen!
@Salsadanser, het is even wennen he, aan al die info in het lijstje! Hoe is het met je? Al van je ongi af?
@Sylvia, spannende periode nu he?! Wat kan wachten dan lang duren. Wat heeft jullie zoon een leuke naam!! Als het bij ons een jongetje wordt, zitten we aan Jesper te denken, vinden we echt heel mooi! En voor een meisje Lynn. Ik vind het niet zo erg om het hier neer te schrijven. Vind het leuk om met jullie te delen en mochten bekenden dit lezen dan ga ik ervan uit dat ze hun mond houden. Zij zitten hier dan ook niet voor niets, toch?
Nou meiden, fijne dag vandaag! Kom straks nog wel even langs.
Liefs, ikke
P.S. Liss, morgen je NOD! Hoe is het met je? Meldplicht!
NOD :
Liss, 23 jaar, 3 september 3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar, 11 september, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk, 28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde, 2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009
Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)