Juni 2008 stoppers!!!

Hallo Allemaal

Wat fijn dat jullie allemaal zo positief zijn. Zelf durf ik nog niet. Dokter gebeld morgen om half negen een afspraak, assistente niet heel erg poitief begon al over een miskraam of buitenbaarmoedelijke zwangerschap omdat ik zo'n buikpijn heb linksonderin.  S' ochtends gaat het nog maar s'avonds niet! Echt last van. Maar wat ik lees op internet kan het ook een verstopping zijn.
Verder vond ze het raar dat het op de dag dat ik ongesteld moest worden gebloed heb (2 dagen) en daarna nog een keer 1 druppel ofzo! Ben heel zenuwachtig morgen weet ik meer en schrijf ik jullie gelijk!
Ik vind jullie wel onwijs lief met z'n allen.

Zag net dat de nod   van een paar meiden al dichtbij komen. Ik duim voor jullie hoor!

Tot morgen
xx

hey Rianne,

nou ik hoop t beste voor je meid, ik zal voor je duimen!
We horen het morgen wel, hou je tai en succes met de zenuwen!

Groetjes Jannie

Hoi meiden...

Nou hier zijn de RD-tjes  al aangebroken...
Te vroeg dus eigenlijk... balen er wel een beetje van maar jah....
Volgende NOD kan dan denk ik maar op 1 oktober worden gezet.

Hoop dat het met de andere dames die (bijna) hun NOD hebben beter gaat!!

Ik ga lekker vroeg mijn bedje in!!

Liefs Luxx

hoi meiden

@luxx wat balen meis e ook zo vroeg dat had ik vorige maand ook gewoon zo onverwachts.. echt balen maar kom op meid op naar de 4e ronde met volle moed er tegenaan..

@rianne ik voor je meid hoop dat ze morgen zeggen het zit allemaal prima en je bent zwanger duim echt meis laat je niet gek maken door je gedachtes..

hoe gaat het met de andere meiden??

voor mij nog een week en 2dagen dan me nod heb echt het gevoel dat ikniet zwanger ben vorige maand wel elke x het idee maar nu totaal niet probeer me er ook maar           niet op te verheugen tis toch elke x weer een teleurstelling..

fijne avond meiden..
kus bion

Goedenavond meisjes,

Nog even voor het slapen gaan het forum checken, haha...

@ Luxx: balen voor je joh, niet leuk. Aan de andere kant kun je dan maar beter te vroeg zijn dan te laat, toch? Beter zo dan valse hoop. Vol goede moed weer naar de volgende ronde!

@ Ryanna:   wat een rare doktersassistente zeg, dat ze je gelijk de paniek in je lijf jaagt! Niet doen hoor!
Ik had bij mijn zwangerschap van Jasper bijna de volledige eerste maand enorme pijn aan één kant van mijn onderbuik. Volgens de gyn kwam dat omdat de eierstok waar je ei is gesprongen soms wat overspannen kan raken door de hormonen die vrij komen bij de zwangerschap. Ook kun je last hebben van je darmen door je zwangerschap. Die bloeding hebben volgens mij ook wel meer mensen hoor, kan ook gewoon een contactbloeding zijn, dan botst het embryootje tegen een bloedvaatje in je baarmoeder en dat springt dan en geeft wat rood, helder bloed.
Ik vind het echt heel voorbarig van de assistente om je al zo aan het schrikken te maken hoor! Er zijn wel meer meiden bij wie het wat langer duurt voordat de test echt goed positief is.
Houdt goede moed hoor!

Welterusten allemaal!

Groetjes
Sylvia

hai meiden,

@Luxx wat vervelend meis, kan me je teleurstelling goed indenkenmaar probeer wel moet te houden hoor.
even flink janken, lucht op

@Ryanna, niet de moed laten zakken nu omdat zo'n assistente het zegt. misschien is ze wel gewoon jaloers weet jij veel.
laat je morgen wat weten???

hier is alles prima, heb alleen een beetje last van mijn rug. geen idee hoe ik daar nu weer aankom.
ga nu mijn bedje maar eens opzoeken.

slaap lekker allemaal. liefs Christy

Luxx, heb gelijk het lijstje aangepast. hoop niet dat je dit vervelend vind???
liefs Christy

NOD   :

Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar,  1 oktober,  4e ronde , 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)

goede morgen meiden

lekker geslapen?? nou ik wel maar heb al sinds gister hoofdpijn word er gek van

@rianne succes zo meid laat je het snel weten wat de HA zei??

en de rest een fijne dag

xbion

Terug
Bovenaan