Juni 2008 stoppers!!!

Hey hoi,

Ik heb 12 tests voor € 15 besteld bij www.sensitest.nl, niet duur en het voordeel vind ik dat het binnen een paar seconden al de uitslag geeft. Als je ze voor 17uur besteld liggen ze morgen op de deurmat, erg discreet dus niemand ziet wat je besteld hebt. Maar das voor morgenvroeg wellicht te laat, Ramona,  maar misschien heeft iemand anders nog iets aan deze tip....

Hoor ook goede verhalen van de Kruidvat-testen, maar zelf geen ervaring mee. Heb bij de eerste zwangerschap getest met Predictor. Predictor en Clear Blue zijn idd ook goed, alleen een stuk duurder.

Succes met testen, hopelijk heb je vanavond al een positieve test en heb je die andere niet nodig! ;-)

groetjes

Hallo dames,

Ik ben sinds kort ook weer aktief hi hi.
We zijn vorige maand begonnen met de 1e ronde voor een tweede kindje.
Onze eerste is nu 14 maanden.
Morgen is mijn NOD. Hopelijks niks roods en donderdag een test!
De digitale test is inderdaad ook mijn voorkeur. Lekker duidelijk!

Liefs,
Judith

Hey Judith,

Welkom! Leuk dat je mee kletst. Heb je al last van kwaaltjes?
Ik duim voor je!

Ik ben hopje, 28 jaar, eind juni gestopt met de pil en zit nu in ronde 2. Ben vorige week maandag  na 38 dagen eindelijk ongi geworden! En mijn man en ik zijn nu weer druk aan de klus!

Succes!

X hopje

hey meiden,
over kwaaltjes kan ik nog maar weinig zeggen. de eerste maand nadat ik gestopt was met de pil voelde ik wel van alles, vooral veel krampen maar dat komt ongetwijfeld van het niet meer slikken van de pil.

verder verwacht ik eigenlijk dat ik volgende week gewoon ongi wordt. voel me niet echt anders dan anders. soms wel wat duizelig en af en toe misselijk maar kan niet zeggen waar dat aan ligt.
moet er ook bijzeggen dat we ook nog niet heel erg met de klusdata's en zo bezig zijn. eerst maar eens trouwen en dan weer de volgende stap. mocht ik wel zwanger zijn wat ik echt niet denk hoor dan is het natuurlijk helemaal geweldig.

van het lezen van al jullie verhalen krijg ik wel de kriebels en hoop ik natuurlijk dat het niet zo heel lang duurt. we zullen zien.
kom vanavond nog wel even kijken hier. werkt toch wel verslavend haha.
liefs Christy

oh ja Miss X, bedankt voor je tip om 2 schermen tegelijk te openen zodat je dingen kunt terugkijken. werkt heel handig.
hoop dat er voor jou snel een oplossing voor je hoofdpijn komt.

liefs Christy

Hoi, ben ik even!

Damien, welkom! spannend allemaal he! Leuk dat je mee komt kletsen!

Ryanne, jeetje zeg, dagen zonder je vent.... Pff, zou er niet aan moeten denken zeg! BIKKEL ben je! Zeker gezien de omstandigheden!!! Superwomen!

Jannie, hoop dat we met z'n allen bij jou mogen aansluiten hoor, hihihi. Ik vind het wel erg fijn dat er ook een zwangere blijft meepraten hier.... Hoop dat je blijft! Kunnen we mooi voor je duimen voor je spannend echo straks! Voel je je wel ok verder?

MissX, hoest met je hoofdpijn?

Ennnnn, nu wil ik tegen iedereen wel wat persoonlijks zeggen maar zit op mijn werk en heb niet zo veel tijd  en moet een beetje oppassen dat mensen niet achter me langslopen met gigagroot ZWANGER WORDEN FORUM op mijn beeldscherm, hihihi

Even een korte update, ben opgelucht dat RD-tjes er vollop zijn maar heb er erg last van, maar goed, dat gaat vanzelf weer over! Heb in ieder geval geen onzekerheid meer en dat is ook wat waard en het was netjes op dag 28.

MAAR mijn man en ik hadden afgesproken als ik nu ongi word dat we dan een fertility sperma test zouden doen... Gisteravond dus gedaan en de uitslag is niet goed.....  Nu moeten we dat volgende week nog eens doen en dan eventueel naar huisarts stappen of niet. Het ligt heel erg gevoelig merk ik bij mijn man. En het is echt zo onverwacht deze uitslag. Hij is zoooo gezond, gestopt met roken, drinkt niet, regelmatige lozing, er is eigenlijk niets wat er op wijst dat we er aan zouden moeten twijfelen dat het niet goed zou zijn. We zijn ook echt verbaasd !! We deden de test ook niet omdat we ons zorgen maakte maar meer gewoon voor de zekerheid. Hoef je daar niet over na te denken zegmaar mocht het niet lukken in een korte tijd. Maar helaas dus. MAAR ik heb geen idee HOE betrouwbaar de testen zijn. In de gebruiksaanwijzing staat een percentage van 86% zekerheid. Lijkt me wel aanleiding genoeg om als we weer een negatieve sperma test hebben om dan naar de huisarts te stappen. Wat zouden jullie doen? We hadden dit echt niet verwacht... Heeft iemand van jullie wel eens zo'n test gedaan?

Dikek kus, Esther

Hallo allemaal

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Bionda 21jaar en ben ook gestopt in juni 2008 met de pil heb hem 6jaar geslikt.
Ik woon samen hebben vorig jaar een huisje gekocht en na een verbouwing en 3uitzendingen(me vriend is militair) en een relatie van 6 en half jaar zijn we er zeker uit en gaan we voor het mooie wonder..

ik ben 20juni gestopt met de pil
23juni ongi
zondag13jul voelde ik overduidelijk me eisprong
helaas 21juli ongi nu voor ronde 2

had weer duidelijk ondag 3aug me eisprong
nu afwachten veel geklust moet aankomende maandag ongi worden..

zo me hele levensverhaal haha

vind het erg leuk om zo met iedereen te kletsen die er ook mee bezig zijn..

liefs biondaatje

Terug
Bovenaan