Juni 2008 stoppers!!!

Hoi meiden,

Volgens mij praat Dinah hier niet meer mee. Zullen we haar ook van ons lijstje af halen?

X hopje

Hoi Hopje,

Misschien ga ik vanavond test kan de verleiding niet weerstaan. Als ik zwanger zou zijn dan moet die vanavond ook wel twee streepjes aangeven. Zo niet dan kan ik wachten op mijn ongi. Dan weet ik het zeker.

Ramona

Hallootjes!
Hier op het werk ook redelijk rustig, de meesten zijn nog met vakantie....dusss....

@ MissX: ik gebruik Imigran voor mijn migraine, dat zijn echt ideale tabletten. Je neemt ze in en binnen een uur is de hoofdpijn gezakt. Bij mij is dat echt het enige dat werkt. Waar ik wel altijd op let is dat ik de echte krijg en niet een goedkopere namaakversie, want die werken bij mij toch altijd net weer ff anders. Je wordt er wel een beetje crocky van, maar dat is beter dan die enorme koppijn toch? Denk je dat je migraine hebt dan? Wat bij mij ook beter werkt is de ibuprofen bruingranulaat van Neurofen, die werkt beter dan overige tabletvormen, vind ik persoonlijk. Maar ik heb heel vaak hoofdpijn omdat mijn nek dan heel erg vast zit (ik heb heupdysplasie en de stramheid van mijn spieren trekt vaak helemaal door tot in mijn nek) en dan werkt ibuprofen het beste.

Wij zijn toevallig vorige week bij de notaris geweest voor de partnerschapsvoorwaarden en nu gaan we kijken waar we het partnerschap willen laten voltrekken. Dat is wel belangrijk want als je ooit toch wil trouwen dan kan het alleen in die gemeente omgezet worden. Niet alle gemeenten willen dan een ceremonie doen en handelen het gewoon schriftelijk af die omzetting. Dus als je nog wilt trouwen met een volledige ceremonie ooit, is het wel handig om daar op te letten.
Wij hebben voor geregistreerd partnerschap gekozen omdat we graag dingen wettelijk geregeld willen hebben, maar nog niet echt toe zijn om te trouwen (we zijn net een jaar bij elkaar). Maar ja, we hebben wel allebei kinderen en een eigen huis en dan vond ik een samenlevingscontract niet echt de lading dekken, dan moet je heel veel dingen nog apart gaan regelen, bijv in geval van overlijden enzo.
Wel is het zo dat je bij geregistreerd partnerschap je kindje nog steeds moet laten erkennen door de vader net als bij samenwoners. Alleen als je getrouwd bent is dit automatisch geregeld.

@ Ryanne : wat fijn dat je binnenkort terecht kunt joh! Hou je ons op de hoogte?

@ ik weet niet meer wie dat vroeg na mijn hele verhaal van hierboven....haha:
       tsja, kwaaltjes, kweenie.... als je zwanger wilt worden, voel je alles volgens mij....hihi. Ik heb wel van de week wat bloed verloren (ieniemienie beetje) dus ik hoop dat dat een innestelingsbloeding was. Verder heb ik echt een enorm gespannen buik, zo'n zwaar gevoel en ik voel me soms wat misselijk. Maar goed..... volgende week zullen we het echt weten. Voorlopig ben ik nog ff flink aan de Sonja Bakker, want als ik zwanger ben, mag dat niet meer   :)

-X-
Syl

@ Ramona: spannend joh dat je vanavond weer wilt gaan testen. We duimen voor je!

Hoi ladies,

Ramona: ik wil je niet de kop gek maken, maar t beste is om in t begin 's ochtends te testen, dan is je urine het meest geconcentreerd namelijk... Nadat je positief bent getest wordt dat HCG steeds meer en dan maakt het na een paar dagen niet emer uit wanneer je test: maar mocht je vanavond negatief testen, zou ik morgenvroeg toch nog n keer een testje doen, dan weet je t echt zeker. In het begin kan dat best wat uitmaken namelijk... (ik spreek uit ervaring hihi) Maar: wie weet vanavond al 2 streepjes! Hoop het zo voor je meid, vind het wel gezellig want ben beetje de enige zwangere die nmog meekletst... ;-)
En je kwaaltjes zijn herkenbaar.... Duim voor je!

Ik ben Dinah ergens anders op t forum tegen gekomen maar ze kletst hier idd niet meer mee. Of toch wel Dinah? ;-)

Ryanne: wat moet jij lang wachten, maar wel fijner als je vriend dat meekan naar de echo, want in je eentje is het wel heftig, welke uitslag je ook krijgt. Ik duim ook voor jou!

Groetjes!

Hoi Jannie,

Oke ik doe het vanavond en dan haal ik er straks nog een vor morgenvroeg. Welke raad jij aan?

@ Ramona : mijn ervaring is dat de digitale test van Clear Blue het meest nauwkeurig is. Je hoeft daar ook niet naar (vage) streepjes te gaan zoeken, maar er komt gewoon digitaal te staan of je wel of niet zwanger bent. Ik vind dus ideaal. En hij lijkt vrij duur, maar per test valt het wel mee volgens mij, er zitten er twee of drie in voor € 19,95 geloof ik.

Terug
Bovenaan