Juni 2008 stoppers!!!

Hallo Meiden

@Chris gecondoleerd meid, echt heel triest. Hou je sterk!

Bion Ik had delfde pijnb als je nu beschrijft. Ik had het linksonderin. Lijkt een beetje op de pijn die ik me mijn ei heb. Ik voelde het vooral met fietsen over een bult en hobbel.
Spannend zeg nog geen RD= Ik hoop het voor je!

Eva ook bij jou nog niks`?

Miss x Mijn mannetje heeft ook wisselende diensten, ene kant makkelijke zometeen en aan de andere kant vind ik het ook wel jammer dat je er vaak in de weekenden en avonden alleen voor staat heb jij dat ook~? Je vroeg hoe het met mijn mannetje gaat
nou het is niet zo ´n prater, dus hij heeft er wel meer last van dan ik er last van heb.

Rianne naamgenoot en ook  nog samen op het bankje. Moet niet gekker worden. Hoe lang wacht je nu al op je NOD?

Nou met mij gaat het redelijk hoor. Kreeg alleen net een naar telefoontje, ik moest vanmorgen weer bloed prikken en had een telefonische consult met de gyn. Bloed was nog niet in orde. Mijn hcg is niet meer gedaald. Kan dus nog steeds een BBZ zijn. Ik vloei ook nog steeds maar heb nog geen weefsel losgelaten. Heb wel nog steeds krampen. Maar  weet je wat het rare is? Krijg ik vanmorgen opeens hele erge zere borsten! Wordt er helemaal gek van.
Volgende week dus weer bloedprikken en weer naar de gyn.

GRRRRRRRRRR

Hoi hoi!

@Hopje, fijn dat jullie het geen vervelend klusje vinden! Probeer het maar leuk te houden ja en geen verplichting.

@Rianne, wat shit van je bloed! Wanneer moet je weer prikken? Dit is niet leuk die onzekerheid. En zo kun je het ook nog niet echt afsluiten voor je gevoel, of wel?
Mijn vriend werkt trouwens alleen doordeweeks. Een keer in de vier weken ook op zaterdagochtend. Maar jij moet de jouwe dus ook wel eens het weekend missen? Dat lijkt me idd minder. Als m'n vriend late dienst heeft, ben ik idd alleen thuis 's avonds. Nu werk ik nog twee avonden in de week en moet ik het eerlijk zeggen dat ik het ook wel eens lekker vind hoor, kijken op tv waar ik zin in heb! Maar denk dat als we eenmaal een beeb hebben, het wel eenzaam is 's avonds als de beeb al op bed ligt. Maar goed, dan hebben we natuurlijk wel weer de ochtend tot 13.45 uur samen, ook lekker!

Heb net de hond uitgelaten en toen ik bijna thuis was voelde ik weer hetzelfde als gisteravond in m'n buik. Een drukkend gevoel onderin en ook een zeurderig gevoel in m'n onderrug. Het trok helemaal door. Heb echt geen idee wat het kan zijn. Zoals Jannie al zegt, het is te vroeg om nu al iets te voelen van een eventuele zwangerschap, maar dit gevoel herken ik gewoon niet... Ik baal echt van mezelf dat ik er op dit moment zo mee bezig ben. Vanavond lekker werken en afleiding gelukkig!

Liefs, ikke

hoi meiden even snel tussendoor

ik heb wel ongibuikpijn marr er is nog niks ben er wel bang voor maar laten we duimen van niet..
anders morgen testen ik ben nu even aan het eten haha en zo weer weg ik laat vanavond nog wel even weten of het is gekomen of niet..

missx ja gaat beter met me schoonzus nog wel in het ziekenhuis en ja ook hun eerste kindje..

nou fijne avond

xbion

Hallo allemaal!
Bij mij nog niks... ik wacht morgen nog even af, menstruatie kan altijd nog komen... (afkloppen!!). En anders maar dit weekend gaan testen :)

Hi dames,

Bionda: je houdt t spannend!!!!!!!! Morgenvroeg testen?

Rianne: wat vervelend meid, hopelijk is het geen bbz. Luister naar je lichaam, he, en als je denkt dat er iets is meteen de HA bellen! Sterkte ermee!

Doeiii groetjes!

hey meiden, was ik toch nog even.

ontzettend bedankt voor al jullie lieve woorden, doet me echt zo goed.
was niet echt van plan om hier te komen, maar moest me even op wat anders storten en ben dus jullie verhalen maar gaan lezen. even wat anders.
het was een erg hectische dag vandaag met een hoop geregel. gelukkig hebben we een hoop steun van lieve vrienden, familie en vooral aan elkaar.

we zijn net nog even bij mijn schoonvader wezen kijken samen. Mijn schoonvader was ook op de hoogte van het feit dat we met de pil gestopt waren. mijn mannetje heeft hem dat pas geleden verteld. Dit neemt hij dus mee gelukkig.

maandag wordt hij begraven, precies op de dag dat mijn NOD is. fijn gepland ook......
hier verder niet echt kwaaltjes. ben ik te druk voor denk ik. we wachten alles maar gewoon af.

@Bionda, Eva en Sylvia, ik ben zo benieuwd. hoop echt goed nieuws te lezen de komende dagen. probeer jullie wel een beetje te blijven volgen. soms even de aandacht op wat anders vestigen is ook lekker. ik ga voor jullie duimen en voor de rest ook natuurlijk.

meiden nogmaals bedankt voor jullie medeleven. tot snel.

liefs Christy

Goedenavond!

Wat stonden we onderaan in de rij dames....ff wat aan doen, hahaha

Nou Bionda, je houdt ons wel in spanning hoor! We blijven duimen! En voor Eva natuurlijk ook voor morgen.

Ik heb morgenochtend een afspraak bij de gyn, die stond al, maar nu hoorde ik net dat als ze goed kijken dat ze toch wel degelijk wat kunnen zien met 4 weken al, alleen geen hartje enzo, maar wel een klompje celletjes... Bij een vriendin van mij was de kleine met 4,5 week al gespot bij de echo.

Brrr......ben nu dus helemaal zenuwachtig.....straks weet ik het morgen al! En als de gyn dan niks kan vinden, is het natuurlijk helemaal niet gezegd dat ik niet zwanger ben, want 't kan nog veel te klein zijn,   maar ja, dan heb ik wel een minder leuk weekend als toen ik nog niks wist....

10.15 uur heb ik de afspraak....wish me luck!

Zie nu ook jouw berichtje Christy. Fijn dat je even je gedachten kunt verzetten door hier te komen, je zult genoeg nare dingen aan je hoofd hebben nu.

Heel veel sterkte maandag!

Terug
Bovenaan