Juni 2021

Ik heb het al aan de meeste van mijn beste vrienden verteld ? Vind het gewoon zo leuk. Heerlijk om die blijdschap te kunnen delen! En natuurlijk ook de spanning. Heb ze te eten uitgenodigd en er een klein momentje van gemaakt, gelukkig nog voor de strengere corona regels. 
Met opa en oma en de rest van de familie wachten we tot na de eerste echo. Dan kunnen we de foto gebruiken om een mooi cadeautje mee te maken.
Ik denk dat het pas 'écht' wordt zodra je dat hartje en die kleine armpjes ziet op de echo, en natuurlijk het kloppen van dat hartje hoort ?
Ik denk nu soms wel... Wat als het een tweeling is? ?

Hoi allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hier vanav ook een positieve zwangerschap test, een verrassing niet verwacht. In mei gestopt met proberen voor een tweede na 2 jaar bezig geweest te zijn en het in die tijd 2x fout is gegaan. We hebben wel een hoog risico van 1 op 50 dat het niet goed gaat, dus spannend. We hebben een dochtertje van 3. Zo rond 11 juni uitgerekend, waarschijnlijk iets eerder vanwege kortere cycles de laatste tijd.
Dus zwanger geworden op vakantie rond het moment dat ik tegen mijn vriend hen gezegd dat ik er vrede mee had dat er geen tweede zou komen..... 

@Minni haha ik snap het helemaal, het is zo leuk om te delen! Mijn vriend kan niet wachten het met zijn broer te delen (die is recent vader geworden) dat vind ik zo schattig om te zien dat hij ook helemaal happy is! Heb jij al ideeën voor een leuk cadeautje? Wij willen misschien een leuk filmpje ofzo in elkaar knutselen ?

@Kim wauw wat bijzonder! Gefeliciteerd!!! Hopelijk blijft alles goed gaan ? 

@Esmee, ik herken wat je zegt... ik heb ook niet echte kwaaltjes.... beetje steken in buik en liezen. Had juist verwacht spuug misselijk te zijn en zere borsten te hebben, maar nee.. en dat maakt mij ook heel onzeker.. Ik weet dat het voor iedereen anders is, maar toch. Zoek echt die bevestiging en daar moet ik nog 2 weken op wachten?

Goedenavond dames  ik ben er gisteren met een early test achter gekomen dat ik zwanger ben van mn vierde wonder.  Ben zo super blij !!!

@esmee, vannochtend vond ik t aardig wat, maar nu neemt het af, dus zal inderdaad wel zo'n innestelingsbloeding geweest zijn.
@pukje, pfft nu al zo beroerd, das inderdaad lastig om voor je te houden dan.
Nou inderdaad, kzou t hier ook wel van de daken willen schreeuwen?. Ik denk volgende week aan mijn moeder (en zusje gelijk want die woont nog thuis) en mn schoonouders, verder nog eventjes mn mond houden denk tot echo. Gewoon net hoe ik ze spreekz
@KimB, gefeliciteerd!! Zeker spannend!
Hier geniet ik juist nog éééventjes van de geen misselijkheidskwaaltjes, want als het net als de vorige keer gaat zit ik vanaf week6/7 tot week20 op water en rijstewafels?!
Heeft iemand inderdaad ideeën om het te vertellen, soms vertel je het gewoon natuurlijk, maar soms ist ook leuk om even wat grappigs of speciaals te doen. Vorige keer had ik bijvoorbeeld bij vriendinnen een cake voorgeschoteld met muisje en daarboven op slagroom, zodat ze die niet zagen. Totdat ze op iets hards knaagden, arme tantjes trouwens?

Terug
Bovenaan