Juni 2021

@cherryblossom mooie oploop idd! Ik heb exact hetzelfde als jou gehad. Vorige maand ook vroege miskraam, testen die helaas niet opliepen. Nu lopen ze bij mij ook mooi op
Ik voel me verder ook vrij goed. Ben wel erg moe, soms wat trekjes in mijn buik, maar verder nog vrij weinig. Volgens mij zegt het niet per se iets of je al veel kwaaltjes hebt of niet..

@cherryBlossom wauw, mooie oploop inderdaad! ik had maandag gelukkig ook een knaltest! 'fijn' dat je veel kwaaltjes hebt dat stelt ook enigzins gerust lijkt mij!

@Mivdw dan zitten we een beetje in hetzelfde schuitje! Merk wel dat de onbevangenheid er wel vanaf is, heb jij dat ook? Is dit jullie eerste kindje of heb je er al meer? 

@Esmee ja het stelt zeker gerust want de vorige keer waren ze plots helemaal weg en kwamen er hele erge krampen voor terug, maar anderszijds besef ik me ook dat er vrouwen zijn die niks merken in de eerste weken dus dat het ook niks hoeft te zeggen. Beetje dubbel! Ik probeer me zo min mogelijk zorgen te maken maarja dat hoofd doet zn eigen ding he dat zal bij jou en anderen niet anders zijn denk ik zo ??

Merk dat ik zelf ook onzeker ben omdat ik sinds eergister geen maagzuur meer heb na het avondeten. Op zich heel fijn maar ik ga dan meteen van het ergste uit.. Probeer het maar een beetje weg te stoppen en het af te wachten. 

Mooie oplopende testen.
Ben echt harstikke misselijk. Geen eetlust. Krijg geen hap weg. Voel me echt beroerd. Had dit vorige zwangerschap ook tot 16w. Pff hoe moet je zoiets verborgen houden ?
Dit was mijn test afgelopen zondag: 

Vorige week positieve test. Super blij. Eerste kindje voor mij, tweede voor mijn vriend. Ik voel mij nog niet anders maar vind wel lastig om het niemand te kunnen vertellen. Het besef is er nog niet hebben jullie daar ook last van?

@Pukje, mooie test! Nu al zo misselijk, bij mij hielp eten echt enorm, ook al is dat moeilijk als je beroerd bent.
@gebruik10279972 het besef duurde bij mij ook wel een paar dagen, nu probeer ik er gewoon van te genieten zo ver dat lukt.

Terug
Bovenaan