Juni 2021

Wat toevallig allemaal op dezelfde dagen!
@esmee, oh dat is laat idd! Ik moet om 14.15 dus alleen de ochtend even doorkomen. Wel heel fijn dat er een datum staat, maar toch klinkt het nog zo verweg.
Jaa ik snap je punt @cherry, daar heb ik ook over nagedacht. Maar heb er vertrouwen in dat het niet op gaat vallen.

Ik moet ook 19 oktober alleen dan om 18.50 ? Ben zo benieuwd! Want weet ook helemaal niet precies hoe of wat met mn cyclus. 

moeders voor moeders belt me morgen voor de intake. Die blauwe krat wordt hier elke maandag opgehaald was vorig jaar teminste zo. En dan krijg je weer nieuwe tot week 15 of 16 mag je meedoen. Ze stinken wel die kratten als je er urine in hebt zitten ?

@BabyG, ik bedoelde dat ze misschien gelijk denken dat je corona hebt ofzo! Of misschien dacht je dat ook dat ik dat bedoelde?! 
Ja als het voor het goede doel is, maar ik zit dus ook een beetje met dat puntje van roddels, en ik woon ook nog eens op een kruispunt waar het hele dorp eerst langs moet, met als kers op de taart oudere mensen aan de overkant die de hele dag naar buiten kijken?!
Ik was eigenlijk vergeten van de vorige zwangerschap dat je zo vroeg moest bellen naar verloskundigepraktijk, maar dat ga ik dan van de week ook maar eens doen!

Oke meiden jullie hebben me redelijk overgehaald! Ik ga me van de week toch aanmelden en even extra uitvragen tijdens intake hoe ze discreet kunnen blijven. Ze zullen me vast gerust kunnen stellen! Het is voor een goed doel ?? 

morgen ga ik nog eens testen en dan donderdag bellen naar VK. Ik verwacht in de laatste week van okt pas een echo. Dat wachten he... wat vreselijk..

@esmeeBeverwijk alleen al 4 dagen beetje drukkend gevoel bij buik. Verder niet. Khad bij mn vorige zwangerschap ook nog niet zoveel kwaaltjes, of eigenlijk geen kwaaltjes dus dat kan wel hoor, dat begon bij 6/7 weken pas! Had jij bij je vorige zwangerschap anders dan? 

ik maak me namelijk nu ook een beetje zorgen. Sinds gisteravond oud bloed (vies praatje, maar kben even benieuwd) hoe zit dat? Meestal heb ik dat als ik ongesteld word! Hoe is dat bij jullie geweest? Bij een vorige zwangerschap had ik dat namelijk helemaal niet. Innestelingsbloeding misschien? maar kan dat zo laat? 

@Elcy, ja vorige zwangerschap die goed ging weet ik het niet meer zo goedtoch alweer meer dan 3 jaar geleden hahaha, maar de laatste 2 keer toen het foute boel was, heel veel last van maag/darmen maar borsten dan wel weer iets minder...
Ik had ook van dpo 10 t/m 14 bruinverlies, dat heb ik bij alle zwangerschappen gehad. En dat heb ik inderdaad ook vaak voordat ik ongesteld moet worden. Denk dat het van de innestelling is geweest, ik testte op dpo 11 positief. Is het veel?

@Esmee
https://www.mupload.nl/img/xa24e5r8.jpeg
ik heb gelukkig een mooie oploop ? vorige maand een vroege mk gehad waarvan de testen al snel terugliepen dus daarom heel blij met deze bevestiging! 

Ik heb wel pijnlijke borsten, moe, opgeblazen gevoel en met vlagen echt misselijk. Volgens mij is het verliezen van oud bloed vrij normaal in deze termijn, zolang het geen helderrood bloed is zou ik mij geen zorgen maken. En anders even met de VK bellen! ?

Terug
Bovenaan