Juni 2021

@Minni, leuk is dat hè nadenken over hoe je het gaat zeggen. Ik heb mijn schoonmoeder  een oppasdagboek gegeven voor oma's. Mijn schoonzusje is ook zwanger, dus ze stond ff raar te kijken waarom wij haar dat boek gaven?. Mijn schoonzusje en zwager hebben we ingepakte speentjes gegeven met een kaartje of ze de speentjes willen bewaren voor wanneer papa en mama de speentjes tijdens de visite zijn vergeten. Super grappig, want het gaf in ons geval verwarring bij hun en dat was ook de bedoeling?. Zo leuk om te doen!
Mijn eigen familie hebben we het via videobellen verteld. Die wonen te ver weg en ik wilde het mijn vader meteen vertellen. Maar zelfs dat was heel bijzonder en speciaal.
Wat ik ook een leuk idee vond was om een doos met gebakjes te kopen en in de deksel te schrijven: eet op, anders is mijn moedee straks de enige met een dikke buik! 
Btw: gefeliciteerd meiden! Leuk dat jullie aansluiten!

Voorzichtig sluit ik ook aan op dit forum... Vanochtend een licht positieve test gehad.. Het voelt nog erg onwerkelijk! Het is de eerste keer en mijn vriend en ik zijn precies een half jaar bezig om zwanger te worden. 
Het is nog erg pril en voel verder eigenlijk nog helemaal niks. Af en toe wat steekjes en wat oprispingen, maar daar blijft het ook bij. Hoop dat ik gauw wat meer ga voelen! 

@Minni ik wilde er eigk mee ophouden maar heb nog 1 test liggen en weet niet of ik mij morgen kan inhouden ?
@babyG ooh dat met die taartdoos is ook echt een leuk idee!! 

Gefeliciteerd Leoniexx, gebruiker10178823 en Latinus!
Leuk al die ideeën over hoe je 't gaat vertellen, dat filmpje en de taart ook! Maar moet inderdaad wel een beetje passen bij iemand, anders hebben ze het meteen door.
Ik vind t steeds lastiger om 't niet te vertellen. Terwijl ik het nog maar 4 dagen weet... maar wil ze het liefst persoonlijk vertellen, dus toch maar even volhouden?! Tenzij de symptomen op komen.. dan wordt het steeds lastiger! Voor sommigen van jullie is dat al lastig.
@cherryblossom, hihi als je er toch nog 1 hebt liggen, kun je beter toch nog een keer dat geluksmomentje hebben van een positieve test?!

Gefeliciteerd dames!! 
Leuk dat jullie hier een forum zijn gestart! Ik sluit ook voorzichtig aan! Gister een positieve test in handen!! WOEHOE 
Spannend allemaal! Ook al loopt hier al een dreumes rond. Tis wel ietsjes makkelijker om mijn mond te houden nu t de 2de is. Vind t wel bijzonder t nog even met ons 2tjes te delen.

Oh meiden hebben jullie dit ook.
Ben al 2 weken kotsmisselijk. Nu had ik emesafane gekregen via de huisarts. Vorige zwangerschap ook. Ben toen 16w ziek geweest.

en heb woensdagavond eerste gepakt en verder niet meer en voel me gewoon goed. Dan denk je meteen oh is dit wel goed? Ben ik nog wel zwanger, is alles nog wel goed. Pff duurt nog lang tot de 19e eerste echo

Terug
Bovenaan