@Minni, leuk is dat hè nadenken over hoe je het gaat zeggen. Ik heb mijn schoonmoeder een oppasdagboek gegeven voor oma's. Mijn schoonzusje is ook zwanger, dus ze stond ff raar te kijken waarom wij haar dat boek gaven?. Mijn schoonzusje en zwager hebben we ingepakte speentjes gegeven met een kaartje of ze de speentjes willen bewaren voor wanneer papa en mama de speentjes tijdens de visite zijn vergeten. Super grappig, want het gaf in ons geval verwarring bij hun en dat was ook de bedoeling?. Zo leuk om te doen!
Mijn eigen familie hebben we het via videobellen verteld. Die wonen te ver weg en ik wilde het mijn vader meteen vertellen. Maar zelfs dat was heel bijzonder en speciaal.
Wat ik ook een leuk idee vond was om een doos met gebakjes te kopen en in de deksel te schrijven: eet op, anders is mijn moedee straks de enige met een dikke buik!
Btw: gefeliciteerd meiden! Leuk dat jullie aansluiten!
Mijn eigen familie hebben we het via videobellen verteld. Die wonen te ver weg en ik wilde het mijn vader meteen vertellen. Maar zelfs dat was heel bijzonder en speciaal.
Wat ik ook een leuk idee vond was om een doos met gebakjes te kopen en in de deksel te schrijven: eet op, anders is mijn moedee straks de enige met een dikke buik!
Btw: gefeliciteerd meiden! Leuk dat jullie aansluiten!