Juni 2021

@KimB gefeliciteerd!! Wat bijzonder zeg, hoe het leven met je aan de haal kan gaan ;) Ik duim heel hard met je mee dat alles goed blijft gaan! ?? 
@Cocomimi, jij ook gefeliciteerd met de vierde! Prachtig zo'n groot gezin. Wat een rijkdom :) 
@Cherryblossom, ik ben nog een beetje aan het brainstormen over een leuk cadeautje dus als jij iets weet hoor ik het ook graag ? Ik denk iets met een broertje/zusje draai eraan omdat opa en oma vaak oppassen op de oudste.
@Elcy, jouw gebakje vind ik een heel leuk idee! 

Na (bijna) 4jaar proberen, mag ik mij gelukkig ook melden hier! ❤️
Zwanger van ons 2e kindje en volgens eigen berekeningen is 5juni onze datum.
Lastig om het allemaal nog stil te houden.. Extra fijn om er hier wel over te kunnen praten. 
Symptomen vallen tot nu toe mee. Pijnlijke borsten en af en toe wat moe. We zullen zien wat de toekomst brengt.. 

@Cocomimi en @Leonie van harte gefeliciteerd!!! 

@Minni ja wij zitten eraan te denken om een soort 'coming soon' filmpje te maken. Mijn vriend is nogal van de filmpjes maken dus als we dan zouden zeggen tegen familie en vrienden ohja heb nog een nieuw filmpje gemaakt die ik even wil laten zien, dan komt dat niet uit de luchten vallen! Lijkt me wel leuk om die gezichten te zien als het filmpje het nieuws onthult hahaha!
We gaan waarschijnlijk de oma van mijn vriend al snel vertellen, zij is 90 en dan heeft ze weer iets om naar uit te kijken ? met de rest wachten we denk ik tot na de 1e echo

Wat fijn @CherryBlossom! Dat is al snel ? Ben je nog aan het testen? Leuk dat je vriend filmpjes maakt, dat is ook een heel goed idee :)
Gefeliciteerd @Leoniex ☺️☺️ Wat mooi dat het alsnog gelukt is!

Hai allemaal!

Ik ben ook zwanger van de tweede en 2 juni uitgerekend! Heb al een afspraak staan voor over 2 weken, 15 okt?! Heel spannend. Moeheid wisselt en soms wat buikpijn en gespannen borsten.. wat een onzekere weken. Spoel ze het liefste door.. tot de 12 weken! 

geduld.. hihi

Liefs

@gebruiker10138823 wat heerlijk dat je al zo snel mag en ik zou ook het liefst door willen tot na de 12 weken! gefeliciteerd!

@CherryBlossom goed dat je een afspraak hebt gepland dat maakt het opeens nog spannender vond ik. Ik heb vorige keer een zo een sluitbare pot aan mijn ouders gegeven met ingepaktje zeepjes erin en tussen de zeepjes zat een pakketje met een rompertje...ze waren heel erg verrast hahaha... Dit keer denk ik dat wij een foto maken van ons gezinnetje met ergens in de foto een soort hint van de zwangerschap...weet nog niet precies hoe..

@Loeniexx gefeliciteerd! wat fijn dat het geluk is! hoe oud is je eerste kindje?

Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Ik mag met 7.1 weken de echo ivm eerdere mk.. dus ook wel fijn. 

Leuk om na te denken over hoe je het gaat vertellen. Wij wachten eerste de echo af! Liefs!

Terug
Bovenaan