Juni 2021

Haha, ik begrijp het @CherryBlossom! Fijn dat'ie weer positief was. Als MvM langs komt word je ook weer getest. Dan is het meestal wel echt een knaller ?
@Happynrtwee welkom en gefeliciteerd! Hoe oud is je oudste? ? 

@Minni heb me zojuist aangemeld bij MvM! Ben heel benieuwd ?
@Pukje ja ik herken het wel een beetje ik maak me ook snel zorgen daarom test ik nog zoveel ?

@ Cherryblossom Dankje!! Fijn dat deze test ook weer positief was! 
@ Pukje gelukkig dat de misselijkheid nu minder is! Tis ook weer een spannende en bijzondere tijd. Ik weet dat ik mijn vorige zwangerschap heel spannend vond, vooral omdat je geen controle hebt en je er op moet vertrouwen dat je lichaam t allemaal doet. Nu moet t nog ff tot me door dringen haha 
@ minni Dankje! De kleine man wordt in November 2! Erg leuke leeftijd :)

Leuk nog meer dames erbij! Gefeliciteerd!
@pukje, ik heb vandaag ook een goede dag, wel af en toe steekje en pijnlijke borsten maar hoofdpijn en maagpijn vande afgelopen dagen niet meer...zit ook een btje te wachten totdat weer terug komt hahaha....je zult zien dat over een paar dagen weer alle kwaaltjes hebt.

@Pukje, duurt lang hè die periode tussen de test en de echo. Word er zelf heel onrustig van. Helemaal omdat mijn symptomen zo mild zijn (behalve de enorme moeheid dan).
Vandaag wel een mail gehad van de MvM consulente. Daardoor voelt het wel weer even wat echter. Vanmorgen ook maar weer eens een test gedaan, gewoon ter bevestiging?.
Hebben jullie ook al shopdrang?? Moet me echt inhouden! 

Vind het vooral heel eng nu omdat mn klachten ineens compleet weg zijn, iets in me zegt dit gaat n miskraam worden ?

had net contact met de verloskundige. Tis te vroeg voor ene vroege echo maar die van de 19e kan wel naar voren gehaald worden eventueel als dit zo blijft. Heb geen bloedverlies of iets maar ineens zijn al mn klachten als sneeuw voor de zon verdwenen. Iets in me zegt dit is niet goed

@Pukje wat rot dat je je zo voelt, ik weet hoe het is ? vooral dat je moet wachten en gewoon niks kan doen... hopelijk heb je geluk en zijn je klachten gewoon mild en groeit alles lekker door ❤️

@Pukje ik snap dat het je heel onzeker maakt. Hoe lang heb je nu geen symptomen? Hopelijk mag je iets eerder voor de echo zodat je zekerheid krijgt. Had zelf van de week dat alles opeens weg was, vond het mega rot, maar uiteindelijk kwam het toch weer terug. Hoop dat je snel weer iets mag ervaren.

Terug
Bovenaan