Juni 2021

@happynrtwee! Gefeliciteerd hoor!
@cherryblossom, nou super dat het nog steeds positief is!
@BabyG haha tis zo schattig allemaal die babykleertjes. Ik moest van de week even wat kopen voor een zus bij de prenetal, en toen dacht ik ineens, huh, dit kan ik eigenlijk ook straks voor onze kleine frummel gaan kopen... Een klein besefmomentje ineens?!
maar dat is wel heel vervelend, hopelijk is het gewoon goed! Tis zo frustrerend dan eigenlijk dat je dan die tijd uit moet zitten, je wil 't gewoon weten natuurlijk.
Ik heb vanmiddag met de verloskundige gebeld en wij hebben 26 oktober een eerste echo.

BabyG: vanaf woensdagavond is alles verdwenen ? Wat voor klachten had jij en wanneer kwamen ze weer terug na hoelang? Voel me echt heel rot nu en zit me echt druk te maken. Je leest alleen maar slechte verhalen erover ?? Ik was namelijk echt hondsberoerd en kon amper iets eten. Had echt maagpijn. En nu ineens is alles weg....

@Pukje bah....niet leuk... Heb het echt met je te doen.... Durf je nog te testen? Er zijn natuurlijk ook vrouwen die zonder symptomen zwanger zijn. Ik had lichte duizelingen, steekjes, moe en licht gevoelige borsten. Dat is 1,5 dag a 2 dagen weg geweest en daarna werd ik mega moe en kreeg weer zere borsten. Maar herken wat je zegt hoor... Je hoort veel negatieve verhalen en we willen zekerheid. Maar er zijn ook genoeg verhalen dat de symptomen afnamen en dat ales goed was. Probeer je er aan vast te houden dat de kans groter is dat het wel goed gaat dan dat het niet goed . Wat zegt je verloskundige?

Die zei dat we niks konden doen omdat ik nu 6+1 zwanger ben dus eigenlijk nog te vroeg voor een echo. Konden eventueel wel de echo iets naar voren halen. Die ik de 19e eigenlijk heb. Dan zou ik 8+3 zijn.

Overal lees je dat dit gewoon de eerste tekenen van een miskraam zijn ?? Was natuurlijk zo beroerd en bij mn andere zwangerschap ook 16w doodziek geweest dus heb vergelijkingsmateriaal. Dat zei de verloskundige ook, je weet hoe je vorige zwangerschap was, als dit je eerste zwangerschap was dan wist je dit niet. De verloskundige zei eigenlijk van je moet de natuur zn gang laten gaan meer als afwachten kunnen we nu toch niet doen. Ze zei als je nu een echo maakt heb je kans dat je misschien minder ver bent dan je denkt en je zo ie zo nog geen kloppend hartje kan zien

Heb gisterenavond overigens nog getest en die was knalpositief maar hormonen zijn niet meteen uit je lichaam dat zei de verloskundige ook dus die test was wel te verwachten zei ze

?...Vind het echt zo rot voor je.... En ook echt naar dat je niet eerder iets kan zien... Ik ga heel hard voor je duimen dat je kleine frummel gewoon heel stiekem door groeit..

@Pukje wanneer heb je nu de echo? Ik duim heel hard voor je!

wij hebben het gisteren aan de oma van mijn vriend verteld (90 jr) en ze reageerde zo lief ❤️ Het had haar dag helemaal vrolijk gemaakt zei ze. Zo leuk!

Terug
Bovenaan