Juni 2021

@CherryBlossom moet even afwachten wat t nu gaat doen en hoe ik me voel. Hebben nog niks gepland. Wat een kutsituatie. Zit mezelf echt op te vreten thuis. Voel me zo kut ?

Ik weet het niet hoor @Pukje, maar het komen en gaan van kwaaltjes is bij mij wel normaal. Ik was heel erg misselijk een week, en nu al twee dagen niet. Bij mij was dit de vorige keer ook zo, al was ik overwegend vaak misselijk. Af en toe gewoon even helemaal niets. Ik hoop heel erg dat het gewoon goed gaat bij jou ?
@CherryBlossom, wat een lieve oma. Lijkt me zo leuk op je 90e zo'n bericht te krijgen! 

Hey Pukje,
Wat naar is dat hè. Ik ken het gevoel hoor. Je wilt je het liefst zo zwanger mogelijk voelen... 
Ik heb ook wel een beetje op en af last van pijnlijke borsten.. dat is tevens mijn enige kwaal. Voor de rest heb ik nergens last van. Dit is nu mijn 4e zwangerschap, en bij alle 4 had ik alleen hier last van. Ik ben nu ook 6w1d. Ik ben ook best vaak onzeker. Ene moment voel ik me totaal niet zwanger, en dan ineens komt het gevoel weer terug.. gewoon geen pijl op te trekken. 
Hoop voor jou, dat je snel voor een echo mag. Om je onzekerheid weg te nemen.?

Hallo iedereen, Gefeliciteerd allemaal!???? Spannend!

Ik heb woensdag mijn eerste test gedaan en ben zwanger. Ik vind het allemaal heeeeeeel spannend en eng tegelijk..

Net een afspraak gemaakt bij de verloskundige, 26 oktober om 20:30?..Ik heb ook wat overgewicht; dit vind ik ook best wel eng, en daarom ook eng om naar de verloskundige te gaan...  
Het is onze eerste zwangerschap. Ik heb al allerlei kwaaltjes; Mega gevoelige borsten, steekjes in buik, misselijk, ontstoken tandvlees, vieze smaak in mijn mond..
Ik heb soms als ik even gezeten heb en weer opsta steekjes in mn buik/ baarmoeder? Herkent iemand dit?

We willen het echt nog niet verder vertellen, maar zooooo moeilijk! Uit eten in een restaurant; carpaccio en nog een salade als voorgerecht.... Normaal zou ik ALTIJD!!! voor de carpaccio gaan... Tsja leg dat maar eens uit...... een verhaal over slechte ervaring erbij gehaald ??‍♀️?..
Ook gaan we een weekend weg met vrienden en normaal drink ik ALTIJD mee met gelegenheden! Heeft iemand goeie smoezen ipv de blaasontsteking smoes?    
Leuk om hier al met iedereen een beetje te vertellen!

@Pukje; Hopelijk komt het goed ?!!  

Ha Gebruiker, gefeliciteerd!!
In mijn omgeving drinkt iedereen om de haverklap alcoholvrij dus bij ons kraait er geen haan naar. Wat ik vaak hoor: ik wil minder drinken (voor gezondheid) en drink daarom een hele maand niet. Misschien is dat wat? ?
Ik heb zelf gewoon gezegd dat ik zwanger probeer te worden (was al gestopt met alcohol drinken). Wel spannend hè, om het geheim te houden. Lijkt me lastig tijdens zo'n vrienden weekend!
Ik zou me niet druk maken om de verloskundige hoor, die is er juist om je te helpen ☺️ 

Hee meiden, ik heb even 15 pagina's terug gelezen! Wat een hoop berichten al. Ik heb sinds gisteren een licht streepje dus voorzichtig ook blij! Heb het ziekenhuis gebeld of het nog van de miskraam (6 aug) kan zijn, maar dat kon niet. Dus wel hcg waargenomen. Moet tot na t weekend kijken of het oploopt en dan bellen voor een echo. Afgelopen twee rondes een miskraam dus erg onzeker nu! Ben onder behandeling vanwege pcos, vandaar dat ik in het ziekenhuis controle heb. 

Als tip voor alcohol: radler of liefmans kopen zowel de gewone en de alcoholvrije en dan labels en evt dopjes verwisselen. Werkte bij mij super ??

Terug
Bovenaan