Wat een gezellige boel hier, leuk dat er zoveel gepost wordt. Vind het fijn om zo een beetje te kletsen met jullie en mee te kunnen lezen hoe het iedereen vergaat. Toch spannend, zo'n eerste zwangerschap (in mijn geval) en die eerste weken.
@alle nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd!!
@TMAAM, thnx! Ja, fijn dat de test opliep. Geeft vertrouwen. Ik zit trouwens ook net in een nieuwe baan, zelfs nog in mijn proeftijd. Die loopt af vlak voordat ik mijn echo heb.. ik twijfel een beetje wat daar mee te doen. Ik kijk het denk ik de komende twee weken nog even aan, maar als ik dan zelf nog denk dat het goed zit ga ik het wel vertellen voor einde proeftijd. Wellicht ben ik mezelf te dom af, maar mijn gevoel zegt dat dit bedrijf mijn eerlijkheid zal waarderen. Voor mezelf voelt het niet zo goed om het te verzwijgen, maar ik vind het ook spannend. Beetje dubbel dus... Heb jij er nog over nagedacht wat je ermee wilt doen (qua termijn om te vertellen)?
@HappyH, haha, dat zou maar zo kunnen inderdaad. Ik kletste mee in NOD september en oktober.
@Skye, ik zou me geen zorgen maken hoor! Ik vind ze allemaal mooi positief.
Iedereen natuurlijk dank voor de lieve felicitaties! Ik heb net de verloskundige gebeld en we hebben 2 november de eerste afspraak, spannend! Mijn vriend mag mee, dat vind ik wel echt heel fijn. Heb ook direct een goed gevoel bij deze praktijk. De eerste stap naar 'nu wordt het echt' gezet, haha.
Ik voel me op zich best wel goed, vandaag al helemaal. Wel inderdaad heel moe op bepaalde momenten in de dag, heb een dip na de lunch vooral en om 20:30 uur kun je me opvegen. ? Dat buiten adem herken ik ook, bij kleine inspanning merk ik het ook al en mijn hartslag schiet ook veel sneller omhoog. Zie het maar als een teken dat mijn lijf hard aan het werk is om een mooi mensje te creëeren. En ja, ook het onrustige slapen en op gekke momenten wakker worden kan ik afvinken haha. Soms ben ik een beetje misselijk, eerder 's avonds dan 's ochtends, maar niet zo dat ik niet kan eten o.i.d. Grappig om zo te lezen hoe jullie het ervaren en wat we van elkaar herkennen.