Juni 2021

Ja ik zag ook al dat meerdere dat herkende. Zo'n gek gevoel. Voor mij een mijn vriend is dit ons eerste,  maar het voelt zo onwerkelijk. Het is onverwacht zo snel gegaan. Komende weken lekker in een bubbel zitten. 

Goedemiddag Dames,

Gefeliciteerd allemaal ? ik ben zwanger van ons 4de kindje en ben uitgerekend op 12 juni . Vindt het echt super spannend ben zo blij ?

Ik heb net gewoon weer getest en in denk dat ik nog wel 10 dagen dat blijf doen. Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Zo bizar dit. Maar nu nog steeds het geval. Al gok ik aan de lijn te zien dat ik iets voor mijn nod nog zit. Iedere 2 dagen verdubbeld het zich toch?

Zo onzeker

@skye hcg verdubbelt iedere 2 a 3 dagen dus kan net zo goed kunnen dat deze dus morgen wel donkerder is. Had ik ook gedaan en toen zag je duidelijk verschil ipv na 2 dagen. En alleen de testen van hetzelfdw merk vergelijken...
ik heb sinds gisteravodn af en toe een weeig gevoel, net niet misselijk en moe...weet niet hoe ik het anders moet omschrijven haha.

@pukje dat probleem hadden wij ook met onze dochter. Ze gaat ook naar de opvang dus ga maar vrij nemen en mijn man ook. Ze gaat ook een dag naar mn ouders maar die wil ik indd nog niet vertellen waar we naar toe gaan ?
@cherryblossom ik heb het nog niet verteld omdat het nog zo pril is maar mijn afspraak moet dus onder werktijd ivm onze dochter dus denk dat ik het toch ga vertellen. Bij mij zijn ze er heel open over gelukkig. 

Wat een gezellige boel hier, leuk dat er zoveel gepost wordt. Vind het fijn om zo een beetje te kletsen met jullie en mee te kunnen lezen hoe het iedereen vergaat. Toch spannend, zo'n eerste zwangerschap (in mijn geval) en die eerste weken. 
@alle nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd!! 
@TMAAM, thnx! Ja, fijn dat de test opliep. Geeft vertrouwen. Ik zit trouwens ook net in een nieuwe baan, zelfs nog in mijn proeftijd. Die loopt af vlak voordat ik mijn echo heb.. ik twijfel een beetje wat daar mee te doen. Ik kijk het denk ik de komende twee weken nog even aan, maar als ik dan zelf nog denk dat het goed zit ga ik het wel vertellen voor einde proeftijd. Wellicht ben ik mezelf te dom af, maar mijn gevoel zegt dat dit bedrijf mijn eerlijkheid zal waarderen. Voor mezelf voelt het niet zo goed om het te verzwijgen, maar ik vind het ook spannend. Beetje dubbel dus... Heb jij er nog over nagedacht wat je ermee wilt doen (qua termijn om te vertellen)? 
@HappyH, haha, dat zou maar zo kunnen inderdaad. Ik kletste mee in NOD september en oktober. :) 
@Skye, ik zou me geen zorgen maken hoor! Ik vind ze allemaal mooi positief. 
Iedereen natuurlijk dank voor de lieve felicitaties! Ik heb net de verloskundige gebeld en we hebben 2 november de eerste afspraak, spannend! Mijn vriend mag mee, dat vind ik wel echt heel fijn. Heb ook direct een goed gevoel bij deze praktijk. De eerste stap naar 'nu wordt het echt' gezet, haha. 
Ik voel me op zich best wel goed, vandaag al helemaal. Wel inderdaad heel moe op bepaalde momenten in de dag, heb een dip na de lunch vooral en om 20:30 uur kun je me opvegen. ? Dat buiten adem herken ik ook, bij kleine inspanning merk ik het ook al en mijn hartslag schiet ook veel sneller omhoog. Zie het maar als een teken dat mijn lijf hard aan het werk is om een mooi mensje te creëeren. En ja, ook het onrustige slapen en op gekke momenten wakker worden kan ik afvinken haha. Soms ben ik een beetje misselijk, eerder 's avonds dan 's ochtends, maar niet zo dat ik niet kan eten o.i.d. Grappig om zo te lezen hoe jullie het ervaren en wat we van elkaar herkennen. 

Ik meld mij hier ook! Begin juni de voorlopige datum! wij hebben 23 oktober de eerste echo!?   het is onze eerste zwangerschap 

helaas miskraam gehad dus ik meld mij weer af ?

Wat een gezelligheid! Welkom nieuwe dames :) 
Bij mij wisselen de kwaaltjes ook echt enorm! Vandaag vrij weinig geks, dus dat brengt me dan ook gelijk wat aan het twijfelen. Kan niet wachten tot de eerste echo. Nog 2 weekjes wachten! Mijn partner mag overigens niet mee, echt jammer

Terug
Bovenaan