Juni 2021

Goedemorgen dames,
Bedankt voor jullie reacties gisteren. Ik merk dat de angst er goed in zit maar jullie hebben me wel gerust kunnen stellen. Vanmorgen nog een keer getest met de action test en die liep mooi op. https://www.mupload.nl/img/1oia7u8k.jpg Nu ga ik stoppen met testen want ik ben gewoon zwanger. Punt ?? Dinsdag hebben we een belafspraak met onze gynaecoloog. Omdat ik afgelopen maandag al vermoedens had dat ik zwanger zou zijn had ze die alvast ingepland. Ik verwacht onze eerste echo met ongeveer 7 weken dus eind oktober. 
Ohja dat ik wakker ben op dit soort tijden is ook niet meer menselijk hahah, ik heb weekend! 

@Skye, wat goed! Fijn hè even die geruststelling. En inderdaad, stop lekker met testen en hopelijk kun je wat genieten! +1 op dit vroege tijdstip: 05:15 klaarwakker. Feest... ???
@gebruiker, gefeliciteerd en welkom!!
@HappyH, wat rot dat je partner niet mee mag. Ik was daar ook wel een beetje bang voor. Bij ons doen ze de echo en intake wel apart, zodat het contact zo kort mogelijk is. Intake is telefonisch. Gek ook hè, dat er zoveel wisselend beleid is. Misschien afhankelijk van het aantal besmettingen in de regio ofzo..?
Ik voel me wel echt anders, maar niet perse slecht ofzo. Dus herken het wel iets van dat onzekere, maar probeer toch maar te denken dat het wel goed komt.

@skye wat fijn! Niet meer testen en van genieten ?
@HappyH dat is echt niet leuk inderdaad. Je wil dat toch samen doen. Bij ons was het eerst ook zo maar dit is aangepast. Kan altijd weer worden terug gedraaid natuurlijk. 
Ik heb gelukkig een goede nacht gehad ☺️ Vroeg wakker maar dat komt door de kleine dame in de kamer naast ons ?

@skye wat fijn zeg! Hier ook 5:15 uur door mn kleine meid die sindsdien klaar wakker is?.
Ik ben benieuwd wat voor kwaaltjes vandaag komen, mag van mij wel wat meer ?....

Op dit moment is het nerveuze weggetrokken en voel ik mij verder goed.. zo wisselend! Gister met naar bed gaan wel gevoelige tepels rn het gevoel lood aan mijn tieten te hebben ?

@jacky ja ik moet ook vrij vragen en normaal ben ik altijd heel open waarvoor ik het vraag dus als ik dat nu niet doe valt dat wel op denk ik haha en ik merk ook dat ik op het moment echt minder presteer door de vermoeidheid dus opzich voel ik mij er denk ik sws wel prettig bij als mijn leidinggevende het zou weten.. 

Ik kon mezelf niet inhouden vanochtend toch nog een laatste keer te testen ? (ben nu 5+4) Teststreepje is donkerder dan controlestreep.... nu ben ik weer blij ?

https://www.mupload.nl/img/t5f89bajd2lfc.jpeg

Terug
Bovenaan